Order of Meta 3.3 میلیون دلار برای راه اندازی تیراندازی استخراج اولین موبایل جمع آوری می کند

Order of Meta 3.3 میلیون دلار برای راه اندازی تیراندازی استخراج اولین موبایل جمع آوری می کند


توسعه دهنده بازی مستقر در هلسینکی سفارش متا رسما از بازی موبایل جدید خود، یک تیرانداز استخراج PvPvE به نام Cargo Hunters رونمایی کرد. در کنار معرفی بازی، این استودیو همچنین اعلام کرد که ۳٫۳ میلیون دلار در دور اولیه سرمایه جمع آوری کرده است. این شرکت قصد دارد سرمایه خود را برای انتشار بازی که برای اواخر سال جاری برنامه ریزی شده است، اختصاص دهد.

Cargo Hunters یک عنوان برای موبایل است، به این معنی که در نهایت بر روی پلتفرم های دیگر عرضه خواهد شد، که در آن بازیکنان روبات هایی هستند که برای منابع در زمین ویران شده و دیستوپیایی مبارزه می کنند. تیم سازنده قصد دارد این بازی را در سال ۲۰۲۴ به صورت بتا عرضه کند.

الکسی سازونوف، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران شرکت متا، به GamesBeat در مورد شکارچیان بار گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که چقدر نوآوری هنوز انجام نشده است، چقدر هنوز در این سبک مورد نیاز است.” سازونوف گفت که تیم نمی‌خواهد یک شوتر استخراجی دیگر با هسته‌های کمو بسازد، اما می‌خواست چیز متفاوتی را امتحان کند. ما شخصیت‌های روباتیک و دشمنانی داریم که امکان چرخش‌های زیادی را در این ژانر فراهم می‌کند.

سازونوف می‌گوید که تیم همچنین امیدوار است که Cargo Hunters یک متاگیم عمیق (درخور نام استودیو) داشته باشد: “ما می‌خواهیم متاگیم‌های بیشتر، عمیق‌تر، کوئست‌های بهتر، توسعه بیشتر چیزهای فراتر از جلسه گیم‌پلی را داشته باشیم. کل مفهوم تیراندازی استخراج این است. هنوز در مراحل اولیه است. چیزهای زیادی برای آزمایش و امتحان کردن وجود دارد.”

سرمایه گذاری GEM Capital

GEM Capital با شرکت Korea Investment Partners، Play Ventures و The Games Fund دور را رهبری کرد. به گفته GEM Capital، بخشی از جذابیت پروژه Order of Meta، موفقیتی است که بنیانگذاران، Sazonov و COO Sergei Koziakov با استودیوی قبلی خود، Panzerdogs، و بازی آن Tacticool پیدا کردند.

Kirill Gurskiy، مدیر عامل GEM در بیانیه ای در مورد این سرمایه گذاری گفت: “سرمایه گذاری GEM Capital در Order of Meta نشان دهنده اعتماد ما به دیدگاه بنیانگذاران و تخصص استودیو در ژانرهای میانی و هاردکور است. پس از موفقیت Tacticool، ما کاملاً معتقدیم. در توانایی تیم برای ارائه تجربه‌های چندنفره عظیم موبایلی با کیفیت بالا با متاگیم عمیق و تصاویری درجه یک برای مخاطبان در سراسر جهان.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/order-of-meta-raises-3-3m-to-launch-mobile-first-extraction-shooter/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *