Pokémon Go’s Sinnoh Tour موجوداتی را اضافه می کند که برای افزودن افکت های تغییر دهنده بازی به آنها نیاز دارید

رویداد مهم بعدی بازی Pokémon Go یک جفت توانایی جدید قدرتمند و تغییر دهنده بازی را اضافه می کند که برای به دست آوردن موجودات ویژه برای استفاده از آنها نیاز دارید.

Pokémon Go Tour: Sinnoh Origin Forme Dialga و Palkia را از Pokémon Legends Arceus سال گذشته معرفی خواهد کرد – نسخه‌های باستانی موجودات افسانه‌ای از Pokémon Diamond و Pearl (که ظاهر آن‌ها جای تعجب ندارد. اولین بار کمی زودتر از برنامه ریزی شده در سال گذشته فاش شد).

این جفت مطابق با وضعیت قدرتمند و ویژگی‌های تاب برداشتن فضا-زمان، ویژگی جدیدی را برای پوکمون گو به نام Adventure Effects ارائه خواهد کرد. این‌ها توانایی‌های تغییر گیم‌پلی هستند که با تعامل با خود موجود قفل می‌شوند و می‌توانند با استفاده از منابع درون بازی بیشتر تقویت شوند.


Pokémon Go Tour: Sinnoh اولین بار با Origin Form Dialga و Palkia رونمایی خواهد کرد.

Origin Forme Dialga که از Pokémon Go Tour به دست آمده است: Sinnoh افکت ماجراجویی به نام Roar of Time را دریافت می کند که به شما امکان می دهد آب نبات Dialga و Stardust را برای توقف شمارش معکوس سایر تقویت های درون بازی – مانند Incense، Lucky Eggs و Star Pieces – صرف کنید. استفاده از آنها

Origin Forme Palkia در عین حال، Adventure Effect Spacial Rend را دریافت می کند. این باعث افزایش دامنه ظاهر شدن پوکمون‌های وحشی در نقشه جهانی بازی می‌شود – به این معنی که چک‌های براق بیشتر با انحرافات کمتر.

دیدن یک ویژگی جدید مانند این که به بازی اضافه شده و با موجوداتی که به آن ها متصل است دارای تم خوبی است، بسیار خوب است. اما توجه به این نکته مهم است که به نظر می رسد همه Origin Forme Dialga و Palkia این حرکات را نخواهند داشت – و نسخه بلیط رویدادی که خریداری می کنید (نسخه های “Diamond” یا “Pearl”) بر شانس شما برای یکی یا دیگری تأثیر می گذارد.

طرفداران متوجه شده‌اند که این یک لایه شانس بیشتری به نبردهای حمله بازی اضافه می‌کند، که شما را تشویق می‌کند تا به‌طور مکرر به نسخه‌ای از Pokémon براق یا نسخه‌ای با آمار بهتر حمله کنید.

بحث در مورد هزینه های منابع درون بازی نیز وجود دارد. Roar of Time به ۵۰۰۰ Stardust و ۵ Dialga Candy برای شش دقیقه استفاده نیاز دارد، که می توانید با افزایش های مشابه تا ۲۴ ساعت افزایش دهید. (اگرچه حتی من یک جلسه بازی ۲۴ ساعته Pokémon Go را مدیریت نکرده ام.) در عین حال، Spacial Rend به ۵۰۰۰ Stardust و ۵ آب نبات Palkia برای ۱۰ دقیقه استفاده نیاز دارد.

تور Pokémon GO: Sinnoh قرار است در ۲۴ و ۲۵ فوریه به صورت جهانی در بازی برگزار شود، پس از یک نسخه حضوری برای اولین بار در لس آنجلس هفته قبل. این رویداد به عنوان جشن منطقه Sinnoh/Hisui که در الماس/مروارید/افسانه‌ها: آرسئوس به نمایش درآمده است، با تخم‌ریزی‌های براق از موجوداتش، به‌علاوه شانس بیشتری برای جوجه‌آوری پوکمون‌های قفل‌شده در منطقه طراحی شده است.

اما آیا خدای پوکمون، آرسیوس، نیز اولین حضور خود را خواهد داشت؟


منبع: https://www.eurogamer.net/pokemon-gos-sinnoh-tour-adds-creatures-youll-need-to-add-game-changing-effects?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *