Palworld دومین بازی است که از ۲ میلیون بازیکن همزمان Steam عبور می کند

Palworld با ثبت بیش از دو میلیون بازیکن همزمان در Steam، یک نقطه عطف چشمگیر دیگر را پشت سر گذاشت.

Palworld تنها دومین بازی است که تا به حال این بازی را مدیریت می کند. دیگری PUBG است که دارای رکورد ۳,۲۵۷,۲۴۸ بازیکن همزمان در پلتفرم Valve است.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

در حالی که موفقیت Pocketpair هنوز به بیش از ۳ میلیون نوار نرسیده است، هنوز هم از تعداد زیادی بازیکن استقبال می کند، با ۱,۵۳۱,۲۸۷ رام کننده رفیق در حال حاضر راه خود را در سراسر جهان در زمان نگارش این مقاله طی کرده اند. این اعداد مطمئناً در آخر هفته، زمانی که هفته کاری تمام می شود، بیشتر افزایش می یابد.

Developer Pocketpair اخیراً اعلام کرد که در کمتر از شش روز ۸ میلیون نسخه از Palworld را در Steam فروخته است. با این حال، تعداد کل بازیکنان Palworld حتی از آن هم بیشتر خواهد بود، زیرا در Xbox از جمله Game Pass نیز موجود است.

در اوایل این هفته، Palworld شماره های ایالات متحده خود را در Xbox مشاهده کرد برای مدت کوتاهی از Fortnite مورد علاقه همیشگی پیشی بگیریدبه طوری که کاربران به طور میانگین بیش از ۲۰۰ دقیقه را در بازی صرف می کنند.


Palworld دومین بازی است که از ۲ میلیون بازیکن همزمان Steam عبور می کند
اعتبار تصویر: یوروگیمر

پس از انتشار اولیه دسترسی اولیه Palworld، Pocketpair اکنون به آینده نگاه می کند. این استودیو در کنار رسیدگی به اشکالات مختلف Palworld، این کار را نیز انجام داده است نقشه راه بهبود را منتشر کرد برای بازی دسترسی زودهنگام این شامل عناصر جدیدی مانند PvP، آخرین بازی Raid Bosses، دوستان جدید و غیره خواهد بود.

اما برای توسعه‌دهنده کار ساده‌ای نبوده است. همین دیروز، شرکت پوکمون یک شماره را منتشر کرد بیانیه نادری که به طور غیرمستقیم به Palworld می پردازد، پس از ادعاهایی مبنی بر اینکه Pocketpair مستقیماً از طرح های آن کپی کرده است. در بیانیه آن آمده است: «ما قصد داریم برای رسیدگی به هرگونه اقدامی که حقوق مالکیت معنوی مرتبط با پوکمون را نقض می‌کند، بررسی و اقدامات لازم را انجام دهیم.

پیش از این بیانیه، دان مک گوان، مدیر ارشد حقوقی سابق شرکت پوکمون، گفت که او پال ورلد “متعجب” “تا اینجا پیش رفته بود”.


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-becomes-second-game-to-pass-2m-concurrent-steam-players?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *