Pixel 8 Pro با مشکل رنگ آمیزی عجیب و غریب صفحه نمایش مواجه است، اما گوگل در حال ارائه راه حلی برای رفع این مشکل است

Pixel 8 Pro با مشکل رنگ آمیزی عجیب و غریب صفحه نمایش مواجه است، اما گوگل در حال ارائه راه حلی برای رفع این مشکل است

در حالی که همه واحدها را تحت تأثیر قرار نمی دهد – مانند واحد ما بررسی گوگل پیکسل ۸ پرو گواهی بر این است – برخی از کاربران Pixel 8 pro متوجه یک مشکل عجیب رنگ صفحه در تلفن های خود شده اند. خبر خوب این است که گوگل متوجه شده است و در حال کار بر روی یک اصلاح است.

مشکل، طبق نظر گوگل ردیاب رسمی مسائل (از طریق Android Centralوقتی صفحه نمایش در حالت نمایش همیشه روشن و در اتاق تاریک است، “تغییر رنگ ناهموار” است. متن سفید تبدیل به رنگ نارنجی/صورتی به طور خاص ذکر شده است.

ارزیابی اینکه دقیقا چند نفر این اشکال را تجربه کرده اند دشوار است، اما قضاوت بر اساس آن این موضوع Reddit، خیلی کم است. در برخی موارد، گوگل قبلاً گوشی‌های هوشمند جایگزین را به کسانی که این مشکل را گزارش کرده‌اند پیشنهاد داده است.

اکنون یکی از نمایندگان گوگل به موضوع ردیاب مشکل پاسخ داده و گفته است که این مشکل در به‌روزرسانی آینده اندروید برطرف خواهد شد. هیچ چارچوب زمانی برای آن وجود ندارد، اما این به‌روزرسانی‌ها به‌طور منظم منتشر می‌شوند.

زندگی یک حشره

مهندسان نرم افزار گوگل هم مشغول هستند مقابله با یک اشکال بد مربوط به اندروید ۱۴ – به نظر می‌رسد که این مورد روی پیکسل ۸ پرو و ​​همچنین مدل‌های مختلف تلفن پیکسل تأثیر می‌گذارد و باعث شده است که برخی از کاربران نتوانند به فایل‌های گوشی خود دسترسی داشته باشند یا در صفحه راه‌اندازی گیر کرده باشند.

در این مورد، به نظر می‌رسد که این مشکل مربوط به تنظیم چندین پروفایل روی گوشی باشد. همانند مشکل رنگ صفحه نمایش پیکسل ۸ پرو، یک تعمیر باید در راه باشد در آپدیت اندروید در آینده ای نه چندان دور.

در حالی که ما شک نداریم که توسعه سخت افزار و نرم افزار دشوار است، اما ناامید کننده است که اکنون به نظر می رسد اکثر راه اندازی های سیستم عامل تلفن های هوشمند و تلفن همراه با یک سری اشکالات بسیار جدی همراه هستند که نیاز به رسیدگی دارند.

اپل اخیرا آپدیت iOS 17 را منتشر کرد که مشکل گرمای بیش از حد برخی از مدل‌های آیفون ۱۵ را حل کرد و هنوز به طور رسمی به گزارش‌هایی مبنی بر اینکه برخی از دارندگان آیفون گوشی‌های خود را به طور تصادفی دارند رسیدگی نکرده است. یک شبه خاموش و دوباره راه اندازی شود.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/google-pixel-phones/the-pixel-8-pro-has-a-weird-screen-tint-problem-but-google-is-rolling-out-a-fix

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *