Samsung Galaxy S24 Ultra را در رنگ‌های انحصاری ۹۰۰ دلار تخفیف می‌دهد

ممکن است فکر کنید که بعد از چند ماه، یک دستگاه جدید از سامسونگ شاهد کاهش سرعت معاملات بزرگ برای تلاش و انتقال آنها خواهد بود. دوست، شما اشتباه می کنید – سامسونگ همیشه در حال اجرا است آتش معاملات جدیدایش محصولاتی مانند سری Galaxy S24. معامله امروز گلکسی اس ۲۴ اولترا، ممکن است یکی از بهترین ها باشد، زیرا به دو رنگ آنلاین انحصاری که فقط سامسونگ ارائه می دهد، تخفیف های بیشتری می دهد.

معامله به این شکل است: برای کسانی که نمی‌دانند، سامسونگ اعلام می‌کند دستگاه‌های جدیدی در مجموعه‌ای از رنگ‌ها هستند که می‌توانید در همه جا پیدا کنید، از خرده‌فروشی‌های جعبه بزرگ گرفته تا اپراتورها. سپس تعدادی رنگ «انحصاری» را در کنار رنگ‌هایی که فقط مستقیماً از سامسونگ در دسترس هستند، اضافه می‌کنند. برای Galaxy S24 Ultra، این رنگ‌ها آبی تیتانیوم، سبز تیتانیوم و نارنجی تیتانیوم هستند. در حال حاضر، مدل‌های آبی و سبز تیتانیوم (که در زیر مشاهده می‌کنید) ۱۵۰ دلار تخفیف اضافی دارند.

تیتانیوم آبی بهترین گزینه از همه آنها است، زیرا ۱۵۰ دلار تخفیف اضافی را می توان برای هر دو مدل ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی اعمال کرد. اگر تیتانیوم گرین را انتخاب کردید، فقط مدل ۲۵۶ گیگابایتی از تخفیف اضافی برخوردار است.

Samsung Galaxy S24 Ultra را در رنگ‌های انحصاری ۹۰۰ دلار تخفیف می‌دهد

جایی که این معامله در بالاترین سطح قرار می گیرد، ارزش های مبادله ای است که هنوز با عرضه S24 بسیار بالا هستند. سامسونگ با معاملات تا ۷۵۰ دلار به شما تخفیف می دهد (مانند Galaxy S23 Ultra)، به علاوه ۱۵۰ دلار تخفیف برای این رنگ های انحصاری به شما می دهد تا ۹۰۰ دلار تخفیف دریافت کنید. یک Fold 5 هنوز هم می تواند ۷۰۰ دلار به شما بدهد و یک Galaxy S23+ نیز می تواند ۶۰۰ دلار به فروش برسد. اینها بهترین ها از لیست معاملاتی سامسونگ هستند.

مثل همیشه، برای کسانی که آشنا نیستند، برنامه تجارت سامسونگ امروز به شما تخفیف فوری برای قیمت معامله شما می دهد. شما به سادگی آن معامله را بعداً ارسال می کنید تا تأیید کنید که دستگاه را دارید و همه چیز خوب است. بنابراین می توانید ۹۰۰ دلار تخفیف پس انداز کنید امروزکه به معنای پرداخت تنها ۳۹۹ دلار برای Galaxy S24 Ultra (بررسی ما).

لینک سامسونگ


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/05/samsung-drops-900-off-galaxy-s24-ultra-in-exclusive-colors/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *