Outlast Trials برنامه های پس از راه اندازی را با این جلسه پرسش و پاسخ جذاب ترسیم می کند

Red Barrels در مورد آینده ترسناک تعاونی و دلچسب خود، The Outlast Trials، صحبت کرده است.

در یک پرسش و پاسخ در YouTube پست شده استکارگردان Alex Charbonneau و مدیر انجمن Rosie Sarno چگونگی تغییر بازی بین انتشار دسترسی اولیه در می ۲۰۲۳ و به‌روزرسانی ۱٫۰ که اوایل این هفته منتشر شد و همچنین سؤالات میدانی از انجمن Outlast را بررسی می‌کنند.


Outlast Trials برنامه های پس از راه اندازی را با این جلسه پرسش و پاسخ جذاب ترسیم می کندداستان مادر انگور فرنگی تا اینجای کار: PHYLLIS + DR FUTTERMAN


داستان مادر انگور فرنگی تا اینجای کار: PHYLLIS + DR FUTTERMAN

شاید مهم‌تر از همه، نحوه پیشرفت – و فرار – از شرکت Murkoff ساده شده است. در حالی که قبلاً از تمام آزمایش‌های برنامه X به توکن نیاز داشتید، اکنون نگهبان حوصله‌ای که در کنار خروجی نشسته است، هر ۲۰ توکن را از شما می‌خواهد، و اینکه چگونه آنها را به دست آورید به شما بستگی دارد. مهم نیست چه آزمایش یا چالشی را انجام می دهید – یا ترتیبی که آنها را انجام می دهید – همیشه برای آزادی خود تلاش خواهید کرد که به سختی به دست آورده اید.

در مورد کسانی که رویکرد گرگ تنها را ترجیح می دهند؟

“ما تغییرات اساسی در دادگاه ایجاد کرده ایم[s] به طوری که وقتی تک‌نوازی می‌کنید، لزوما آسان‌تر نیست، بلکه بسیار در دسترس‌تر است. البته، به مرور زمان چالش برانگیز می شود، اما هیچ چیز غیرممکنی نیست، زیرا شما پیشرفت می کنید و ریگ های جدید را باز می کنید، آنها را ارتقا می دهید، آمپرهای جدید را باز می کنید تا در برنامه های بعدی به شما کمک کند.”


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبThe Outlast Trials 1.0 – Dev Q&A Broadcast


The Outlast Trials 1.0 – Dev Q&A Broadcast

با توجه به اینکه فصل ۱ قرار است اواخر امسال پخش شود، این مصاحبه همچنین نشان داد که چه چیزی در زمان پخش فصل افتتاحیه رخ می‌دهد، از جمله آزمایش‌های جدید، دکل، آمپر و جوایز، از جمله چالش‌های هفتگی برای مجبور کردن شما به خارج شدن از منطقه راحتی و ورود به آن. یک آزمایش کوچک از خودتان مورکف بسیار خوشحال خواهد شد.

هنگام بررسی نوشتم: «آزمایش‌های Outlast بیش از حد و دیوانه‌وار لذت‌بخش است – اما گاهی اوقات می‌تواند بیشتر از ترس به ناامیدی تبدیل شود. محاکمه های آخرت زمانی که در سال گذشته با دسترسی اولیه منتشر شد و سه ستاره از پنج ستاره را به آن اهدا کرد.

“هرج و مرج. هیچ کلمه دیگری برای آن وجود ندارد. یک شخص بزرگ در حال لگدمال کردن است، فقط منتظر بهانه ای است که اگر به اندازه یک اینچ حرکت کنید، عصبانی می شود، و هم تیمی که همین الان به سمت من رفت، معلوم شد که یک نفر نیست. اصلاً هم تیمی است اما در عوض همزاد شیطانی دیوانه آنهاست که چاقو را در روده من فرو می کند. همیشه اینجا برای من جواب می دهد – وقتی این کار را انجام می دهم حلقه فیلم را می گیرم، فقط یک مانکن راهبه است که در وسط میز کاری بسیار غیرقابل باورانه انجام می دهد که من می ایستم تا بغض کنم. او نیست… ببین، من می دانم که بازی های Outlast به ظرافتشان معروف نیستند، اما او کاری را که من فکر می کنم انجام نمی دهد، درست است؟”


منبع: https://www.eurogamer.net/the-outlast-trials-outlines-post-launch-plans-with-this-intriguing-qa-session?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *