Rainbow Six Siege با نرف های مهاجم بیشتری بازی می کند و بازیکنان راضی نیستند

Rainbow Six Siege با نرف های مهاجم بیشتری بازی می کند و بازیکنان راضی نیستند

یوبی سافت در حال آزمایش تغییرات بیشتری است Rainbow Six Siege در سرور تست آزمایشگاهی آن، و همه از آنچه در فروشگاه است راضی نیستند.

اوایل امروز (۱۵ ژانویه)، سرور تست آزمایشگاه درهای خود را باز کرد و تا ۲۲ ژانویه در ساعت ۴ بعد از ظهر ET / 13:00 PT / 9 بعد از ظهر به وقت گرینویچ (۲۳ ژانویه در ساعت ۸ صبح AEDT)، بازیکنان می توانند برخی از آنها را آزمایش کنند. تعادل تغییر می کند. مطمئناً در مورد دوباره کاری سپر بالستیک که در فوریه ۲۰۲۳ مورد تمسخر قرار گرفت، کمی هیجان وجود خواهد داشت. قابل توجه، بازیکنان اکنون می توانند با سپرها به سرعت بپرند و مستقیماً از موانع عبور کنند.

با این حال، این خبر چندان خوبی برای برخی از شبکه های اصلی Attacker نیست. به عنوان مثال، زمان فیوز برای توانایی SELMA Aqua Breacher اپراتور Ace افزایش یافته است، به این معنی که او دیگر نمی تواند به همان سرعتی که می توانست از دیوارها و درها عبور کند.

همچنین تفنگ تهاجمی G-36C نیز مورد اصابت قرار می گیرد که اکنون پس زدن آن افزایش یافته است. این یکی از سلاح هایی است که در دسترس مهاجمان ایانا و اش است. SMG-11 (قابل استفاده توسط Attacker Amaru، و همچنین Defenders Smoke، Mute و Solis) آسیب آن نیز کاهش یافته است. در نهایت، SPAS-15 – قابل استفاده توسط Defenders Thunderbird و Caveira – عقب نشینی آن اصلاح شد.

اگرچه همه ی عصبی ها به طور خاص روی مهاجمان تأثیر نداشته اند، بسیاری از بازیکنان بر این باورند که باید اقدامات بیشتری برای کاهش لحن انجام شود. Rainbow Six Siege‘s Defenders که در حال حاضر بر بازی مسلط هستند. یک بازیکن، توییتر / کاربر X @devmartajames، نوشت: “کمی گیج شده‌ام که آخرین پچ به دنبال حذف سه تا از محبوب‌ترین مهاجمان است در حالی که چهار مدافع آخر اضافه شده به بازی همگی به‌شدت غلبه کرده‌اند. امیدواریم شاهد برخی از آنها باشیم. [Tubarão]/Fenrir/Solis/Azami به زودی خزش قدرت را رام می کند.

دیگران به همان اندازه گیج شده اند: “در مورد سولیس، اعظمی و فنریر چه می شود؟” @Ke_a_nu_ پرسید.

کاربر @IceColdR6 اضافه: “فکر می‌کنم ما در اینجا طرف اشتباهی را انتخاب کردیم.”

شایان ذکر است که از آنجایی که این تغییرات در سرور تست آزمایشگاهی ارائه می شوند. این بدان معنی است که از بازیکنان خواسته می شود تا نظرسنجی ها را بر اساس تجربه خود با آنها پر کنند و ممکن است در نهایت تغییراتی ایجاد شود. بازیکنان فقط باید در حال حاضر در ارتباط باشند.

برای بازی‌های بیشتری مانند Rainbow Six Siege، حتماً توصیه‌های ما را بررسی کنید بهترین بازی های FPSبه همان خوبی بهترین بازی های کامپیوتر چند نفره.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/rainbow-six-siege-is-toying-with-more-attacker-nerfs-and-players-arent-happy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *