RPG Cabernet روایی به سیستم های اخلاقی یک نیش خون آشام می بخشد

من همیشه مفهوم جاودانگی را وحشتناک می دانستم. چگونه، با گذشت سالها، خاطرات و تجربیات جدید آنهایی را که در پایه های شخصیت شما قرار دارند غرق می کنند و آنها را تا زمانی که فرد جدیدی در پوست شما ساکن می شود، از بین می برند. تو دیگه خودت نیستی اساطیر خون آشام سهمی فیزیکی به این نفرین اضافه می کند – خون آشام بودن به معنای هیولا بودن در بدن و اشتها است، اما اینکه آیا از نظر روحی یکی شوید بستگی به خود شما دارد. آیا سعی می‌کنید انسانیت خود را حفظ کنید یا در لذت‌جویی که شکل جدیدتان به این راحتی می‌سازد افراط می‌کنید؟ یا تبدیل شدن به موجودی در دام بین این دو؟ این سوالاتی است که Cabernet، یک RPG روایی آینده، به دنبال کشف شخصیت اصلی خود، لیزا – که اخیراً درگذشته است، است.

در حالی که کابرنه ممکن است با تشییع جنازه لیزا شروع شود، او واقعاً ماهیت خون آشام جدید خود را درک نمی کند تا زمانی که شاهد تبدیل شدن یک موجود شب به خفاش باشد. از اینجا به بعد، نگاهی که او به وجود مرده‌اش می‌گیرد در دستان شماست، با بسیاری از انتخاب‌ها و کنش‌هایی که لیزا می‌تواند انجام دهد، انسانیت یا نیهیلیسم او را بالا می‌برد. تمایز بین این دو واضح است: صادقانه صحبت کردن و رفتار مهربانانه با مردم، انسانیت او را افزایش می‌دهد، در حالی که سعی می‌کنید شخصیتی را که لیزا در گذشته بود حفظ کنید، در حالی که با لذت بردن از قدرت‌های جدیدش و رفتار با انسان‌ها به‌عنوان یک بازیچه، می‌بیند که لیزا تاریک‌ترین جنبه‌های خون‌آشام بودن را در آغوش می‌گیرد. . و در مقابل، نیهیلیسم او را بالا می برد.


RPG Cabernet روایی به سیستم های اخلاقی یک نیش خون آشام می بخشد


اسکرین شات کابرنت از مکالمه لیزا و یک خون آشام مرد

اعتبار تصویر: مهمانی برای درونگراها

تأثیر انتخاب لیزا – هم بر او و هم بر اطرافیانش – حتی در دموی کوتاه نیز واضح است. یکی از خون آشام ها از لیزا می پرسد که آیا وضعیت جدید او به عنوان یک خون آشام دیدگاه او را در مورد ارزش زندگی انسان تغییر داده است: آیا این زندگی مهم تر، برابر یا کمتر از مرده خود اوست؟ بعداً به این خون آشام بازگشت، او درک جدیدی را که پاسخ من به او داد، بدون توجه به اینکه تصمیم گرفته بودم ظالم باشم یا مهربان، توضیح داد. من هنوز نمی‌دانم که آیا این تصمیم پیامدهای ماندگاری دارد یا خیر، اما انتظار دارم زمانی که لیزا یک انسان را هیپنوتیزم می‌کند، آن را داشته باشم. بار دیگر، به او یک انتخاب داده شده است: مرد را تشویق کنید که کمتر بنوشد، شروع به دزدی کند یا، آنچه کابرنه آشکار می کند بدترین گزینه است، بیشتر بنوشد.

پوشش بیشتر Next Fest: یان نمونه‌های نمایشی جدید VR را می‌گیرد.در یوتیوب تماشا کنید

یک جریان پنهانی شوم در این صحنه وجود دارد زیرا نشان می دهد که لیزا ممکن است تنها قربانی مبارزه بین بقایای انسانیتش و گرسنگی تحمیل شده بر او نباشد. او اکنون این قدرت را دارد که اراده خود – انسانیت یا نیهیلیسم تازه متولد شده اش – را به دیگران تحمیل کند و تماشا کند که آنها چگونه عواقب آن را تجربه می کنند. این توانایی است که اجازه می دهد یک لایه اضافی از وسوسه وارد تصمیم گیری شما شود، زیرا، مهم نیست که چقدر می خواهید لیزا مهربان باشد، آن قدرت های خون آشام، آن مجموعه دندان نیش، همیشه در انتظار ارائه راه حل خونین تر هستند. از طریق آن، سیستم اخلاقی کابرنه وعده می دهد که نه تنها راهی برای بافتن داستان لیزا برای شما باشد، بلکه سابقه ای از تأثیری که او بر جهان می گذارد. به هر حال، وقتی زندگی بی پایان است، مطمئناً عواقب اعمال ما ابدی است.


اسکرین شات Cabertnet از مکالمه با آلیسا و یک عروسک ترسناک
اعتبار تصویر: مهمانی برای درونگراها

این قطعه بخشی از Wishlisted است، مجموعه‌ای یک هفته‌ای در Eurogamer که برخی از بازی‌های مورد علاقه ما را در فوریه ۲۰۲۴ Steam Next Fest پوشش می‌دهد. شما می توانید تمام قطعات دیگر از مجموعه ما را بخوانید مرکز مورد علاقه.


منبع: https://www.eurogamer.net/narrative-rpg-cabernet-gives-morality-systems-a-vampiric-bite?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *