Philips Hue ژانویه شما را با چراغ‌های جدید فضای باز و داخلی روشن می‌کند

خانه هوشمند برند نورپردازی Signify وسایل روشنایی جدیدی را در زیر مجموعه راه اندازی خواهد کرد فیلیپ هوی نامی که به شما کمک می کند بیرون و داخل خانه خود را شخصی سازی کنید.

مهمترین آنها Dymera است، دستگاهی که روی دیوار بالا می رود و دو پرتو نور از بالا و پایین ساطع می کند. هر دو طرف را می توان به صورت جداگانه پیکربندی کرد تا بتوانید نور بالایی را به رنگ درخشش داشته باشید در حالی که قسمت پایینی نور سفید منتشر می کند. Signify وضعیت می‌کند که کاربران می‌توانند سطح روشنایی دستگاه را از طریق برنامه تلفن همراه Philip Hue پیکربندی کنند. همچنین در این برنامه وجود دارد که می‌توانید رنگ نور و همچنین صحنه‌ها را از طریق بخش گالری تنظیم کنید.

اینها آرایه های روشنایی متمایز هستند و برای مثال می توان از آنها برای آرام کردن پرتوهای دستگاه استفاده کرد. انتقال از یک سایه رنگ به دیگری. فیلیپس انواع مختلفی از صحنه های از پیش ساخته شده را در وب سایت خود ارائه می دهد یا می توانید مطابق با نیاز خود آن را بسازید.

Philips Hue ژانویه شما را با چراغ‌های جدید فضای باز و داخلی روشن می‌کند

(اعتبار تصویر: Signify/Phillips Hue)

از ویژگی های قابل توجه می توان به پشتیبانی از اتصال بلوتوث و همچنین درجه مقاومت IP44 اشاره کرد که به آن اجازه می دهد به راحتی پاشش آب را کنترل کند.

روشنایی خانه

در کنار دایمرا، دوربین نورافکن جدید Philip Hue Secure نیز قرار دارد. متأسفانه، ما اطلاعات زیادی در مورد مدل Secure نداریم زیرا Signify کارت های خود را نزدیک به سینه خود نگه می دارد. این شرکت به ما گفت که به اندازه کافی قدرتمند خواهد بود که حیاط خلوت، پاسیو یا مسیر ورودی شما را در رنگ‌های مختلف از سفید روشن تا قرمز روشن کند. تصاویر اولیه دستگاه Secure نشان می‌دهد که شامل یک نورافکن است که بالای یک دوربین در فضای باز قرار گرفته است.

گیرایی با این مدل وجود دارد. شما نیاز به داشتن یک پل رنگ فیلیپس برای استفاده از آن

دوربین نورافکن فیلیپس Hue Secure

(اعتبار تصویر: Signify/Philips Hue)

آخرین وسایل اعلام شده لوازم جانبی هستند. آنها کانکتور Perifo T و کانکتور انعطاف پذیر Perifo نامیده می شوند. همانطور که از نام آنها پیداست، این جفت به منظور پشتیبانی از چراغ های ریلی سری Perifo است.

همانطور که احتمالاً می توانید حدس بزنید Perifo T یک ریل T شکل است که در سه جهت مختلف حرکت می کند و به صاحب خانه راهی برای روشن کردن تاریک ترین گوشه های اتاق می دهد. از طرف دیگر کانکتور انعطاف پذیر پریفو از دو ریل مجزا تشکیل شده است که توسط یک کابل به هم متصل شده اند. این گزینه به شما این امکان را می دهد که نورهای رشته ای را به هر شکلی که می خواهید کنار هم قرار دهید. به این ترتیب، می توانید از آن گوشه های دشوار عبور کنید.

Philips Hue Perifo با آهنگ های جدید روشن می شود

(اعتبار تصویر: Signify/Philips Hue)

دسترسی

به نظر می رسد که این چراغ ها ابتدا در بریتانیا روشن می شوند.

نورافکن Secure در حال حاضر با قیمت ۲۹۹٫۹۹ پوند در دسترس است. چند هفته پس از آن، کانکتور انعطاف پذیر Perifo در تاریخ ۶ فوریه با قیمت ۲۹٫۹۹ پوند عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه Dymera 27 فوریه است. قیمت آن ۱۹۹٫۹۹ پوند است. در آخر کانکتور Perifo T است. برای عرضه در سه ماهه اول ۲۰۲۴ با قیمت ۳۴٫۹۹ پوند در هر پاپ برنامه ریزی شده است. تاریخ دقیقی داده نشد.

دقیقاً مشخص نیست که چه زمانی Signify این محصولات را در ایالات متحده یا اتحادیه اروپا عرضه می کند، اما ما می دانیم که این اتفاق خواهد افتاد. سایت خبری فناوری NotebookCheck موفق به کشف لیست های آمریکایی و اروپایی برای Dymera شد. وسایل فضای باز برای ۲۱۹٫۹۹ دلار و ۲۱۹٫۹۹ یورو، به ترتیب. تاریخ انتشار مشخص نشده است، با این حال، می توانید برای اطلاعیه های ایمیلی برای زمانی که در نهایت به فروش می رسد ثبت نام کنید.

ما وب سایت Philips Hue را برای لیست سایر محصولات جستجو کردیم، اما متاسفانه چیزی به دست نیاوردیم. بنابراین ما با Signify تماس گرفتیم و جزئیات بیشتری را درخواست کردیم. این داستان متعاقبا به روز رسانی خواهد شد.

تا آن زمان، حتماً لیست TechRadar را بخوانید بهترین دستگاه های خانه هوشمند برای سال ۲۰۲۴.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/home/smart-home/philips-hue-brightens-up-your-january-with-new-outdoor-and-indoor-lights

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *