Philips Hue Line چراغ دیواری جدید، طناب آویز و موارد دیگر را به دست می آورد

شرکت مادر Philips Hue Signify امروز چندین به روز رسانی محصول را با محصولات جدید، روش های رنگی و در دسترس بودن ایالات متحده برای برخی دستگاه ها اعلام می کند.

Philips Hue Line چراغ دیواری جدید، طناب آویز و موارد دیگر را به دست می آورد
یک چراغ دیواری جدید، Philips Hue Dymara، دو پرتو نور را ارائه می دهد که هم به بالا و هم پایین می تابد. نوری که از سایه‌های سفید و رنگ پشتیبانی می‌کند، می‌تواند سطوح بزرگ را روشن کند و می‌تواند هم در داخل و هم در فضای باز استفاده شود.

طناب آویز Philips Hue را می توان با لامپ های Hue Filament یا Hue Ellipse استفاده کرد. پرینت سه بعدی از ۵۵ درصد مواد دایره ای زیستی، طناب آویز به دو صورت سیاه و سفید عرضه می شود و در دو اندازه قابل خریداری است.


برای کسانی که دارای نورپردازی مسیر Hue Perifo هستند، گزینه های اتصال جدیدی وجود دارد. کانکتور T به ریل ها اجازه می دهد در سه جهت حرکت کنند، در حالی که کانکتور انعطاف پذیر به ریل ها اجازه می دهد در هر جهت و فراتر از زوایای ۹۰ درجه حرکت کنند.


چراغ سقفی Hue Being اکنون به جای رنگ آلومینیومی، در سیاه و سفید موجود است. Hue Being از ۵۰۰۰۰ سایه نور سفید گرم به سرد پشتیبانی می کند.


Signify چراغ رومیزی قابل حمل Hue Go را در رنگ‌های به‌روز می‌فروشد که شامل مشکی با دستگیره نارنجی و سفید با دستگیره آبی است. دستگیره های سیلیکونی به گونه ای طراحی شده اند که جابجایی لامپ را از مکانی به مکان دیگر آسان تر می کند. این لامپ با پایه شارژ موجود در ظرف سه تا چهار ساعت شارژ می شود و باتری آن تا ۴۸ ساعت دوام می آورد.


خط Hue اکنون شامل دوربین نورافکن ایمن Philips Hue (در دسترس بودن ایالات متحده جدید است) و کیت شروع دوربین Hue Secure است. کیت شروع داخلی/خارجی دارای یک دوربین سیمی، دو لامپ Philips Hue، یک Hue Bridge، و دو سنسور تماس Philips Hue Secure است که به کاربران اجازه می دهد از باز یا بسته شدن درب مطلع شوند. دوربین Floodlight برای استفاده در فضای باز طراحی شده است و هم عملکرد ضبط و هم نور رنگی/سفید Hue را ارائه می دهد.


به‌روزرسانی‌های جدید برنامه برای مرکز امنیتی برنامه Hue در نیمه اول سال ۲۰۲۴ انتظار می‌رود. Signify در حال بهبود اعلان‌های فشار امنیتی و جدول زمانی رویداد، و همچنین گزینه‌هایی برای هشدارهای نوری و صوتی خودکار هنگام تشخیص حرکت است.


چراغ Hue Dymera در ایالات متحده ۲۲۰ دلار قیمت دارد و در ۲۷ فوریه در دسترس خواهد بود. کانکتورهای Hue Perifio در ماه های فوریه و آوریل عرضه خواهند شد و قیمت آنها ۳۵ دلار خواهد بود، در حالی که چراغ های Hue Being به روز شده در تاریخ ۲۶ مارس در دسترس خواهند بود. ۲۲۰ دلار قیمت دارند.

چراغ های رومیزی Hue Go با دستگیره های رنگی هم اکنون در دسترس هستند از وب سایت Hue و ۱۶۰ دلار قیمت دارند. طناب آویز Hue با قیمت ۶۰ یورو شروع می شود و در ماه فوریه در اتحادیه اروپا عرضه می شود.

دوربین Hue Secure Floodlight در تاریخ ۲۷ فوریه با قیمت ۳۵۰ دلار و کیت Hue Secure Starter با قیمت ۴۰۰ دلار در دسترس خواهد بود. امروز در دسترس است.

برچسب ها: Philips Hue


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/23/philips-hue-january-2024-new-lights/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *