چادر خورشیدی روی پشت بام Jackery، فرود را دوستدار محیط زیست می کند

دوستان، من آن چیزی نیستم که شما به آن می‌گویید یک زمین‌نشین باتجربه، کلمه‌ای که اکنون فهمیده‌ام وقتی با کامیون به کمپ می‌روید معنی آن وجود دارد. بخشی از فرآیند فرود این است که شما در واقع در یک چادر تاشو روی سقف کامیونی که در حال رانندگی هستید می خوابید. حالا، صادقانه می گویم و می گویم خوابیدن روی سقف کامیون، حتی اگر تسمه های کشسانی وجود داشته باشد که مانع سقوط شما شود، آن چیزی نیست که من آن را ماجراجویی آخر هفته می نامم. اما این بازاری است که جکری با چادر سقفی خورشیدی مفهومی جدید خود که در اینجا به نمایش گذاشت CES 2024 در لاس وگاس و تا پایان سال ۲۰۲۴ به عنوان یک محصول واقعی عرضه خواهد شد.

ژنراتور خورشیدی Jackery برای چادر پشت بام مجهز به پنل های خورشیدی ۱۰۰۰ واتی (با بازده ۲۵ درصدی) است. برخلاف پانل های شل و ولایی که در حال حاضر می توانید بخرید، این ها واحدهای کشویی سفت و سختی هستند که باید سایبان محکم تری برای خوابیدن در زیر آن ارائه دهند. وقتی پارک کردید و چادر را باز کردید، پانل ها به اکسپلورر ۱۰۰۰ پلاس متصل می شوند. ژنراتور. این توان ۱۲۶۴ وات ساعت دارد و می تواند تا ۲۰۰۰ وات توان خروجی داشته باشد که برای یک ساعت یک اجاق گاز ۹۰۰ وات کافی است. به‌علاوه، می‌توانید باتری‌های دیگر را در کنار زنجیر زنجیر ببندید تا فضای ذخیره‌سازی را برای سفرهای طولانی‌تر دور از پریز و/یا تمدن افزایش دهید.

چادر خورشیدی روی پشت بام Jackery، فرود را دوستدار محیط زیست می کند
عکس از دنیل کوپر / Engadget

هنوز هیچ جزئیات مشخصی در مورد هزینه این محصول در زمان عرضه به خرده‌فروشی وجود ندارد یا اینکه نسبت به نمایش اولیه چقدر تغییر خواهد کرد. اما اگر از طرفداران سرسخت نشستن در بالای سقف کامیون کوچک هستید و سعی می‌کنید بخوابید، بدون نگرانی از دورنمای وحشتناک غلتیدن و سقوط چندین فوتی روی زمین، ممکن است این محصول برای شما باشد.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/jackerys-rooftop-solar-tent-makes-overlanding-more-environmentally-friendly-230029346.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/jackerys-rooftop-solar-tent-makes-overlanding-more-environmentally-friendly-230029346.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *