Secoda 14 میلیون دلار جمع آوری می کند تا جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی و گوگل مانند را به داده های سازمانی بیاورد

سیستم مدیریت اسناد تجاری (DMS)، پایگاه داده اسناد آنلاین مجازی و اتوماسیون فرآیند برای مدیریت کارآمد فایل‌ها، دانش و اسناد در سازمان با مفهوم RFP.

برای مشاهده جلسات VB Transform 2023 به کتابخانه درخواستی ما مراجعه کنید. اینجا ثبت نام کنید


مستقر در تورنتو دومینیک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی برای جستجوی داده‌ها، فهرست‌نویسی، اصل و نسب و مستندسازی، امروز ۱۴ میلیون دلار را در دور سری A اعلام کرد. این شرکت قصد دارد از سرمایه برای توسعه بیشتر راه‌حل‌های هوش مصنوعی خود استفاده کند و به هر کاربر سازمانی، صرف‌نظر از پیشینه فنی‌اش، اجازه دهد تا در تجربه‌ای به آسانی جستجو در گوگل، داده‌های شرکت را جستجو، درک و استفاده کند.

این سرمایه گذاری کل جذب سرمایه Secoda را به ۱۶ میلیون دلار می رساند و توسط سرمایه گذار فعلی Craft Ventures، با مشارکت Abstract Ventures، YCombinator و Garage Capital هدایت شده است. رهبران برجسته اکوسیستم داده، جردن تیگانی (مدیر عامل MotherDuck)، اسکات بریتنوتر (مدیر عامل بروکلین دیتا) و تریستان هندی (مدیر عامل dbt) نیز به این دور پیوستند.

این امر به طور فزاینده ای مهم شده است که شرکت ها نه تنها درک کاملی از اصل و نسب داده های خود از منابع متفاوت داشته باشند، بلکه از داده های خود برای اتخاذ تصمیمات کارآمدتر و آگاهانه تر استفاده کنند. جف فلور، یکی از بنیانگذاران و شریک Craft Ventures، در بیانیه ای گفت.

حل مشکل داده

امروزه پشته فناوری اطلاعات سازمانی شبکه ای از ده ها سیستم است که برای کارهای مختلف طراحی شده اند. این ترتیب برای عملکرد مؤثر سازمان حیاتی است، اما همچنین منجر به یک پازل داده از هم گسیخته می‌شود، جایی که برنامه‌ها با یکدیگر ارتباط برقرار نمی‌کنند و داده‌ها در حالت سیلو باقی می‌مانند.

رویداد

VB Transform 2023 بر حسب تقاضا

آیا جلسه ای از VB Transform 2023 را از دست داده اید؟ برای دسترسی به کتابخانه درخواستی برای همه جلسات ویژه ما ثبت نام کنید.

اکنون ثبت نام کنید

در نتیجه، هر بار که یک کارمند نیاز به پاسخ به سؤالی در رابطه با داده‌ها دارد، یا در حال جستجوی بالا و پایین در برنامه‌های پیچیده است یا تیم داده‌ها را روی شانه می‌کشد و توجه آن‌ها را از کارهای دیگر دور می‌کند.

اتای میزراهی که هنگام کار در آکادیوم شاهد چالش‌های مشابهی بود، به VentureBeat گفت: «سوالاتی که برای پاسخ به آن‌ها به اندازه کافی ساده به نظر می‌رسند، در نهایت مانند یک بازی بزرگ و خسته‌کننده از تلفن شکسته به نظر می‌رسند.

برای رفع این شکاف در دسترسی به دانش، میزراهی با همکار اندرو مک ایون کار کرد و Secoda را راه اندازی کرد، یک پلت فرم همه کاره برای مدیریت اطلاعات و جستجو، در سال ۲۰۲۱٫

جستجوی Secoda

Secoda با هوش تجاری و ابزارهای تحول و همچنین انبارهای داده – اتصال به همه چیز در پشته فناوری تکه تکه شده یک تیم – یکپارچه می شود تا یک منبع واحد از حقیقت برای داده های شرکت ایجاد کند.

سپس با استفاده از a ChatGPTدستیار قدرتمند، این شرکت به کاربران اجازه می دهد اسناد بنویسند (اضافه کردن زمینه تکمیلی به ابرداده) و کاتالوگ داده های یکپارچه جدید شرکت خود را با جستارهای زبان طبیعی جستجو کنند.

“Secoda به سادگی به شما اطلاعات نمی دهد، بلکه به شما پاسخ هایی می دهد، دقیقاً مانند گوگل… مشتریان ما توانسته اند از این پلتفرم استفاده کنند تا حجم درخواست های داده های ورودی را تا بیش از ۴۰٪ کاهش دهند، زمان ورود را تا ۵۰٪ کاهش دهند و میزراحی خاطرنشان کرد: زمان صرف شده توسط تیم ها برای مستندسازی را تا ۹۰ درصد کاهش دهید – صرفه جویی در زمان بسیار زیادی برای تیم های داده.

جاده

با این دور از بودجه، Secoda قصد دارد تیم مهندسی خود را تقویت کند و تحقیق و توسعه بیشتری برای ساخت این پلتفرم، به‌ویژه بیت‌های هوش مصنوعی انجام دهد. این شرکت همچنین Secoda Monitoring را معرفی خواهد کرد تا به تیم های داده کمک کند تا اطمینان حاصل کنند که داده های مصرف شده توسط آنها با کیفیت و دقیق است.

“با یک کلیک، کاربران باید بتوانند بفهمند چه دارایی هایی تحت تاثیر تغییرات قرار می گیرند و چگونه می توان خطاهای کیفیت داده ها را کاهش داد. ایجاد نظارت در ابزارهای کشف همچنین به شرکت ها اجازه می دهد تا کارایی عملیاتی یک تیم داده را پیگیری کنند – هزینه های ایجاد شده توسط ردیابی میزراهی توضیح داد: ابزارهای بسیاری در مجموعه فناوری یک شرکت و کمک به شرکت ها در صرفه جویی در هزینه ها.

در طول سال گذشته، پایگاه مشتریان Secoda با بیش از ۱۰۰ میلیون منبع ابرداده (جدول، داشبورد، ستون‌ها، پرس و جو و موارد دیگر) تحت مدیریت، پنج برابر شده است. در بخش یکپارچه سازی، ابزار جستجوی داده در حال حاضر از ۳۶ انبار داده محبوب پشتیبانی می کند. هوش تجاری ابزارها و پلتفرم های بهره وری، از جمله Snowflake، dbt و Looker.

این شرکت می‌گوید به افزودن کانکتورهای بیشتری بر اساس محبوبیت و تقاضا ادامه خواهد داد.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/data-infrastructure/secoda-raises-14m-to-bring-ai-driven-google-like-search-to-enterprise-data/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *