Kuo: Apple Watch Ultra with MicroLED واقعا لغو شد

اوایل این هفته، تأمین‌کننده اپل ams OSRAM اعلام کرد که پس از «لغو غیرمنتظره‌ای» یک «پروژه سنگ بنا»، «استراتژی microLED خود را دوباره ارزیابی خواهد کرد». مشاوران زنجیره تامین نمایشگر Conterpoint Research اطلاع دادند MacRumors که این پروژه مربوط به اپل واچ شایعه شده با نمایشگر microLED.


مینگ چی کو، تحلیلگر اپل امروز نظر داد در مورد این موضوع، گفت که اپل واقعا این پروژه را برای “آینده قابل پیش بینی” لغو کرده است. این تحلیلگر گفت که هزینه های تولید microLED در حال حاضر برای این پروژه “بسیار بالا” است که “از نظر اقتصادی مقرون به صرفه” باشد.

Kuo گفت: “آخرین نظرسنجی من نشان می دهد که اپل پروژه های Micro LED Apple Watch را لغو کرده است، زیرا اپل فکر می کند که Micro LED نمی تواند ارزش قابل توجهی به این محصول بیافزاید و هزینه های تولید آن برای مقرون به صرفه بودن آن بسیار زیاد است.”

به گفته Kuo، ams OSRAM تامین‌کننده تراشه LED انحصاری اپل برای این پروژه در زمان لغو آن بود. این تحلیلگر گفت که اپل “هیچ برنامه ای” برای تولید انبوه دستگاه های microLED برای “آینده قابل پیش بینی” ندارد.

کو این لغو را یک “شکست بزرگ” برای اپل توصیف کرد و گفت که بسیاری از کارمندان درگیر با توسعه microLED اخراج شده اند.

در حالی که ممکن است این پروژه فعلا متوقف شود، اپل احتمالا هنوز امیدوار است که در آینده در آینده به فناوری microLED منتقل شود. شرکت تحقیقاتی تایوانی TrendForce امروز گفت در حالی که OSRAM “تنها تامین کننده تراشه” اپل برای پروژه Apple Watch Ultra بود، تایوان و کره جنوبی “صفحه ای قوی از تولیدکنندگان تراشه های Micro LED، هواپیماهای پشتی و فرآیندهای انتقال مرتبط” دارند، بنابراین تامین کنندگان دیگری نیز وجود دارند که اپل می تواند با آنها شریک شود. با در آینده در هر صورت، به نظر می رسد که اولین دستگاه میکرو ال ای دی اپل چندین سال دیگر باقی مانده است.

جمع بندی های مرتبط: اپل واچ اولترا ۲
راهنمای خریدار: Apple Watch Ultra (اکنون بخرید)
انجمن های مرتبط: اپل واچ


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/01/kuo-says-microled-apple-watch-ultra-canceled/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *