Prince of Persia: The Lost Crown به زودی محتوا و حالت های جدید رایگان دریافت می کند

یوبی‌سافت برنامه‌های آتی خود را برای بازی Prince of Persia: The Lost Crown اعلام کرده و گفته است که Metroidvania تحسین‌شده به‌زودی محتوا و حالت‌های جدیدی را در به‌روزرسانی‌های رایگان دریافت می‌کند.

Prince of Persia: The Lost Crown زمانی که در ژانویه عرضه شد از تحسین قابل توجه منتقدان برخوردار شد – کریستین دونلان از Eurogamer آن را “لذت واقعی… که هم در ژانر و هم از میراث خاص خود لذت می برد” در کتاب خود نامید. بررسی چهار ستاره – و در حالی که گزارش های اولیه حاکی از آن است که از نظر تجاری چندان خوب عمل نکرده است، Ubisoft واضح است که هنوز با این عنوان کار نکرده است.

در یک پیام ویدئویی کوتاه در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است (همانطور که توسط VGCمنیر رادی، کارگردان بازی Lost Crown از حمایت هواداران تشکر کرد و گفت: “برای ما این به معنای این است که شما هم مانند ما از زمان خود در بازی لذت می برید. به همین دلیل، من بسیار خوشحالم که به شما اطلاع می دهم. که تا پایان کار فاصله داریم».

۷ نکته که باید درباره شاهزاده ایرانی: تاج گمشده بدانید.در یوتیوب تماشا کنید

به گفته رادی، تیم توسعه برنامه‌های جالبی برای ماه‌های آینده دارد، از جمله به‌روزرسانی‌های رایگان با «محتوای بیشتر» و حالت‌های جدید برای بازیکنان برای «چالش، کاوش و لذت بردن». اولین مورد از این به‌روزرسانی‌ها قرار است «به‌زودی» برسد و رادی طعنه زد که بازیکنان ممکن است ابتدا بخواهند با آرتابان تمرین کنند و سعی کنند بازی را در حالت Immortals شکست دهند.

او خاطرنشان کرد: «این مهارت‌ها می‌توانند بسیار مفید باشند».


منبع: https://www.eurogamer.net/prince-of-persia-the-lost-crown-getting-free-new-content-and-modes-starting-soon?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *