OnePlus Watch 2 Official با Wear OS، عمر باتری Wild و قیمت ۲۹۹ دلار

همه ما تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا ساعت اولیه وان پلاس را فراموش کنیم، یک «ساعت هوشمند» که فاقد هوشمندی و ردیابی تناسب اندام قابل اعتماد است. نقدهای بسیار وحشتناکی دریافت کرد خارج از دروازه ما به راحتی از آن عبور کردیم، اما بسیاری از آن‌ها به این موضوع مربوط می‌شد که Wear OS را اجرا نمی‌کرد و در عوض یک دستگاه RTOS بود، که نرم‌افزاری است که در تعداد بی‌شماری ردیاب‌های اصلی تناسب اندام یافت می‌شود.

برای OnePlus Watch 2، با نزدیک شدن به راه اندازی، توجه ما یک بار دیگر جلب شد زیرا جهان معتقد بود که Wear OS را اجرا می کند. اکنون که OnePlus Watch 2 رسمی شده است، می توانیم تأیید کنیم که واقعاً Wear OS (به علاوه یک سیستم عامل دیگر) را اجرا می کند و به عنوان ساعتی است که ما می خواهیم OnePlus در ابتدا تحویل دهد. ما همچنین یکی را آزمایش کرده‌ایم و چیزهای بسیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن در مورد آن داریم.

اما ابتدا اجازه دهید در مورد چیستی OnePlus Watch 2 صحبت کنیم.

OnePlus Watch 2 Official با Wear OS، عمر باتری Wild و قیمت ۲۹۹ دلار

مشخصات OnePlus Watch 2: از منظر مشخصات، OnePlus Watch 2 دقیقاً همان چیزی را دارد که از یک ساعت هوشمند سطح بالا با Wear OS می‌خواهید. شما یک صفحه نمایش بزرگ و گرد AMOLED، شیشه روکش یاقوت کبود، یک باتری عظیم ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی، هزاران فضای ذخیره سازی و رم، جدیدترین چیپست W5 کوالکام، رتبه بندی های دوام مناسب، بدنه فولادی و سنسورهای سلامت مورد نیاز برای پیگیری زندگی خود دارید.

  • سیستم عامل: سیستم عامل ۴ را بپوشید
  • نمایش دادن: ۱٫۴۳ اینچ AMOLED (گرد، ۴۶۶×۴۶۶)، پوشش ۲٫۵ بعدی یاقوت کبود
  • مورد: شاسی استیل ضد زنگ
  • چیپست: Qualcomm Snapdragon W5 + BES2700
  • باتری: ۵۰۰ میلی آمپر ساعت، شارژ پین
  • حافظه: ۳۲ گیگابایت رام + ۲ گیگابایت رم
  • ماندگاری: ۵ATM + IP68، MIL-STD-810H
  • قابلیت اتصال: بلوتوث، وای فای، NFC
  • جی پی اس: دو فرکانس L1+L5
  • حسگرها: ضربان قلب نوری، پالس اکسیمتر، فشارسنج
  • اندازه: ۴۷٫۰ x 46.6 x 12.1 میلی‌متر، ۸۰ گرم (با بند)
  • رنگ ها: فولاد سیاه، فولاد تابشی

بقیه داستان OnePlus Watch 2، پشت مشخصات، جایی است که همه چیز جالب می شود.

ویژگی های OnePlus Watch 2نکته مهم در اینجا این است که این ساعت می تواند تا ۱۰۰ ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورد، به لطف معماری دو موتوره که دارای هر دو سیستم عامل Wear OS 4 و RTOS است. OnePlus سیستمی ساخته است که Wear OS را از تراشه Snapdragon W5 برای کارهای سنگین و برنامه‌ها اجرا می‌کند، اما پس از آن به استفاده از RTOS و یک تراشه کم مصرف در طول روز با «کارهای روزانه» تبدیل می‌شود.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، بیش از یک هفته است که ساعت را تست کرده ام و به این سیستم اعتقاد دارم. من نمی توانم در هر زمان بگویم که ساعت در حال اجرا کدام سیستم عامل است، که فکر می کنم هدف اینجاست. این ساعت اعلان‌ها و برنامه‌ها را بدون تأخیر فعال می‌کند، اما به نوعی روزها و روزها با شارژ دوام می‌آورد. این ترکیبی از نرم افزار و جادوی چیپست است. چیزی که من می گویم این است که هر دو سیستم عامل را در “حالت هوشمند” اجرا می کند، اما این کار را بدون دردسر یا دیوار بالا انجام می دهد که متوجه خواهید شد. همه چیز کاملاً یکپارچه با هم اجرا می شود.

بقیه داستان OnePlus Watch 2 یکی از دستگاه هایی است که تمام مشخصات و Wear OS 4 و ردیابی سلامت و معیارهای زیادی و GPS خوب (مستقل) و نظارت بر استرس و ردیابی خواب را دارد و لیست ادامه دارد. . شما از طریق برنامه OnePlus OHealth متصل می شوید، که همه این موارد (SpO2، خواب، ضربان تنفس، ضربان قلب و غیره) را پیگیری می کند. تا اینجا، برنامه به اندازه کافی خوب به نظر می رسد و بله، همه چیز را ردیابی می کند. حتی می تواند مانند سری گلکسی واچ خروپف را ردیابی کند.

خود ساعت ۴۷ میلی‌متر بزرگ است، اما طراحی کلی آن به اندازه کافی نرم است. سایز مچ دست های کوچک من اذیت نشده است، بعلاوه روکش ها درجه یک هستند. من فکر می کنم مدل Radiant Steel (یا نقره ای) زیباترین مدل از این دو است. متاسفانه نسخه مشکی برای تست فرستادم.

در زمینه نرم افزاری، بدانید که انتظار می رود OnePlus Watch 2 به مدت ۲ سال “پشتیبانی کامل نرم افزار” دریافت کند. با هر دستگاه اندرویدی کار می‌کند و اگر آن را با گوشی OnePlus جفت نکنید، هیچ محدودیتی یا ویژگی‌های از دست رفته وجود ندارد. پیکسل یا سامسونگ شما باید از ویژگی‌های یکسانی برخوردار شوند. با آیفون کار نمی کند.

و این اصول اولیه است. من در آنجا توقف می کنم زیرا در افق مروری دارم که فکر می کنم شما می خواهید بخوانید.

قیمت و تاریخ عرضه OnePlus Watch 2: OnePlus Watch 2 299 دلار قیمت دارد و در حال حاضر برای پیش خرید آماده است. می توانید آن را در OnePlus.com و Amazon پیدا کنید. تاریخ فروش آزاد ۴ مارس است، بنابراین مدت زیادی قبل از اینکه بتوانید این ساعت را روی مچ خود داشته باشید.

برای تبلیغات راه‌اندازی، OnePlus می‌گوید اگر ساعت «هر» را در شرایط «هر» معامله کنید، ۵۰ دلار به شما تخفیف می‌دهند. این به این معنی است که هر ساعت قدیمی که ممکن است بخواهید از شر آن خلاص شوید و فضایی را در کشو اشغال کرده است، خلاص شوید. این ساعت با ۵۰ دلار تخفیف، قیمت فوق العاده خوبی با ۲۴۹ دلار دارد.

ساعت ONEPLUS 2 را بخرید: آمازون | وان پلاس


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/26/oneplus-watch-2-official-with-wear-os-wild-battery-life-and-299-price/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *