Realme 12 Pro+ اولین دستگاه میان رده با دوربین زوم پریسکوپ ۳ برابری است.

Realme، برند خواهر Oppo و OnePlus، امسال با رونمایی از یک گوشی میان رده جدید با پیچیدگی عکاسی، اولین حضور خود در CES را انجام داد. Realme 12 Pro+ که قرار است اواخر این ماه عرضه شود، ظاهراً اولین دوربین در بخش قیمتی خود است که نه تنها دوربین زوم پریسکوپ ۳ برابر با تثبیت‌کننده اپتیکال را ارائه می‌کند، بلکه دوربینی با سنسور نسبتا بزرگ‌تر برای بهبود عملکرد در نور کم ارائه می‌کند. آب نبات کار طراح ساعت‌های لوکس سوئیسی، اولیویر ساوئو است، با یک قاب فلوت طلایی که صفحه‌ای براق و خیره‌کننده را احاطه کرده است، که با یک دستبند سه‌بعدی بر روی چرم گیاهی – به رنگ آبی یا سفید، تزئین شده است.

دوربین زوم پریسکوپ در اینجا از یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B استفاده می کند که اندازه آن ۱/۲ اینچ است. Realme می گوید در مقایسه با دوربین زوم ۳ برابر در iPhone 15 Pro (12 مگاپیکسل) و Samsung Galaxy S23 Ultra (10 مگاپیکسل)، سنسور Realme 12 Pro+ حداقل بیش از ۲٫۶ برابر بزرگتر است، بنابراین بیش از ۱٫۸ برابر این امکان را فراهم می کند. به عبارت دیگر، دوربین‌های تله‌فوتو در گوشی‌های پرچم‌دار رایج چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرند. عکس‌های مقایسه‌ای که در رویداد راه‌اندازی دیدیم، بسیار قانع‌کننده بودند، با حفظ جزئیات چشمگیر Realme حتی در برش کامل، اما بدیهی است که بعداً منتظر دست‌های خود خواهیم بود.

با چنین پیشرفتی، این گوشی میان رده می‌تواند حتی در محیط‌های تاریک‌تر به دوربین پریسکوپ خود بچسبد، در حالی که سایر تلفن‌های دارای دوربین تله‌فوتو ۳x معمولی (بخوانید: سنسورهای کوچک‌تر) به‌طور خودکار به دوربین اصلی خود سوئیچ می‌کنند و در عوض به زوم دیجیتال تکیه می‌کنند. اما البته، هنوز محدودیتی در مورد میزان تاریکی این دوربین وجود دارد. شما یک دوربین با زوم پریسکوپ ۳ برابری سطح پرچمدار با یک سنسور حتی بزرگتر برای چیزی چشمگیرتر، یعنی سنسور ۱/۱٫۵۶ اینچی در مواردی مانند GT5 Pro Realme، Find X7 Ultra اوپو و ظاهرا وان پلاس ۱۲ خوب

Realme 12 Pro+ همچنین دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که دارای سنسور ۱/۱٫۵۶ اینچی Sony IMX890 است (همانطور که در وان پلاس ۱۱دیافراگم f/1.8 و تثبیت کننده نوری. این گوشی همچنین دارای یک دوربین فوق عریض ۰٫۶x است، اگرچه Realme در به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیشتر کوتاهی کرده است. به همین ترتیب، برند چینی نمی‌گوید کدام پردازنده میان‌رده کوالکام این دستگاه را تامین می‌کند، اما سفارشی برای فعال کردن Realme است. "الگوریتم MasterShot" قابلیت های عکاسی محاسباتی در اینجا. این همان چیزی است که پردازش RAW را قادر می‌سازد که تاکنون عمدتاً مختص گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار بوده است، به این معنی که حتی دستگاه‌های میان‌رده نیز در آینده نزدیک می‌توانند از گزینه‌های ویرایش بیشتری بهره ببرند.

Realme 12 Pro+ اولین دستگاه میان رده با دوربین زوم پریسکوپ ۳ برابری است.
عکس ریچارد لای / Engadget

بقیه Realme 12 Pro+ – از جمله مشخصات و قیمت باقی مانده – هنوز در دست بررسی هستند. اگرچه این برند در اکثر مکان‌های خوانندگان ما حضور ندارد، رشد تهاجمی Realme در سال‌های اخیر باید به اندازه‌ای تاثیرگذار باشد که معیاری برای گوشی‌های میان‌رده سال ۲۰۲۴ تعیین کند. . تلاش بیشتری برای بهبود ویژگی های اساسی در پرچمداران خود انجام دهند.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-realme-12-pro-is-the-first-mid-range-device-with-a-3x-periscope-zoom-camera-233636358 ظاهر شد. .html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/the-realme-12-pro-is-the-first-mid-range-device-with-a-3x-periscope-zoom-camera-233636358.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *