Prison Architect 2 دنباله سه بعدی یک بازی مستقل محبوب است و در ۲۶ مارس عرضه می شود.

فرقه ضربه زد معمار زندان و در واقع به زودی منتشر می شود. فرنچایز پیگیری در ۲۶ مارس برای Xbox Series X/S و PlayStation 5. حتی یک تریلر در زیر منتشر شده است. البته، معمار زندان ۲ این سری را به سه بعدی تبدیل می کند، زیرا نسخه اصلی یک امر کاملاً از بالا به پایین بود. دنباله این بازی ظاهری کارتونی دارد که کمی یادآور بازی‌های جدیدتر Dragon Quest است، اما گیم‌پلی آن چیزی جز JRPG است.

همانطور که از نام آن پیداست، این یک شبیه ساز قوی برای ساخت زندان است. ما اصل را دوست داشتیم و نوشتیم که بود زیرا محدودیت ها در نهایت شما را مجبور می کند به نام “مسئولیت مالی” با زندانیان بدرفتاری کنید. این ارتباط با سیستم زندان در دنیای واقعی ما احتمالاً تصادفی نبوده است، زیرا هدف نهایی بازی فروش زندان شما برای سود کلان بوده است.

ما نمی دانیم که آیا دنباله این فیلم این نگاه انتقادی را به سیستم زندان های انتفاعی آمریکا خواهد داشت یا خیر، اما احتمال آن بیشتر است. به هر حال، تریلر یک زندانی غیرانسانی را نشان می دهد که در هر لحظه از فرار جلوگیری می شود. مطمئناً، این یک زندانی کارتونی با ظاهری زیباست، اما یک زندانی به همین شکل است. همچنین، یکی از شعارهای بازی این است که “آیا زندان های شما در نهایت به یادگارهای بازپروری یا قصاص تبدیل خواهند شد؟” مهمتر از همه، آیا آنها قبض ها را پرداخت می کنند؟»

معمار زندان ۲ مجموعه ای از ویژگی های جدید را به جدول می آورد، فراتر از پرش به سه بعدی. سازنده می گوید که زندانیان اکنون باهوش تر هستند و بر اساس خواسته ها و نیازها با یکدیگر روابط برقرار می کنند. طراحی شما بر هر جنبه ای از زندگی آنها تأثیر می گذارد، بنابراین بر اساس آن برنامه ریزی کنید. اولین بازی دوست داشت رشته های کیف را درست زمانی که می خواستید یک کتابخانه یا حتی دیوارهایی در اطراف یک توالت بسازید، محکم کنید.

همچنین یک حالت شغلی ارتقا یافته وجود دارد که در آن می‌توانید چندین زندان در یک شهر بسازید، و گزینه‌های کنترل بیشتری برای ایجاد سیاست‌های تسهیلات. توسعه دهنده Paradox Interactive که اولین مورد را ساخت، سناریوهای گیم پلی جدیدی مانند فرارها، جنگ های گروهی و “انواع مشکلات گران قیمت و مخرب” را به نمایش گذاشته است.

معمار زندان ۲ زمانی که در اواخر مارس عرضه شود، ۴۰ دلار قیمت خواهد داشت. در اخبار مرتبط، زندان خصوصی “رهبر صنعت” GEO Group و Corrections Corporation of America است رشد سال به سال از سال ۲۰۰۹٫

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/prison-architect-2-is-a-3d-sequel-to-a-beloved-indie-game-and-its-arriving-march-26 منتشر شد. -۱۹۳۸۴۸۳۰۱٫html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/prison-architect-2-is-a-3d-sequel-to-a-beloved-indie-game-and-its-arriving-march-26-193848301.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *