Razer’s Huntsman V3 Pro معرفی شد: شماره گیری جدید، کلیدهای بهتر، در ۳ طرح بندی کلاسیک

فن آوری لوازم جانبی و لوازم جانبی

Razer’s Huntsman V3 Pro معرفی شد: شماره گیری جدید، کلیدهای بهتر، در ۳ طرح بندی کلاسیک

ریزر
توسط راهول سرینیواس/۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳، ساعت ۲:۲۸ بعد از ظهر EST

Razer – که بالاترین صفحه کلیدهای بازی متمرکز بر ورزش های الکترونیکی خود را تحت سری Huntsman به فروش می رساند – به تازگی این مجموعه را در رویداد RazerCon 2023 این شرکت در ایروین، کالیفرنیا به روز کرده است. این کیبوردها جانشین کیبوردهای قدیمی Razer متمرکز بر Esports می شوند ترکیب Huntsman V2 از سال ۲۰۲۱ و شامل سه مدل جدید است که طرح‌بندی‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد.

این مجموعه با هانتسمن وی ۳ پرو با کلیدهای اندازه کامل، نسخه کوچکتر بدون تنکی به نام Huntsman V3 Pro Tenkeyless و صفحه کلید جمع و جور به نام Huntsman V3 Pro Mini آغاز می شود. هر سه صفحه کلید دارای نسخه های بهبود یافته سوئیچ های اپتیکال اختصاصی Razer هستند و به روز رسانی های بسیاری از ویژگی ها را نسبت به مدل های نسل گذشته دریافت می کنند.

از ویژگی‌های مشترک این سه صفحه کلید می‌توان به سوئیچ‌های اپتیکال آنالوگ نسل دوم نسل دوم Razer، یک شماره‌گیر دیجیتالی چندکاره با کاربری آسان، دکمه‌های کنترل اختصاصی، و کلیدهای اصلاح‌کننده دو منظوره اشاره کرد. نسخه‌های Razer Huntsman V3 Pro با اندازه کامل و بدون کلید، دارای یک تکیه‌گاه مچی مغناطیسی برای راحتی بیشتر هستند. سایر به روز رسانی های قابل توجه ویژگی عبارتند از حالت ماشه سریع و محدوده فعال قابل تنظیم. سوئیچ های جدید برای ۱۰۰ میلیون ضربه کلید رتبه بندی شده اند و حتی با استفاده زیاد عمر طولانی دارند.

صفحه کلید Huntsman V3 Pro از اکتبر ۲۰۲۳ در دسترس خواهد بود و نسخه کامل با قیمت ۲۴۹٫۹۹ دلار، نوع بدون tenkey با قیمت ۲۱۹٫۹۹ دلار و Huntsman V3 Pro Mini با قیمت ۱۷۹٫۹۹ دلار به فروش می رسد.

سری Razer Huntsman V3 Pro: ویژگی‌های کلیدی

ریزر

به عنوان رقیب لاجیتک قرار گرفته است اخیراً کیبوردهای سری G Pro را عرضه کرده استخط Razer Huntsman V3 Pro علاقه مندان به ورزش های الکترونیکی را هدف قرار می دهد و ادعا می شود که با همکاری چندین گیمر حرفه ای ساخته شده است.

انواع با اندازه کامل و TKL کیبورد هانتسمن V3 پرو دارای یک آرایه ۱۰ LED هستند. همه صفحه‌کلیدهای Huntsman V3 Pro به گیمرها اجازه می‌دهند تا تنظیمات را در لحظه تنظیم کنند و حداکثر شش پروفایل را مستقیماً در حافظه داخلی ذخیره کنند، که تضمین می‌کند تنظیمات رقابتی همیشه در دسترس گیمر هستند و به ماشین وابسته نیستند. نسخه‌های کامل و بدون کلید صفحه‌کلید Huntsman V3 Pro دارای صفحه‌کلید دیجیتال چند منظوره و دکمه‌های کنترلی اختصاصی هستند. از شماره گیری دیجیتال می توان برای تنظیم صدا، نقاط تحریک، حساسیت ماشه سریع و سایر تنظیمات استفاده کرد. از دکمه های کنترل اختصاصی نیز می توان برای کنترل پخش رسانه و اختصاص ماکروهای سفارشی استفاده کرد.

از نظر ظاهری، صفحه‌کلید Razer Huntsman V3 Pro دارای کلاهک‌های PBT دوتایی بافتی است و دارای صفحه رویی آلیاژ آلومینیوم ۵۰۵۲ است که ظاهری براق و براق به آن‌ها می‌بخشد که در برابر آسیب نیز مقاوم است.


منبع: https://www.slashgear.com/1400747/razer-huntsman-v3-pro-new-dial-better-keys/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *