Ubisoft’s Watch Dogs جدیدترین سری بازی برای دریافت درمان فیلم

Watch Dogs، مجموعه هکرهای علمی-تخیلی جهان باز یوبی سافت، طبق گزارشات، جدیدترین بازی در لیست روزافزون بازی های ویدئویی است که تحت درمان فیلم لایو اکشن قرار گرفته است و گفته می شود سوفی وایلد، بازیگر فیلم با من صحبت کن، در حال مذاکره برای ایفای نقش است.

خودشه طبق مهلتکه گزارش می دهد فیلم Watch Dogs توسط کارگردان Mathieu Turi (که در حال حاضر در حال اقتباس A Plague Tale برای تلویزیون است)، بر اساس فیلمنامه ای از کریستی لبلانک – نویسنده تریلر علمی تخیلی فرانسوی Oxygen محصول ۲۰۲۱ نتفلیکس.

فیلم Watch Dogs در نیو ریجنسی پروداکشنز در حال توسعه است، اما، فراتر از نقش احتمالی سوفی وایلد، بازیگر فیلم با من صحبت کن و یادداشت نسبتاً واضح Deadline مبنی بر اینکه این فیلم «در دنیای سری یوبی‌سافت» خواهد بود، جزئیات محدود است.

پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه سوییچ ۲ خواهد بود؟در یوتیوب تماشا کنید

Watch Dogs شاید یک انتخاب غیرمعمول برای یک اقتباس سینمایی باشد، زیرا این سریال نتوانسته است شخصیت زیادی را ایجاد کند یا تأثیر انتقادی زیادی در سه سریال خود ایجاد کند. آخرین ورودی آن، Watch Dogs: Legion، در سال ۲۰۲۲ با Eurogamer وارد شد فراخوانی آن یک “بازخوانی تاریک و باگ از فرمول Ubisoft” و “slog بدون شخصیت”.

با این حال، آن را به دور از تنها اقتباس یوبی سافت در کار است. نتفلیکس در حال حاضر در حال توسعه یک سریال Assassin’s Creed لایو اکشن، نسخه سینمایی Tom Clancy’s The Division، و همچنین اقتباس های انیمیشنی از Splinter Cell و Far Cry است. سرویس استریم نیز اخیرا فصل دوم آن را تایید کرده است ریمیکس فوق العاده سرگرم کننده Captain Laserhawk: A Blood Dragon در سال گذشته – نوعی عیاشی تشنه به خون و جهان متناوب از خواص Ubisoft – در راه است.


منبع: https://www.eurogamer.net/ubisofts-watch-dogs-is-the-latest-game-series-to-get-the-live-action-movie-treatment?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *