تخفیف آخر هفته Best Buy شامل تخفیف‌های کمیاب آیپد پرو و ​​تخفیف‌های کم‌بوک مک‌بوک همیشگی است.

Best Buy این آخر هفته یک خرید بزرگ دارد فروش در مک بوک های اپل و آی پداز جمله برخی از اولین تخفیف های قابل توجه آیپد پرو M2 در چند ماه گذشته، در کنار بهترین قیمت هایی که تا به حال در مک بوک ایر، مک بوک پرو، آی پد ایر و موارد دیگر دیده ایم. برخی از این معاملات نیاز به یک My Best Buy Plus یا My Best Buy کل عضویت، که از ۴۹٫۹۹ دلار در سال شروع می شود. علاوه بر دسترسی انحصاری به تخفیف‌های منتخب، ارسال رایگان ۲ روزه، بازگرداندن ۶۰ روزه طولانی و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد.

تخفیف آخر هفته Best Buy شامل تخفیف‌های کمیاب آیپد پرو و ​​تخفیف‌های کم‌بوک مک‌بوک همیشگی است.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با Best Buy است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

آی پد


با شروع ارزان‌ترین آی‌پد در این فروش، می‌توانید آی‌پد نسل نهم وای فای ۶۴ گیگابایتی را در ۲۴۹٫۹۹ دلار، از ۳۲۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. برای مدل جدیدتر، Best Buy دارای نسل دهم آیپد ۶۴ گیگابایتی Wi-Fi است ۳۴۹٫۰۰ دلار، که یک قیمت پایین همیشه با ۱۰۰ دلار تخفیف است. در طول این فروش، هر مدل از آی‌پد نسل دهم را با قیمتی کم سابقه در فروش خواهید یافت. این شامل تمام تبلت‌های Wi-Fi و تلفن همراه، در همه رنگ‌ها می‌شود.

آیپد ایر


Best Buy همه مدل‌های نسل پنجم آی‌پد ایر را در حال حاضر با قیمتی پایین به فروش می‌رساند. ۴۴۹٫۹۹ دلار برای تبلت وای فای ۶۴ گیگابایتی، از ۵۹۹ دلار کاهش یافته است. اینها ۱۵۰ دلار تخفیف دارند و بهترین قیمت‌ها را در هر دو مدل سلولی نیز شامل می‌شوند.

آیپد مینی


Best Buy دارای ۶۴ گیگابایت Wi-Fi iPad mini 6 است ۳۹۹٫۹۹ دلار این آخر هفته، از ۴۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است، و iPad mini با ۲۵۶ گیگابایت Wi-Fi در دسترس است ۵۴۹٫۹۹ دلار، از ۶۴۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. هر دوی اینها در آیپد مینی ۶ در رتبه دوم بهترین قیمت ها قرار دارند.

M2 iPad Pro


Best Buy برخی از اولین تخفیف‌های عمده را بر روی M2 11 اینچی و ۱۲٫۹ اینچی iPad Pro دارد که ما در ماه‌ها ردیابی کرده‌ایم، از کمترین قیمت شروع می‌شود. ۶۹۹٫۰۰ دلار برای تبلت ۱۱ اینچی وای فای ۱۲۸ گیگابایتی. برای مشاهده این قیمت‌های پایین به عضویت My Best Buy Plus/Total نیاز دارید، اما حتی اگر یکی ندارید، همچنان می‌توانید چند قیمت خوب دوم را در این فروش پیدا کنید.

۱۱ اینچ

۱۲٫۹ اینچ

مک بوک ایر


ارزان‌ترین معامله مک‌بوک ایر که این آخر هفته در Best Buy پیدا می‌کنید مربوط به مک‌بوک ایر ۲۵۶ گیگابایتی ۱۳ اینچی M1 است که اکنون متوقف شده است. ۷۴۹٫۹۹ دلار، از ۹۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. اگر مدلی با صفحه نمایش بزرگتر می خواهید، مک بوک ایر ۲۵۶ گیگابایتی M2 15 اینچی قیمت دارد. ۹۹۹٫۰۰ دلار، از ۱۲۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. شما همچنین می توانید مدل ۵۱۲ گیگابایتی M2 را در فروش دریافت کنید ۱,۱۹۹٫۰۰ دلار، از ۱,۴۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. در کل اینها بهترین قیمت هایی است که تا به حال در مک بوک ایر M1 و M2 دیده ایم.

مک بوک پرو


برخلاف معاملات مک‌بوک ایر، فروش مک‌بوک پرو Best Buy همگی به عضویت My Best Buy Plus یا Total نیاز دارد تا قیمت‌های پایین همیشه را مشاهده کنید. اگر یکی ندارید، هنوز هم می‌توانید این رایانه‌ها را در Best Buy این آخر هفته با قیمت‌های دوم بهترین قیمت دریافت کنید.

این معاملات بر روی مدل‌های ۱۴ اینچی مک‌بوک پرو متمرکز شده‌اند، اما می‌توانید چند مورد نیز پیدا کنید. معاملات مک بوک پرو ۱۶ اینچی M3.

توجه: برای مشاهده قیمت نهایی معامله، عضویت من Best Buy Plus/Total مورد نیاز است.

کامل ما خلاصه معاملات اطلاعات بیشتری در مورد آخرین فروش ها و معاملات مربوط به اپل دارد.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/09/best-buys-weekend-sale-ipad-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *