تا طلوع، توسعه دهنده Dark Pictures Supermassive حدود ۹۰ کارمند خود را اخراج می کند

Supermassive Games، سازنده مستقر در گیلدفورد که پشت سر مجموعه‌های ترسناک Until Dawn، The Quarry و Dark Pictures آنتولوژی است، «با تأسف عمیق» اعلام کرد که شغل خود را از دست داده است.

استودیو تایید کرد که کارکنان را از طریق a بیانیه در پلتفرم رسانه اجتماعی X منتشر شد، که در آن “چالش های مهم” پیش روی صنعت بازی را که از آن “مصون” نبود، سرزنش کرد.

آ بلومبرگ گزارش حاکی از آن است که صبح امروز به حدود ۱۵۰ نفر گفته شد که شغل آنها در معرض خطر است و انتظار می رود حدود ۹۰ نفر از کارکنان در نهایت پس از یک دوره مشاوره کسب و کار را ترک کنند. اعتقاد بر این است که Supermassive در حال حاضر در مجموع حدود ۳۵۰ کارمند دارد.


تا طلوع، توسعه دهنده Dark Pictures Supermassive حدود ۹۰ کارمند خود را اخراج می کندپخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟


پخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی های ویدیویی وجود دارد؟

Supermassive Games نوشت: بر کسی پوشیده نیست که صنعت بازی‌ها در حال حاضر با چالش‌های مهمی مواجه است و متأسفانه ما نیز از این موضوع مصون نیستیم.

ما پس از تامل و تاسف عمیق، سازماندهی مجدد بازی های Supermassive را انجام می دهیم. در نتیجه، ما وارد یک دوره رایزنی می شویم که پیش بینی می کنیم منجر به از دست دادن برخی از همکارانمان شود.

بیانیه Supermassive ادامه داد: “این تصمیمی نیست که به سادگی گرفته شده باشد، با تلاش های زیادی برای جلوگیری از این نتیجه.”

“همه ما از اینکه این فرآیند چقدر ناراحت کننده و دشوار برای همه کارمندان ما خواهد بود بسیار آگاه هستیم و از نزدیک با همه کسانی که درگیر هستند همکاری خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که این فرآیند تا حد امکان محترمانه و دلسوزانه انجام می شود.

ما متعهد هستیم که تلاش‌های خود را بر روی نقاط قوت اصلی و عناوین آینده خود متمرکز کنیم تا از تداوم پایداری شرکت اطمینان حاصل کنیم.

Supermassive که در سال ۲۰۰۸ تأسیس شد، با عنوان کالت کلاسیک ترسناک Until Dawn، داستان درام نوجوانانه با بازی هایدن پانتییر و رامی ملک که از عرضه به عنوان عنوان PlayStation Move نجات یافت و مخاطبانی را در PS4 پیدا کرد، نامی برای خود دست و پا کرد.

در حالی که سونی مالک فرنچایز Until Dawn بود (و اکنون در حال توسعه نسخه بازسازی شده برای PC و PS5 است)، Supermassive با سری Dark Pictures Anthology، بازی‌های ترسناک مستقل که توسط یک متصدی مرموز رزرو شده بود، به تمرکز بر ژانر وحشت ادامه داد. چهارمین مورد، The Devil in Me، در سال ۲۰۲۲ راه اندازی شد. یک بازی علمی تخیلی با عنوان Directive 8020 تیز شداگرچه وضعیت آن در حال حاضر ناشناخته است.

دیگر پروژه های آینده Supermassive Games عبارتند از a سومین ورودی در مجموعه کابوس های کوچکو الف اسپین آف Dead by Daylight با عنوان The Casting of Frank Stone. هر دو قبلا اعلام شده بودند که امسال راه اندازی می شوند.

هزاران کارگر در صنعت بازی های ویدیویی در ۱۸ ماه گذشته اخراج شده اند، با شروع سال ۲۰۲۴ کمتر از سال گذشته وحشیانه نبود. مایکروسافت این را اعلام کرد ۱۹۰۰ کارمند در ماه ژانویه در Xbox و Activision Blizzard آزاد خواهند شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/until-dawn-dark-pictures-developer-supermassive-to-lay-off-around-90-staff?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *