The Morning After: اپل توضیح می دهد که چگونه فروشگاه های برنامه شخص ثالث در اروپا کار خواهند کرد

اپل در حال ساخت است تغییرات عمده در اپ استور در اروپا در پاسخ به قوانین جدید اتحادیه اروپا از ماه مارس، اپل به کاربران اتحادیه اروپا اجازه می‌دهد برنامه‌ها را دانلود کرده و از خارج از اپ استور خرید کنند. این تغییرات در حال حاضر در نسخه بتای iOS 17.4 در حال آزمایش استرس هستند.

توسعه‌دهندگان می‌توانند پرداخت‌ها را دریافت کنند و برنامه‌ها را از آن توزیع کنند خارج از اپ استور برای اولین بار اپل همچنان یک فرآیند بررسی را برای برنامه‌هایی که از طریق فروشگاهش ارائه نمی‌شوند اعمال می‌کند، اما “بر روی یکپارچگی پلتفرم و محافظت از کاربران” در برابر چیزهایی مانند بدافزار متمرکز خواهد بود. این شرکت هشدار می دهد که شانس کمتری برای رسیدگی به سایر خطرات مانند کلاهبرداری، سوء استفاده و محتوای مضر دارد.

اپل همچنین ساختار کمیسیون خود را تغییر می‌دهد، بنابراین توسعه‌دهندگان ۱۷ درصد بابت اشتراک‌ها و خریدهای درون‌برنامه‌ای پرداخت می‌کنند و این کارمزد را برای «اکثر توسعه‌دهندگان» پس از سال اول به ۱۰ درصد کاهش می‌دهد. این شرکت سه درصد کارمزد جدید «پردازش پرداخت» را برای تراکنش‌ها از طریق فروشگاه خود اعمال می‌کند، و یک «هزینه فناوری اصلی» جدید ۰٫۵۰ یورو برای همه دانلودهای برنامه پس از اولین میلیون نصب در نظر گرفته شده است.

این تعداد زیادی اعداد پول جدید برای پردازش است، و ممکن است برای توسعه دهندگان مختلف متفاوت باشد. اپل می‌گوید ساختار جدید کارمزد باعث می‌شود اکثر توسعه‌دهندگان هزینه کمتری به شرکت بپردازند، زیرا هزینه فناوری اصلی بیشترین تأثیر را بر توسعه‌دهندگان بزرگ‌تر خواهد داشت.

این همه به این معنی است که بله، فورتنایت در حال بازگشت است.

– مت اسمیت

را

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

FTC در حال بررسی سرمایه گذاری های مایکروسافت، آمازون و آلفابت در استارت آپ های هوش مصنوعی است

خرده فروش مقرون به صرفه Newegg به تازگی شروع به فروش لوازم الکترونیکی بازسازی شده کرده است

هلیکوپتر Ingenuity ناسا برای آخرین بار روی مریخ پرواز کرد

محققان MIT یک تکنیک پرینت سه بعدی سریع توسعه داده اند که از فلز مایع استفاده می کند

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!

مایکروسافت پلتفرم جلسات مجازی خود را به سبک متاورس راه اندازی کرد

مش مکانی است برای آواتارهای شما برای شناور شدن در اطراف.

The Morning After: اپل توضیح می دهد که چگونه فروشگاه های برنامه شخص ثالث در اروپا کار خواهند کرد
مایکروسافت

مایکروسافت راه‌اندازی Mesh را اعلام کرده است، ویژگی‌ای که آواتارهای کارمندان می‌توانند در یک مکان ملاقات کنند، حتی اگر افراد واقعی پخش شوند. پلت فرم اتصال مجازی از طریق تیم های مایکروسافت تامین می شود. در حال حاضر، مش مایکروسافت فقط بر روی رایانه های شخصی رومیزی و دستگاه های Meta Quest VR در دسترس است (اگر کارمندان می خواهند تجربه ای فراگیرتر داشته باشند). مایکروسافت یک دوره آزمایشی رایگان شش ماهه را به هر کسی که یک طرح تجاری یا سازمانی دارد ارائه می دهد. ولی بدون پابه نظر می رسد.

به خواندن ادامه دهید.

قدرت هوش مصنوعی جدید عینک هوشمند Ray-Ban Meta چشمگیر است

و نگران کننده

وقتی برای اولین بار عینک هوشمند Ray-Ban Meta را بررسی کردیم، هوش مصنوعی چندوجهی آماده نبود. این ویژگی عینک را قادر می‌سازد تا بر اساس آنچه شما به آن نگاه می‌کنید، به سؤالات پاسخ دهد. متا اکنون جستجوی چندوجهی را برای «دسترسی اولیه» در دسترس قرار داده است. جستجوی چندوجهی، اگر هنوز کاملاً مفید نباشد، چشمگیر است. اما درک متا هوش مصنوعی از اطلاعات بلادرنگ در بهترین حالت متزلزل است.

ما سعی کردیم مانند مارک زاکربرگ در پست اخیر خود در اینستاگرام از او در انتخاب لباس کمک بخواهیم و غافلگیر شدیم. پس از آن، ممکن است برای مردی که لباس معروف را پوشیده است، بهترین کار را انجام دهد دقیقاً یک پیراهن هر روز برای سالها.

به خواندن ادامه دهید.

ایلان ماسک مدل جدید ارزان قیمت تسلا را تایید کرد

در سال ۲۰۲۵ می آید.

ایلان ماسک تایید کرده است که یک خودروی الکتریکی ارزان قیمت نسل بعدی تسلا در دست ساخت است و “خوشبینانه” است که در نیمه دوم سال ۲۰۲۵ وارد بازار خواهد شد. او همچنین قول “سیستم تولید انقلابی” را برای خودرو داد. رویترز گزارش داد که خودروی جدید یک کراس اوور کوچک به نام Redwood خواهد بود. ماسک قبلاً اعلام کرده بود که این خودروساز در حال کار بر روی دو مدل جدید EV است که در مجموع می‌توانند تا پنج میلیون در سال بفروشند.

ماسک گفت که روش ساخت جدید این شرکت “بسیار سخت برای کپی کردن” خواهد بود زیرا “شما باید ماشینی را کپی کنید که ماشینی را که ماشین را می سازد… آغاز تولید.”

من فقط با خواندن آن ناله کردم.

به خواندن ادامه دهید. 

فضاپیمای ماه ژاپن به صورت وارونه روی ماه فرود آمد

قبل از خاموش شدن، برخی از داده ها را جمع آوری کرد.

TMA
JAXA

این عکس فقط غمگینم میکنه

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-apple-explains-how-third-party-app-stores-will-work-in-europe-121528606.html?src منتشر شد = rss


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-apple-explains-how-third-party-app-stores-will-work-in-europe-121528606.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *