Ready Robotics از Nvidia Omniverse برای روباتیک صنعتی تویوتا استفاده می کند

Ready Robotics از فناوری انویدیا در یک پروژه روباتیک با تویوتا استفاده می کند.

تویوتا با رباتیک آماده شبیه سازی و برنامه ریزی رباتیک صنعتی با استفاده از Nvidia Omniverse سکو.

هدف برنامه‌نویسی رباتیک «sim-to-real» پیشرفت رباتیک صنعتی، با استفاده از Ready Robotics’s Ready ForgeOS و Nvidia Isaac Sim در پلتفرم Omniverse است. تویوتا از این فناوری برای خطوط تولید فورج گرم آلومینیومی خود استفاده خواهد کرد.

فن آوری آخرین بیان است دوقلوهای دیجیتال، جایی که یک شرکت یک کارخانه را در فضای مجازی شبیه سازی می کند، طراحی را کامل می کند و سپس کارخانه را می سازد. این کارخانه که با حسگرها تقویت شده است، داده ها را به دوقلو دیجیتالی ارسال می کند تا طراحی بر اساس داده های دنیای واقعی بهبود یابد. Omniverse انویدیا یک پلتفرم برای دوقلوهای دیجیتال است و برای مهندسان شبیه به یک متاورس است.

این همکاری برای بالا بردن ایمنی و کارایی در فرآیندهای تولید تویوتا طراحی شده است. به طور سنتی، برنامه ریزی سیستم های رباتیک برای آهنگری شامل کار با قطعات فلزی داغ است که چالش های ایمنی قابل توجهی را ایجاد می کند. ادغام ForgeOS و Nvidia Isaac Sim برنامه نویسی یکپارچه را در یک محیط شبیه سازی شده امکان پذیر می کند و خطرات مرتبط با قطعات داغ را حذف می کند.

Ready Robotics فرآیند برنامه‌نویسی سیستم‌های روباتیک را با ForgeOS ساده می‌کند و راه‌حل‌های اتوماسیون کم‌هزینه را ارائه می‌دهد. به گفته این شرکت‌ها، ادغام ForgeOS با Nvidia Isaac Sim بهترین وفاداری بصری و شبیه‌سازی فیزیک را تضمین می‌کند و به تویوتا اجازه می‌دهد تا روال‌های پیچیده فورج گرم رباتیک را در شبیه‌سازی‌های واقعی برنامه‌ریزی و بهینه کند.

یکی از مزایای کلیدی این همکاری، گردش کار “سیم به واقعی” است، که در آن برنامه های اثبات شده در یک محیط شبیه سازی شده می توانند به طور یکپارچه به سلول های کاری تولید زنده منتقل شوند. این امر نیاز به برنامه ریزی در نصب فیزیکی را از بین می برد و نگرانی های ایمنی در اطراف قطعات داغ را کاهش می دهد. ForgeOS هم شبیه سازی و هم سلول کار فیزیکی را کنترل می کند، امکان انتقال سریع و به روز رسانی برنامه ها، به حداقل رساندن خرابی و ساده سازی تعمیر و نگهداری را فراهم می کند.

یکی از جنبه‌های نوآورانه این گردش کار، قابلیت ForgeOS برای انتقال داده‌های تولید بلادرنگ از سلول زنده به شبیه‌سازی اصلی Nvidia Isaac Sim است. این یک دوقلوی دیجیتالی از سلول زنده ایجاد می کند که امکان تجسم وضعیت فعلی آن و افزایش نظارت و نظارت را فراهم می کند.

کل گوئرین، مدیر ارشد نوآوری در Ready Robotics، در بیانیه‌ای گفت: «انویدیا ابزارهای مورد نیاز برای کمک به برنامه‌های ما را برای انعکاس موقعیت‌های دنیای واقعی فراهم می‌کند، و ForgeOS اتصال از این شبیه‌سازی به سلول واقعی و بازگشت را فراهم می‌کند.»

Ready Robotics با SCSK، یک شرکت پیشرو ژاپنی خدمات فناوری اطلاعات و شریک Nvidia Omniverse، همکاری می کند تا این راه حل را برای تویوتا ارائه دهد.

کازوهیرو سوزوکی، مدیر گروه بخش توسعه مواد خام تویوتا، در بیانیه‌ای گفت: «معماری منحصربه‌فرد ForgeOS اجازه می‌دهد تا گردش کار sim-to-real مورد نیاز این خط تولید را انجام دهیم، زیرا توانایی‌های شبیه‌سازی Nvidia Isaac Sim را با کنترل این بدان معناست که ما می‌توانیم در شبیه‌سازی برنامه‌نویسی کنیم، آن برنامه را انتقال دهیم و سپس از ForgeOS برای گرفتن داده‌های تولید زنده و بهبود مکرر فرآیندهایمان استفاده کنیم.

همکاری تویوتا با Ready Robotics و Nvidia نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی در برنامه ریزی اتوماسیون روباتیک است که نویدبخش کارایی، قابلیت استفاده و ایمنی بیشتر است. این ابتکار همچنین راه هایی را برای گرفتن داده های تولید از سیستم های اتوماسیون برای استفاده در نظارت بر فرآیند، بهبود و کاربردهای بالقوه در هوش مصنوعی باز می کند.

Deepu Talla، معاون محاسبات جاسازی شده و لبه‌ای در Nvidia، در بیانیه‌ای گفت: «شبیه‌سازی فرآیندهای صنعتی با وفاداری بالا قبل از استقرار در دنیای واقعی می‌تواند بهره‌وری و ایمنی را تا حد زیادی بهبود بخشد و هزینه‌ها را کاهش دهد.»

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/ready-robotics-uses-nvidia-tech-for-toyota-industrial-robotics/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *