Sea of ​​Thieves هفته آینده بازی انفرادی ضد تقلب و بدون اشتراک را اضافه می کند

پس از راه اندازی Sea of ​​Thieves تعمیرات اساسی ساختاری در ماه گذشته, Rare در حال آماده شدن برای انتشار به‌روزرسانی میان فصل جدید در هفته آینده است که بازی انفرادی ضد تقلب و بدون اشتراک را به ماجراجویی دزدان دریایی خود اضافه می‌کند. به‌علاوه، یک پیش‌نمایش محتوای بزرگ ۲۰۲۴ به عنوان بخشی از جشن‌های ششمین سالگرد Sea of ​​Thieves در راه است.

با شروع با ضد تقلب، Rare تأیید کرده است که راه حل Easy Anti-Cheat در سطح هسته Epic را – همانطور که توسط Fortnite و Apex Legends استفاده می شود – در Sea of ​​Thieves پنجشنبه آینده، ۱۴ مارس معرفی خواهد کرد. چیز بیشتری برای گزارش فراتر از رسیدن قریب‌الوقوع آن وجود ندارد، اما اگر فکر می‌کنید از رفتار مشکوک در دریاها آگاه بوده‌اید، احتمالاً این خبر باعث اطمینان خاطر شما خواهد شد. و من صحبت نمی کنم دونگ های تف کردنی.

علاوه بر این، به روز رسانی هفته آینده یک گسترش جالب را به ارمغان می آورد حالت دریاهای امن سال گذشته. از پنجشنبه آینده به بعد، دزدان دریایی می توانند به تنهایی در سرور خصوصی Safer Seas بدون نیاز به اشتراک Game Pass Core یا Game Pass Ultimate بازی کنند. نکات کلیدی که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که این حالت آفلاین نیست – Sea of ​​Thieves همچنان ذاتاً به سرورهای خود وابسته است – و هر شکلی از چند نفره، حتی در Safer Seas، همچنان به Game Pass نیاز دارد.


Sea of ​​Thieves هفته آینده بازی انفرادی ضد تقلب و بدون اشتراک را اضافه می کندAnti-Cheat, Anniversary Antics and Outpost Stock: Sea of ​​Thieves News 6 مارس ۲۰۲۴


اخبار Sea of ​​Thieves، ۶ مارس ۲۰۲۴٫

اوه، و اگر صاحب پلی استیشن ۵ هستید و مشتاقانه منتظر آن هستید ورود Sea of ​​Thieves 30 آوریلRare تأیید کرده است که گزینه جدید بازی انفرادی بر روی پلتفرم سونی نیز کار خواهد کرد و به یک دزد دریایی امکان می دهد بدون اشتراک پلی استیشن پلاس از دریاهای امن تر لذت ببرند.

در جای دیگری در به‌روزرسانی هفته آینده، یک به‌روزرسانی موردی برای Pirate Emporium وجود دارد که امثال شکلک‌ها و لوازم آرایشی جدید را به همراه دارد، به‌علاوه برخی از محصولات جدید خوش‌آمدگویی به فروشگاه‌های Outpost، با آخرین به‌روزرسانی اخبار Rare که مجموعه نسبتاً شیک کشتی Maestro را برجسته می‌کند.

جالب‌تر اینکه جشن‌های ششمین سالگرد Sea of ​​Thieves تقریباً در راه است و Rare در ۲۰ مارس این مناسبت را جشن می‌گیرد و از جمله به بازیکنان نگاهی اجمالی به آنچه در سال ۲۰۲۴ برای بازی هیجان‌انگیز است می‌دهد – و می توانید در مورد برخی از برنامه های آن برای امسال “سال شن و ماسه” در من بخوانید با کارگردان خلاق مایک چپمن و تهیه کننده اجرایی جو نیت گپ بزنید در جای دیگر در Eurogamer.


منبع: https://www.eurogamer.net/sea-of-thieves-adding-anti-cheat-subscription-free-solo-play-next-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *