Rewind 2023: بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۳ از نظر بودجه در هند

ما قبلاً بهترین تلفن‌های پرچم‌دار سال ۲۰۲۳ را بررسی کرده‌ایم. برای رویاپردازی و آب‌ریزش آن‌ها عالی هستند (بله، همه آنها در برابر پاشیدن آب مقاوم هستند)، اما در واقعیت، افراد زیادی یک میلیون روپیه یا بیشتر برای خرید یک گوشی هوشمند ندارند. امروز، بهترین گوشی‌های امسال را با بودجه‌های مختلف بررسی می‌کنیم که اکثر مردم مانند ما واقعاً می‌توانند به خرید آن فکر کنند. ما از حدود ۶۰۰۰۰ روپیه شروع خواهیم کرد و تا زیر ۲۵۰۰۰ روپیه ادامه خواهیم داد. بنابراین در اینجا گوشی های هوشمندی هستند که امسال بیش از همه ما را تحت تاثیر قرار دادند.
بهترین گوشی های هوشمند سال ۲۰۲۳

بهترین تلفن حدود ۶۰۰۰۰ روپیه: OnePlus 11 5G
پس از سال ۲۰۲۲ ضعیف، OnePlus به لطف OnePlus 11 5G همه چیز را در اوایل سال ۲۰۲۳ تغییر داد. این تلفن همراه با ویژگی‌هایی که عموماً برای نوع Pro در نظر گرفته شده است، بسیار چشمگیر باقی می‌ماند. این گوشی شیک از تراشه پرچمدار کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۲ پشتیبانی می کند و ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه UFS 4.0 ارائه می دهد. این صفحه نمایش ۱۰ بیتی ۶٫۷ اینچی خمیده LTPO3 AMOLED با وضوح ۳۲۱۶ در ۱۴۴۰ پیکسل است. این صفحه نمایش سازگار با HDR10+ و Dolby Vision از نرخ نوسازی متغیر ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند و می تواند تا ۱۳۰۰ نیت روشنایی داشته باشد.

Rewind 2023: بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۳ از نظر بودجه در هند
اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

بخش دوربین عقب بارگذاری شده است و با دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS و تنظیم رنگ هاسلبلاد شروع می شود. پشتیبانی از یک دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار که به عنوان یک دوربین ماکرو نیز عمل می کند و یک دوربین تله فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر که به عنوان یک دوربین پرتره عالی نیز عمل می کند، به همان اندازه چشمگیر است. عمر باتری خوب است و با شارژر ۱۰۰ واتی همراه که فقط در ۲۵ دقیقه آن را به طور کامل شارژ می کند، سریع شارژ می شود. OnePlus 11 5G از OxygenOS 13 مبتنی بر اندروید ۱۳ بهره می برد و می توان انتظار داشت چندین به روز رسانی سیستم عامل و امنیتی در آینده داشته باشد.

بهترین تلفن حدود ۵۰۰۰۰ روپیه: تلفن هیچ (۲)
گوشی پرچمدار فعلی هیچ چیز در اکثر موارد نسبت به اولین گوشی خود ارتقاء قابل توجهی دارد. در حالی که طراحی منحصر به فرد خود را با پشتی شفاف و LED ها حفظ کرده است، Nothing Phone (2) چیزهای بیشتری ارائه می دهد. چراغ‌های Glyph در پشت نه تنها جنبه زیبایی دارند، بلکه قابلیت‌ها و سفارشی‌سازی زیادی را ارائه می‌کنند. این شرکت تلفن (۲) را با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و ۱۲ گیگابایت رم به ماهیچه های پردازشی فراوان مجهز کرده است و شما می توانید بین ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی را انتخاب کنید.

اعتبار تصویر: Firstpost Mehul Reuben Das

این صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی Full HD+ 10 بیتی LTPO OLED با حداکثر روشنایی ۱۶۰۰ نیت، سازگاری HDR10+ و نرخ تجدید متغیر از ۱ هرتز تا ۱۲۰ هرتز دارد. بخش عکاسی در Nothing Phone (2) از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS و یک دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشکیل شده است. عملکرد دوربین در تمام حالت ها، به خصوص در نور خوب، چشمگیر است. این گوشی از شارژ سریع ۴۵ واتی و همچنین شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. Phone (2) اندروید ۱۳ را با Nothing OS 2.0 اجرا می کند و این شرکت قول داده است که ۴ سال به روز رسانی نرم افزاری را ارائه کند.

قابل ذکر است: iQOO 12 5G که در پایان سال جاری منتشر شد، قدرتمندترین پردازنده (کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳) و دسته خوبی از دوربین ها را با قیمت ۵۲۹۹۹ روپیه برای نسخه ۱۲ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد. نرم افزار و رابط کاربری می توانند از چند ترفند استفاده کنند.

بهترین تلفن زیر ۴۰۰۰۰ روپیه: Google Pixel 7a
تمرکز بر رویدادهای اخیر (رونمایی از سری Pixel 8) باعث می‌شود به راحتی بتوان مقرون به صرفه‌ترین گوشی پیکسل را که اوایل امسال عرضه شد فراموش کرد، اما نه! Google Pixel 7a از زمان عرضه خود یک قاتل پیکسل ۷ بوده است و ما دلیل آن را به شما خواهیم گفت. مانند سایر گوشی‌های سری پیکسل ۷، این گوشی از پرچم‌دار قبلی Tensor G2 SoC Google بهره می‌برد که به اندازه کافی برای این بخش قدرتمند است. صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی فول اچ دی پلاس OLED جمع و جورتر و شفاف‌تر با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و دارای استاندارد IP67 حفاظت از نفوذ است.

اعتبار تصویر: گوگل

همچنین خالص‌ترین نسخه اندروید ۱۳ (با به‌روزرسانی‌های بیشتر) را با زبان طراحی Material You دریافت می‌کنید. همه اینها به خوبی با آنچه پیکسل ۷ ارائه می دهد، مطابقت دارد، اما برای قیمت پایین تر. اگر فکر می‌کردید ممکن است گوگل دوربین‌های اینجا را ضعیف کرده باشد، اشتباه می‌کنید زیرا Google Pixel 7a به شدت در آن بخش ارائه می‌شود. در واقع، شما یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با وضوح بالاتر با OIS و یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با FOV گسترده تر ۱۲۰ درجه دارید که حداقل به خوبی پیکسل ۷ در نور و حالت های مختلف کار می کند و آن را به راحتی بهترین می کند. دوربین گوشی ۲۰۲۳ زیر ۴۰K.

بهترین تلفن زیر ۳۰۰۰۰ روپیه: Poco F5 5G
Poco F5 5G ممکن است در زمان عرضه آنچنان که شایسته آن بود مورد توجه قرار نگرفته باشد، اما به دلیل قابلیت های همه جانبه عالی، به راحتی بهترین انتخاب ما در این بودجه است. این دستگاه از یک SoC بسیار شایسته Qualcomm Snapdragon 7+ Gen 2 SoC (عملکرد قابل مقایسه با تراشه Snapdragon 888+) قدرت می‌گیرد و شما ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را به همراه آن در اختیار دارید. Poco F5 5G جذاب به نظر می رسد، به خصوص نوع Snowstorm White آن که دارای طراحی هولوگرافیک در پشت است که الگوهای مختلفی را از زوایای مختلف نشان می دهد.

اعتبار تصویر: Firstpost Ameya Dalvi

این گوشی بسیار باریک با ضخامت ۷٫۹ میلی‌متر و یکی از سبک‌ترین گوشی‌ها در این بخش با وزن نزدیک به ۱۸۰ گرم است. یکی از ویژگی های برجسته این دستگاه صفحه نمایش ۶٫۶۷ اینچی Full HD+ AMOLED پر جنب و جوش و فوق العاده چشمگیر آن با پشتیبانی از رنگ ۱۲ بیتی، نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت و سازگاری HDR10+ و Dolby Vision است. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با OIS، دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو به خوبی عکاسی را انجام می دهد. Poco F5 5G اندروید ۱۳ را با رابط کاربری MIUI 14 اجرا می کند و یکی از گوشی های کمیاب است که ۲ سال گارانتی در هند ارائه می دهد.

بهترین گوشی با قیمت ۲۵۰۰۰ روپیه: Realme 11 Pro 5G

Realme 11 Pro 5G به لطف ترکیبی زیبا از ویژگی ها و سبک، یک گزینه عالی با این بودجه است. دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی با OIS را به نمایش می‌گذارد که تصاویر فوق‌العاده‌ای را در نورهای مختلف می‌گیرد. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی منحنی Full HD+ Super AMOLED با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز است. سازگار با HDR10+ است و می تواند بیش از یک میلیارد سایه رنگ را نمایش دهد. صفحه نمایش منحنی به ضریب سبک این دستگاه می افزاید. وقتی صحبت از استایل شد، این گوشی به دلیل داشتن پشتی چرم گیاهی، ظاهر و احساس خوبی دارد.

اعتبار تصویر: Firstpost Mehul Reuben Das

Realme 11 Pro+ 5G مجهز به تراشه MediaTek Dimensity 7050 SoC است که برای این بخش بسیار مناسب است. با این بودجه می توان نسخه برتر آن را با رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی دریافت کرد و نسخه ۸ گیگابایتی/۱۲۸ گیگابایتی کمتر از ۲۲ هزار گیگابایت است. به لطف مدیریت منظم برق، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی آن نزدیک به دو روز با استفاده متوسط ​​دوام می آورد و شارژر ۱۰۰ واتی SuperVOOC آن را در کمتر از نیم ساعت از حالت خالی به پر می کند. ۱۱ Pro 5G اندروید ۱۳ را با Realme UI 4.0 اجرا می کند. منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر در آینده باشید.

نکته حرفه ای: Realme Narzo 60 Pro 5G تقریباً همان گوشی با گزینه های رنگی متفاوت است. اگر آن را ارزان‌تر یا جذاب‌تر می‌دانید، می‌توانید آن را به جای ۱۱ پرو انتخاب کنید.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/news-analysis/rewind-2023-best-smartphones-of-2023-across-budgets-in-india-13560012.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *