Samsung Galaxy S24: هر آنچه در مورد پرچمداران آینده اندروید می دانیم

فن آوری گوشی های هوشمند

Samsung Galaxy S24: هر آنچه در مورد پرچمداران آینده اندروید می دانیم

توسط ندیم سرور/ژان ۴، ۲۰۲۴، ۱۱:۱۸ صبح EST

ممکن است بابت خریدهای انجام شده از پیوندها کمیسیون دریافت کنیم.

بعدی رویداد Samsung Unpacked برای ۱۷ ژانویه برنامه ریزی شده استو شاهد عرضه گوشی های سری گلکسی اس ۲۴ خواهد بود. جای تعجب نیست که نشت تقریباً همه چیز را در مورد دستگاه های آینده از جمله داخلی و طراحی خراب کرده است. طبق معمول، گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ در سه اندازه ارائه می‌شوند: یک نوع وانیلی، یک مدل پلاس، و یک نسخه برتر اولترا با تمام موسیقی جاز محور دوربین.

جالب است که رسمی سامسونگ دعوت همچنین جسورانه نوید تجربیات جدید هوش مصنوعی را می دهد. این کاملاً تعجب‌آور نیست، زیرا سازندگان تراشه‌هایی مانند کوالکام و مدیاتک به شدت قابلیت‌های هوش مصنوعی جدیدترین پردازنده‌های موبایل مانند تولید متن به تصویر، خلاصه‌سازی، ورودی‌های چندوجهی و پر کردن پیکسل هوشمند برای تصاویر را ارتقا داده‌اند. بین دیگران.

تا کنون، اطلاعات فاش شده، تصویری نسبتاً جامع از انتظارات از گوشی‌های سری گلکسی اس ۲۴ از نظر مشخصات و ظاهر به ما ارائه کرده است، اما سامسونگ ممکن است در زمان عرضه شگفتی‌های زیادی داشته باشد. آنچه در زیر می آید خلاصه ای از تمام اطلاعاتی است که تاکنون از منابع معتبر در اینترنت پخش شده است.

رنگ کاری جدید، همان خانه

با شروع طراحی، خوب، به نظر می رسد سامسونگ می خواست امسال آن را ایمن بازی کند. رندرهای ادعایی مبتنی بر CAD از Galaxy S24 trio برای اولین بار چند ماه پیش به صورت آنلاین ظاهر شد. سپس، در ماه دسامبر، کاربری در X، که به طور رسمی به عنوان توییتر شناخته می‌شود، رندرهای آماده بازاریابی گلکسی S24، S24+ و Galaxy S24 Ultra را در چندین رنگ به اشتراک گذاشت. نگاه اجمالی قبل از انتشار توییت نشان داد که Galaxy S24 نقطه ورود از طراحی یکسانی برخوردار است که به نوبه خود از سری Galaxy S23 الهام گرفته است.

در مرکز یک صفحه نمایش OLED تخت با یک سوراخ پانچ در مرکز لبه بالایی قرار دارد. پوسته پشتی از شیشه ساخته شده و دارای یک آرایه لنز شناور عمودی از سه سنسور دوربین است. راس یانگ، تحلیلگر صنعت قابل اعتماد و رئیس مشاوران زنجیره تامین نمایش، ادعاها که Galaxy S24 trio در رنگ های مشکی، خاکستری، بنفش و زرد در دسترس خواهد بود.

وی همچنین اضافه می کند که فروشگاه سامسونگ این گوشی ها را در سه رنگ انحصاری نارنجی، آبی روشن و سبز روشن نیز عرضه خواهد کرد. تا آنجایی که گلکسی اس ۲۴ اولترا پیش می رود، سامسونگ نمایه کناری گوشی را کمی صاف تر کرده است. سلف آن، Samsung Galaxy S23 Ultra. قلم S Pen نیز ظاهری دارد، اما بار دیگر، سامسونگ آن را با پوسته پشتی گوشی مطابقت رنگی ندارد.

با گلکسی اس ۲۴ وانیلی چه چیزی به دست می آورید؟

افشاگر قابل اعتماد Even Blass (معروف به @evleaks) اخیراً برخی از مشخصات کلیدی گوشی را در سری گلکسی اس ۲۴، بر اساس یک اسلاید بازاریابی ادعایی به اشتراک گذاشته است. گلکسی اس ۲۴ که با مقرون به صرفه ترین عضو این سری شروع می شود، ظاهراً صفحه نمایش ۶٫۲ اینچی OLED را ارائه می دهد. نکته قابل توجه این است که حداکثر روشنایی صفحه نمایش تا ۲۶۰۰ نیت برای محتوای HDR می رسد و آن را در ردیف آیفون ۱۵ پرو قرار می دهد.

ایوان بلاس / ایکس

دوربین اصلی از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی پشتیبانی می کند که قادر به فیلم برداری با وضوح ۸K است. لنز تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی با خروجی زوم اپتیکال تا ۳ برابر و دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی به آن کمک می کند. طبق گفته‌ها، در قسمت جلویی یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی قرار دارد نشت می کند. گفته می شود این گوشی به ۸ گیگابایت رم مجهز شده و در دو پیکربندی حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی بدون محدودیت فضای ذخیره سازی در دسترس خواهد بود.

باتری داخل یک واحد معمولی ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع و بی سیم است. این ساختار دارای گواهی IP68 است، به این معنی که گوشی می تواند در برابر چند حادثه غوطه ور شدن در زیر آب مقاومت کند و همچنین می تواند مانع ورود ذرات گرد و غبار به داخل آن شود.

گلکسی اس ۲۴ پلاس چه چیزی را ارائه می دهد؟

فرزند وسط سری پرچمداران سامسونگ، اندازه صفحه نمایش را به ۶٫۷ اینچ افزایش می دهد و در عین حال وضوح را به ارقام QHD+ افزایش می دهد. یک بار دیگر، ما به فناوری صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2x خود سامسونگ نگاه می کنیم که می تواند سطوح روشنایی را تا ۲۶۰۰ نیت افزایش دهد. ظاهراً سخت‌افزار دوربین در تریم پلاس مشابه با وانیلی گلکسی اس ۲۴ است که جای تعجب ندارد.

اما هنوز چند تفاوت اساسی در زیر کاپوت وجود دارد. برای شروع، ظرفیت ذخیره سازی پایه در این نسخه ۲۵۶ گیگابایت است و می تواند تا ۵۱۲ گیگابایت افزایش یابد، در حالی که ظرفیت رم تا ۱۲ گیگابایت افزایش یافته است. به نظر می رسد سامسونگ یک باتری ۴۹۰۰ میلی آمپر ساعتی را در داخل این باتری قرار داده است و به ویژه سرعت شارژ نیز سریعتر است.

اسلایدهای تبلیغاتی فاش شده نوید ۵۰ درصد شارژ را در ۳۰ دقیقه برای مدل پایه Galaxy S24 می دهند. در گلکسی اس ۲۴ پلاس، نیم ساعت وصل شدن به برق، باتری را از باک خالی به سطح شارژ ۶۵ درصدی می‌رساند، با وجود باتری بزرگ‌تر داخل. در مورد ساخت، سامسونگ از چیزی که Armor Aluminium 2.0 می نامد برای قاب در هر دو نوع استفاده می کند.

از پرچمدار بعدی اولترا سامسونگ چه انتظاری داریم؟

برترین سگ خط پرچمدار سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا است. به طور مناسب، این مورد درمان ویژه ای دارد. با شروع ساخت، این یکی از آلومینیوم به نفع یک پوسته تیتانیوم، به دنبال ردپای آیفون ۱۵ پرو دوتایی همچنین باتری بزرگتر ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با همان آمار شارژ گلکسی اس ۲۴ پلاس و صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی OLED کمی بلندتر با پشتیبانی از قلم دارد.

سنسور اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی ۸K، پیشروترین هزینه عکاسی در این دوربین است. درز همچنین اشاره می‌کند که می‌تواند ویدیوهای ۴K را با سرعت ۱۲۰ فریم بر ثانیه ضبط کند، اما شایعات نشان می‌دهند که ممکن است در زمان راه‌اندازی آماده نباشد و بعداً از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری منتشر شود.

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض در کنار دو دوربین زوم قرار گرفته است. اولین مورد یک سنسور ۱۰ مگاپیکسلی است که گفته می شود خروجی زوم اپتیکال ۳ برابر را ارائه می دهد، در حالی که دیگری به یک سنسور بزرگتر ۵۰ مگاپیکسلی متکی است. با این حال، نشت بین خروجی زوم اپتیکال ۵ برابر و ۱۰ برابر برای دوربین دوم تله فوتو تقسیم می شود.

شاید، یک شوک قیمت خوش آمدید؟

هر سه گوشی سری گلکسی اس ۲۴ از برق مصرف می کنند تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸ نسل ۳، با تمام قطعات هوش مصنوعی مولد آن. برخی شایعات حاکی از آن است که دسته خاصی از این گوشی ها با پردازنده داخلی سامسونگ Exynos در داخل عرضه می شوند. این کمی ناامیدکننده است، زیرا پردازنده‌های اگزینوس سابقه‌ای نامطلوب با عملکرد پایین‌تر و فشار حرارتی دارند.

اما این بار، خریداران ممکن است با یک شگفتی خوب و بد روبرو شوند. مطابق با گلکسی کلابقیمت گلکسی اس ۲۴ از ۸۹۹ یورو شروع می شود، که در مقایسه با قیمت ۵۰ یورو ارزش دارد گلکسی اس ۲۳ سال گذشته کاهش قیمت معادل گلکسی اس ۲۴ پلاس نیز در راه است که ادعا می شود در بازارهای اروپایی با قیمت ۱۱۴۹ یورو به فروش می رسد.

با این حال، افرادی که به دوربین گلکسی S24 Ultra چشم دوخته اند، ممکن است به ضربه بزرگتری در کیف پول خود خیره شوند. طبق منابع ذکر شده، قیمت این گوشی پرچمدار از ۱۴۴۹ یورو آغاز می شود، در حالی که قیمت اولیه گلکسی اس ۲۳ اولترا از ۱۳۹۹ یورو در بلوک آغاز می شود. اما به خاطر داشته باشید که استراتژی قیمت گذاری می تواند برای بازار ایالات متحده و جاهای دیگر متفاوت باشد. به علاوه، همه اینها از نشت می‌آیند، بنابراین صحت آن‌ها را با نمک ضرب المثلی پردازش کنید.


منبع: https://www.slashgear.com/1484842/samsung-galaxy-s24-everything-we-know-android-flagships/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *