Ring درخواست کمک را از برنامه Neighbors در یک تغییر بیشتر از کمک مجری قانون حذف می کند

Ring درخواست کمک را از برنامه Neighbors در یک تغییر بیشتر از کمک مجری قانون حذف می کند

Ring تقریباً در حال بازی کردن رابین به بتمن مجری قانون است.

برای هر سرگرم کننده زنگ تصویری را بزنید ویدئویی که خرس را در حال رقصیدن در برف نشان می‌دهد یا پستچی را در حال حرکت به سمت نمایش برادوی در سرش نشان می‌دهد، ویدئوهایی از افرادی که بسته‌ها را می‌دزدند، خانه‌ها را خراب می‌کنند یا جرایم کوچک دیگری انجام می‌دهند وجود دارد. ویدئوی جمع‌آوری‌شده توسط این دوربین‌های محبوب درب ورودی، یک منبع بالقوه برای مبارزه با جرم و جنایت برای اجرای قانون محلی بوده است.

پس از راه اندازی در سال ۲۰۱۳، Ring (یک شرکت آمازون) برنامه رایگان Neighbors را در سال ۲۰۱۷ به عنوان مکانی اضافه کرد که در آن مشتریان Ring در یک جامعه می توانند جزئیات جرایم محلی را به اشتراک بگذارند (مانند افرادی که بسته ها را از درب خانه می دزدند). این پلتفرم همچنین به مجریان قانون محلی اجازه می‌دهد تا به‌روزرسانی‌های خدمات عمومی را ارسال کنند و مستقیماً با صاحبان حلقه تماس بگیرند تا ویدیوهایی از فعالیت غیرقانونی خارج از خانه‌هایشان را درخواست کنند. در حالی که یک بازدارنده بالقوه قوی از جنایت است، به عنوان یک عامل نیز دیده می شود احتمال نقض حریم خصوصی و حقوق شهروندی و سابقه رینگ برای به اشتراک گذاری ویدیوهای مشتری با مجریان قانون بدون کسب مجوز دقیقا بی لک نبود.

در حال حاضر به دنبال به روز رسانی ۲۰۲۱ که مجری قانون محلی را مجبور کرد که همه تماس‌های ویدیویی را در قسمت عمومی برنامه Neighbors تحت «درخواست کمک» پست کند، Ring تصمیم گرفته است که این ویژگی را نیز غروب کند.

همسایه ها حتی بیشتر همسایه می شوند

به عبارت دیگر، هیچ پست دیگری از مجری قانون در برنامه Neighbors نباید وجود داشته باشد که یک جنایت را در منطقه تحت پوشش حلقه محلی شما توصیف کند و سپس ویدیوهای مربوط به حادثه را درخواست کند. بدیهی است که مشتریان حلقه همچنان می‌توانند آزادانه ویدیوها را با مجریان قانون و مقامات در صورت تمایل به اشتراک بگذارند.

در انتشار به روز رسانی، اریک کوهن، رئیس حلقه همسایگان اشاره می کند که ادارات آتش نشانی و پلیس همچنان می توانند از برنامه Neighbors برای به اشتراک گذاشتن نکات ایمنی مفید، به روز رسانی ها و رویدادهای اجتماعی استفاده کنند. این پلتفرم دیگر مکانی برای درخواست و تبادل ویدیو با مقامات نخواهد بود.

Ring همچنین به نظر می رسد Neighbors را فراتر از (یا شاید دور از) ریشه های ایمنی جامعه خود و بیشتر به سمت ویدیوهای ویروسی که در TikTok به اشتراک می گذاریم سوق دهد. این بخش جدید Neighbors به ​​نام «لحظه‌های حلقه» را اضافه می‌کند که قطعاً مربوط به اشتراک‌گذاری ویدیوهای جنایی و ایمنی نیست، و «بهترین حلقه» که ویدیوهای انتخاب شده توسط حلقه را نمایش می‌دهد.

شرکت اشاره می‌کند که Ring’s Neighbors همچنان مکانی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مهم در مورد رویدادهای مرتبط با ایمنی است که در جامعه شما اتفاق می‌افتد، از جمله سیل، طوفان بزرگ و آتش‌سوزی، اما دیگر منبع اصلی اجرای قانون برای اطلاعات مبارزه با جرم و جنایت نیست.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/home/smart-home/ring-removes-request-for-assistance-from-neighbors-app-in-a-further-shift-away-from-law-enforcement-assistance

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *