RPG فانتزی شهری Reynatis از Final Fantasy، Kingdom Hearts، Legend of Mana استعداد انتشار وسترن را تایید کرد.

ناشر NIS America یک نسخه وسترن برای اکشن-RPG Reynatis را تایید کرده است که در نسخه ژاپنی هفته گذشته فاش شد. نمایشگاه شریک مستقیم نینتندو.

Reynatis در نمایشگاه خارج از کشور حضور نداشت، اما دیروز NIS America اعلام کرد که در خارج از ژاپن نیز بر روی Nintendo Switch، PC منتشر خواهد شد.بخار)، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵٫

تریلر اعلامی، طعمی از دنیای جادویی Reynatis را که در شیبویا معاصر اتفاق می‌افتد، به ما می‌دهد. حال و هوای فوری تریلر این است که Kingdom Hearts Meets The World Ends With You، همراه با نکاتی از Final Fantasy Versus 13 و بازی Kingdom Hearts 3 در داخل یک بازی Verum Rex است. تو توجه من را داری، ریناتیس.


RPG فانتزی شهری Reynatis از Final Fantasy، Kingdom Hearts، Legend of Mana استعداد انتشار وسترن را تایید کرد.Reynatis – آنونس تریلر | بازی های PS5 و PS4


Reynatis – تریلر اعلامی برای پلی استیشن

همه این تأثیرات با توجه به نام‌هایی که به Reynatis چسبیده‌اند، معنا پیدا می‌کنند. Reynatis توسط FuRyu Corporation در حال توسعه است و نویسنده Final Fantasy و Kingdom Hearts Kazushige Nojima مسئولیت نویسندگی را بر عهده دارد. موسیقی متن فیلم توسط یوکو شیمومورا ساخته شده است که به خاطر کارش در Kingdom Hearts، Super Mario RPG و سریال Mana شناخته شده است. مدیر خلاق Reynatis تاکومی ایزوبه است که کارگردان Trinity Trigger در سال ۲۰۲۲ بود (همچنین توسط FuRyu در ژاپن منتشر شد).

ریناتیس داستان دو قهرمان داستان را دنبال خواهد کرد. مارین کیریزومی جادوگری است که مجبور می شود جادوی خود را پنهان کند، در حالی که ساری نیشیجیما افسری است که می خواهد از جادوی خود برای نگه داشتن سایر کاربران جادویی در صف استفاده کند. بازی در نسخه دیگری از Shibuya در سال ۲۰۲۴ اتفاق می‌افتد، جایی که قانون واکنش جادویی جنایی شهروندان را از بیرون رفتن در شب منع کرده است. این بازی شیبویا را “با زحمت” بازسازی می کند و بسیاری از مشهورترین مکان های دیدنی آن را شامل می شود.

طبق گفته ها، Reynatis در حال حاضر برای عرضه در پاییز امسال برنامه ریزی شده است وب سایت رسمی. آشکارسازی آن منعکس کننده سال گذشته است Paranormasight: The Seven Mysteries of Honjo، که علیرغم انتشار جهانی، یک انحصاری نینتندو دایرکت ژاپن نیز بود. این رمان بصری بسیار لذت بخش بود و دونلان در کتاب خود آن را “داستان ارواحی که واقعاً توسط بازیکن آن سوی صفحه تسخیر شده است” نامید. بررسی Paranormasight.


منبع: https://www.eurogamer.net/urban-fantasy-rpg-reynatis-from-final-fantasy-kingdom-hearts-legend-of-mana-talent-confirms-western-release?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *