Sand Land در ۲۶ آوریل عرضه می شود – جزئیات گیم پلی خودرویی جدید فاش شد – PlayStation.Blog

امروز اعلام شد، Beelzebub و شرکت در تاریخ ۲۶ آوریل روی پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۴ عرضه می شوند! در این بازی اکشن-RPG، بازیکنان می‌توانند نقشه‌ای وسیع را با طیف وسیعی از وسایل نقلیه در دنیایی که توسط خالق بازی Dragon Ball، آکیرا توریاما، توسعه یافته است، کاوش کنند.

Sand Land در ۲۶ آوریل عرضه می شود – جزئیات گیم پلی خودرویی جدید فاش شد – PlayStation.Blog

به شخصیت اصلی، Beelzebub تبدیل شوید و گروه خود را با نامناسب های قهرمانانه در یک ماجراجویی خارق العاده در جستجوی بهار افسانه ای پنهان در بیابان هدایت کنید. بین راهزنان، حیات وحش خشن، و ارتش سلطنتی، رسیدن به چشمه آسان نخواهد بود!

آخرین تریلر عناصر داستانی جدید و گیم پلی هیجان انگیز خودرو را نشان می دهد. تریلر تاریخ انتشار را در زیر به همراه اطلاعات انحصاری PS Blog در مورد جدیدترین وسایل نقلیه معرفی شده در سرزمین شنی تماشا کنید!


Sand Land در 26 آوریل عرضه می شود - جزئیات جدید گیم پلی خودرو فاش شد

هاورکار

همانطور که از نامش پیداست، هاورکار یک وسیله نقلیه با اندازه متوسط ​​با قابلیت شناور است که به آن اجازه می دهد به راحتی از روی تالاب ها و زمین های ناهموار عبور کند. همچنین می‌تواند از بوست خود برای شناور شدن در ارتفاع بیشتری برای بالا رفتن از لبه‌ها و شکاف‌های متقاطع استفاده کند. وقتی منطقه‌ای را پیدا کردید که رانندگی در آن دشوار به نظر می‌رسد، مانند زیست‌شناختی شن‌های روان، هاورکار را امتحان کنید تا از شرایط سخت خارج شوید.

هنگام ساخت وسایل نقلیه خود می توانید سلاح های منحصر به فرد و قدرتمندی بسازید تا از شما در نبرد و تراورس با شکاف ساخت گزینه پشتیبانی کند.

مخزن شناور

وسیله نقلیه دیگری با عملکرد شناور مشابه اما برای نبرد تخصصی تر است، هاورتانک است. این تسلیحات دوربرد قوی را مجهز می کند که می تواند خسارات زیادی ایجاد کند. با این حال، مهار ثبات هدف Hovertank ممکن است به دلیل ماهیت شناور آن دشوار باشد، اما پس از تسلط، Hovertank یک وسیله نقلیه تقریبا بی‌رقیب در زرادخانه شما خواهد بود.

وسایل نقلیه را با زرادخانه گسترده ای از قطعات و سلاح ها سفارشی کنید

همانطور که در تریلر و کلیپ های بالا نشان داده شده است، وسایل نقلیه را می توان با صدها قطعه سفارشی کرد که می توان آنها را روی سلاح های اصلی و فرعی، موتورها و سیستم تعلیق اعمال کرد. از تخیل خود برای طراحی وسایل نقلیه خود استفاده کنید و به سبک خود بازی کنید! برای یافتن صندوقچه های گنج و به دست آوردن قطعات قوی تر و منحصر به فرد ماشین، در سیاه چال ها شیرجه بزنید.

با دشمنان قدرتمند نیاز به سلاح های قدرتمند است. در حین طراحی وسایل نقلیه خود می توانید سلاح های آپشن ویژه ای را تجهیز کنید. توپ نوترونی را برای ارسال فلاش انرژی با قدرت بالا برای از بین بردن دشمنان بزرگ یا مینیون هایی که نزدیک به هم قرار گرفته اند، مجهز کنید.

برخورد با کنترل جمعیت و نیاز به مانور؟ قابلیت آپشن ویژه پهپاد C-Drone (پهپاد رزمی خودکار) را برای کمک به گسترش قدرت شلیک خود فعال کنید.

وسایل نقلیه را با پوسته و برگردان طراحی کنید

سفارشی سازی نه تنها برای عملکرد بلکه برای ظاهری با قابلیت تغییر رنگ خودرو و استفاده از برگردان است. از فروشگاه رنگ در اسپینو، کمپ اصلی ماجراجویی خود دیدن کنید و وسایل نقلیه طراحی کنید تا سبک خود را به دشمنان نشان دهید. پوسته های انحصاری Midnight Panther و Jungle Heart را در زیر مشاهده کنید.

یک جهان کامل برای کاوش و وسایل نقلیه هیجان انگیزتری برای کشف وجود دارد – تریلرهای قبلی را بررسی کنید و وسایل نقلیه مورد علاقه خود را پیدا کنید! پس از افشای شخصیت مرموز جدید، آن، و یک بیوم سبز جدید در آخرین تریلر، برای اطلاعات بیشتر Sand Land با ما همراه باشید.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/01/11/sand-land-launches-april-26-new-vehicular-gameplay-details-revealed/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *