Pokémon، Warcraft به میم‌های Glasgow Willy Wonka Experience می‌پیوندند

Pokémon، Warcraft و Sea of ​​Thieves به میم‌های Glasgow Willy Wonka Experience این هفته پیوستند.

رویداد ۳۵ پوندی ۳۵ پوندی این هفته در فضای مجازی پخش شد و اکنون فقط بازیکنان نیستند که این مناسبت را با میم‌ها به یاد می‌آورند. سازندگان و ناشران بازی های ویدیویی اکنون از حساب های رسمی رسانه های اجتماعی خود برای پیوستن به این سرگرمی استفاده می کنند.


Pokémon، Warcraft به میم‌های Glasgow Willy Wonka Experience می‌پیوندندپخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه سوییچ ۲ خواهد بود؟


پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه سوییچ ۲ خواهد بود؟

هر دو بازی World of Warcraft و Sea of ​​Thieves اجرای خود را از Oompa Loompa غمگین به ما داده اند:

مایلیم به کسانی که اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی Sea of ​​Thieves را اداره می‌کنند فریاد بزنیم تا بدانیم که Unknown در واقع فقط یک عکاس دوستانه است و نه یک شرور دنیای دیگر.

پوکمون به دنبال میوه کم آویزان، همه ۲۸ تا، با Pokémon Unown رفت. ساده اما مؤثر، زیرا این ویرایش را آشکار کرد که در آن Unown به اعتراضات کودک بیچاره همانطور که از پشت آینه ظاهر می شود پاسخ می دهد.

منطقی است که The Unown یک مهمانی پر از Unown داشته باشد، آماده است تا آسیب روحی را به هر کودکی که اتفاقاً به آنها نگاه می کند، وارد کند.

و البته، میم ها از طرف طرفداران بازی های ویدیویی ادامه یافته است – از جمله کسی که آرزوی ما را برآورده می کند که تجربه Willy Wonka در Animal Crossing بازسازی شود.

“چه مدت طول می کشد تا کسی انبار را در Animal Crossing: New Horizons بازسازی کند و روستاییان خود را تحت شکنجه مشابه قرار دهد؟” من در مقاله دیروز در مورد این رویداد نوشتم تفریح ​​در سیمز ۴و پاسخ آن کمتر از ۲۴ ساعت است.

Haztecamarera طرفدار Animal Crossing عکس های گرفته شده از رویداد گلاسکو را در Animal Crossing: New Horizons بازسازی کرد. (شنیدم که رد با ۳۵۰۰۰ زنگ در هر پاپ به روستاییان بلیط می فروخت.) من به خصوص از نسخه آنها لذت می برم. ناشناخته تلاش برای ترسناک بودن

در نهایت، در اینجا The Unknown اولین حضور خود را به عنوان یک رئیس Persona دارد. من نگران/متأثیر هستم که چگونه حرکات بازیگر به طور طبیعی با ضرب آهنگ موسیقی مطابقت دارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/pokemon-warcraft-join-in-the-glasgow-willy-wonka-experience-memes?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *