اپل در حال مذاکره با تامین کنندگان OLED برای آیفون SE 4 سال آینده است

تعدادی از تامین کنندگان صفحه نمایش اپل قیمت های خود را برای عرضه نمایشگرهای OLED برای نسل چهارم آیفون SE پیشنهاد کرده اند. الک گزارش ها.

اپل در حال مذاکره با تامین کنندگان OLED برای آیفون SE 4 سال آینده است
گفته می شود سامسونگ دیسپلی، BOE و تیانما همگی قیمت های پیشنهادی خود را برای پنل های OLED برای آیفون SE 4 وارد کرده اند که انتظار می رود سال آینده عرضه شود. مدل های قبلی آیفون SE همگی از نمایشگرهای LCD استفاده می کردند.

منابع این گزارش گفتند که سامسونگ کمترین قیمت واحد را ۳۰ دلار، BOE 35 دلار و Tianma 40 دلار ارائه کرده است. طبق گزارش ها، اپل برای ۲۰ دلار چانه زنی می کند و مذاکرات در حال انجام است. گمان می‌رود که تولیدکنندگان نمایشگر حداقل از آن زمان برای تامین پانل‌ها مناقصه داده‌اند آگوست گذشته.

گفته می‌شود که قیمت پنل‌ها بسیار پایین‌تر از هزینه‌های تامین‌کنندگان برای نمایشگرهای OLED مورد استفاده در آیفون ۱۵ است، زیرا پنل‌های SE از قطعات قدیمی مشابه آنچه در آیفون ۱۳ و آیفون ۱۴ استفاده می‌شوند استفاده می‌کنند، بنابراین تامین‌کنندگان این کار را نخواهند کرد. نیازی به سرمایه گذاری جدید در تحقیق و توسعه نیست.

از این نظر، گفته می شود که سامسونگ نسبت به رقبای خود برتری دارد زیرا این شرکت کره ای می تواند از موجودی OLED آیفون ۱۴ موجود خود استفاده کند.

مطابق با مینگ چی کو، تحلیلگر اپلنسل چهارم آیفون SE دارای صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی OLED با طراحی مشابه آیفون ۱۴ خواهد بود. همچنین انتظار می رود آیفون SE 4 دقیقاً از همان باتری موجود در مدل پایه آیفون ۱۴ استفاده کند.

علاوه بر این، احتمالاً مدل جدید به دکمه Action و پورت USB-C مجهز خواهد بود که به طور گسترده به آن پرداخته ایم. گزارش های قبلی. همانطور که همه چیز پیش می رود، می تواند یکی از اولین دستگاه هایی باشد که دارای یک تراشه مودم طراحی شده توسط اپلهم.

جمع بندی های مرتبط: آیفون SE
راهنمای خریدار: آیفون SE
انجمن های مرتبط: آیفون


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/16/apple-iphone-se-4-oled-panel-orders/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *