Sleight of Hand سال آینده به Game Pass می آید.

نمایش پیش‌نمایش شریک Xbox دیشب، اولین نگاه ما را به Sleight of Hand، یک سیم‌کارت مخفیانه ساخت عرشه نوآر از RiffRaff Games، به ما نشان داد. و، آس به نظر می رسد (ببینید من آنجا چه کار کردم؟).

در عرضه Sleight of Hand در سال آینده برای Xbox Series X/S و PC (از جمله روز اول Game Pass)، بازیکنان نقش Lady Luck، یک کارآگاه مخفی سابق را ایفا می‌کنند که «سرنوشت آن برای بازگشت برای یک کار آخر» است. و آن شغل؟ عهد و پیمان سابق خود را پس از یک “خروج کمتر دوستانه” که باعث شد دست چپ خود را از دست داد، کنار گذاشت.

در توضیحات Sleight of Hands آمده است: «بیش از آن خسته‌تر از آن است که با سرنوشت مبارزه کند، و با صورت‌حساب‌های معوق بیشتر از دلار به نامش، لیدی لاک با یک عرشه نفرین‌شده در دست به شهر استیپل می‌رود و آماده است تا همه را از زندگی گذشته‌اش ردیابی کند». .


Sleight of Hand سال آینده به Game Pass می آید.Sleight of Hand – اعلام تریلر | پیش نمایش شریک Xbox


Sleight of Hand – اعلام تریلر | پیش نمایش شریک Xbox.

بازیکنان باید راه خود را از طریق شهری که “مملو از تابو” است، پر از جادوی آیینی و مصنوعات نفرین شده، طی کنند. کارت‌های Lady Luck می‌توانند جادوی مبتنی بر دود ایجاد کنند و به او اجازه می‌دهند در یک پف دود ناپدید شوند، محافظ‌ها را با هگز، تله‌پورت و موارد دیگر علامت‌گذاری کنند.

مدیر عامل و کارگردان بازی، “ساخت این بازی رویای دیرینه من بوده است. این ترکیبی از عشق من به پیشگامی درخشان کوجیما در Tactical Espionage Action با Metal Gear Solid و تمایل وسواس گونه من برای ایجاد تجربه های جدید گیم پلی است.” در بازی RiffRaff، جاشوا بوگز پس از افشای Sleight of Hand گفت.

“به شکل معمولی “من” (همانطور که تیم اینجا می‌گویند)، من به دنبال این بوده‌ام که این ژانر را با دوز مناسبی از کارت بازی خلاقانه تغییر دهم. در ادامه، اما من بسیار مفتخرم که دوشادوش این تیم قدم بردارم، زیرا ما ژانر اکشن مخفی کاری را در مسیری کاملاً جدید پیش می بریم.”

صداپیشگی Lady Luck توسط Debi Mae West انجام می شود که ممکن است او را به عنوان Meryl Silverburgh از Metal Gear Solid بشناسید. Sleight of Hand روی Xbox Series X/S و PC از طریق Xbox Game Pass و بخار در سال ۲۰۲۵

برای هر چیز دیگری که دیشب اعلام شد، حتما بررسی کنید خلاصه‌ای از پیش‌نمایش شریک Xbox Eurogamer در اینجا به نمایش گذاشته می‌شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/card-slinging-occult-stealth-sim-sleight-of-hand-comes-to-game-pass-next-year?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *