Slope تحت حمایت سم آلتمن ۳۰ میلیون دلار برای پلتفرم پرداخت B2B مبتنی بر هوش مصنوعی جمع آوری می کند.

Slope تحت حمایت سم آلتمن ۳۰ میلیون دلار برای پلتفرم پرداخت B2B مبتنی بر هوش مصنوعی جمع آوری می کند.

VentureBeat ارائه می دهد: AI Unleashed – یک رویداد اجرایی انحصاری برای رهبران داده های سازمانی. شبکه و یادگیری با همتایان صنعت. بیشتر بدانید


ردیابی و اطمینان از یکپارچگی پرداخت‌ها برای هیچ کسب‌وکاری کار آسانی نیست، اما در فضای B2B، اطمینان از اینکه شرکت‌هایی که به آنها می‌فروشید واقعاً پرداخت‌های خود را به موقع انجام می‌دهند، سختی بیشتری برای شما ایجاد می‌کنند. بهانه کنید، از تجارت خارج شوید یا سعی کنید از طریق حسابداری هوشمندانه، ورشکستگی، دعوی قضایی یا سایر روش ها از شر آنها خلاص شوید. این مسائل در فضای B2C بسیار نادرتر است.

چگونه شرکت‌های B2B، مانند عمده‌فروشانی که محصولات را به صورت عمده می‌فروشند، می‌توانند اطمینان حاصل کنند که برای محصولات و خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌کنند، دستمزد دریافت می‌کنند؟ شیبیک استارت‌آپ دو ساله هوش مصنوعی که در سانفرانسیسکو تأسیس شده است، در تلاش است تا استاندارد طلایی ایجاد کند: یک پلت فرم ردیابی و دریافت پرداخت‌های B2B که تا حدی توسط فناوری «مبتنی بر قوانین» خودش و تا حدی توسط GPT-3.5 OpenAI پشتیبانی می‌شود. توربو Slope همچنین در حال توسعه مدل‌های زبان بزرگ اختصاصی خود (LLM) است.

شرکت امروز یک دور سهام ۳۰ میلیون دلاری را اعلام کرد به رهبری فرد ویلسون مشهور Union Square Ventures با مشارکت از سام آلتمن، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران OpenAI، برای مجموع بودجه تا به امروز ۱۸۷ میلیون دلار. این پول نقد هنگفتی برای یک تیم لاغر متشکل از ۱۸ کارمند تمام وقت است.

لارنس لین موراتا، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Slope در یک تماس ویدیویی با VentureBeat گفت: “ما بسیار کارآمد اجرا می کنیم.” لین موراتا گفت که از طریق کار در کسب و کار عمده فروشی کالا که توسط والدینش در کشورشان برزیل اداره می شود، به طور مستقیم چالش هایی را تجربه کرده است که فروشندگان B2B با آن مواجه هستند.

رویداد

هوش مصنوعی آزاد شد

یک شب انحصاری فقط دعوت از بینش و شبکه، که برای مدیران ارشد سازمانی که بر پشته‌های داده و استراتژی‌ها نظارت دارند، طراحی شده است.

بیشتر بدانید

او افزود: “برای کسب و کارهای B2B، این رگ حیاتی آنهاست که بتوانند به سرعت پول دریافت کنند و برای فروشندگان خود پول ارسال کنند.”

فناوری Slope کل سفر پرداخت مشتری B2B را به شما اطلاع می دهد

این شرکت از پول نقد برای ادامه ساخت تیم و فناوری خود استفاده خواهد کرد – که شامل یک ابزار پرداخت آنلاین و صورتحساب است که مشتریان Slope می توانند از آن برای پذیرش پرداخت های مشتریان خود از جمله کارت اعتباری، ACH (خانه تسویه خودکار) و پرداخت های بین المللی استفاده کنند.

آلیس دنگ، یکی از بنیانگذاران و مدیر تولید Slope، گفت: «ما از ورود مشتری، ارزیابی ریسک شروع می‌کنیم و تا پایان راه را به تطبیق می‌دهیم، از جمله همه چیز در این بین.

این شامل تحلیل شیب “ریسک اعتباری، صورتحساب، صورت‌حساب، درخواست‌های نقدی، و کاهش‌ها و تمام راه‌های همگام‌سازی خریدار است. [a B2B customers’] دنگ افزود: سیستم حسابداری – همه اینها در پلتفرم ما انجام می شود.

Slope علاوه بر این، تأمین مالی برای مشتریان مشتریان خود ارائه می دهد و به کسانی که نمی توانند از قبل پرداخت کنند، این امکان را می دهد که مستقیماً از طریق سیستم پرداخت Slope اعتبار دریافت کنند.

به گفته دنگ، همچنین سطح جدیدی از «مشاهده» را در جریان های پرداخت B2B ارائه می دهد که می تواند «مدرسه قدیمی» و مبهم تر باشد.

یکی از نمونه‌های این قابلیت مشاهده جدید، Slope Timeline است، ویژگی که از درک Slope از تراکنش‌های یک کسب‌وکار استفاده می‌کند تا فروشنده B2B و مشتریانش را از وضعیت پرداخت و ارسال محصول در زمان واقعی مطلع کند.

دنگ می‌گوید: خریدار و فروشنده هر دو می‌دانند که دقیقاً در چه مرحله‌ای تا میلی‌ثانیه هستند. این یک پیشرفت قابل توجه از مشاغلی است که به طور سنتی تعجب می کردند “اوه سفارش من هنوز باز است، آیا ارسال شد؟” آیا حواله سیمی من با هم هماهنگ شد؟»

پایه ای از “داده های پاک”

کلید رویکرد Slope برای درک، ارائه اطلاعات به روز و کمک به کاهش ریسک پرداخت های B2B برای مشتریان سازمانی، تمرکز آن بر دریافت “داده های پاک” از آنها است.

دنگ گفت: “اساس آن داده های پاک است، همه چیز را در سیستم نیرو می دهد.” “ما یک شرکت هوش مصنوعی هستیم، اما در واقع یک شرکت داده های پاک هستیم.”

برای دستیابی به “داده های پاک”، Slope با مشتریان سازمانی خود کار می کند تا تمام داده های مربوط به سفارش هایی را که مشتریان دریافت، پردازش و ارسال می کنند جمع آوری کند.

لین موراتا گفت: «این داده‌ها به روش‌هایی که برای مشتری در پلتفرم ما مفید است، قالب‌بندی و ظاهر می‌شوند.

SlopeGPT از GPT به روشی جدید استفاده می کند و داده های تراکنش های سازمانی را به ابزار تجزیه و تحلیل ریسک تقلب تبدیل می کند.

اینجاست که برخی از رویکردهای هوش مصنوعی Slope وارد عمل می‌شود: Slope می‌تواند اعتبار یک خریدار B2B و ریسک تقلب آنها را ارزیابی کند و با استفاده از آن، اعتبار بهینه را برای متحمل شدن کمترین ریسک برای فروشنده/مشتری Slope به آنها افزایش دهد. SlopeGPTابزاری که در ماه آوریل رونمایی شد.

Slope GPT داده‌های تراکنش و سفارش خرید مشتری سازمانی Slope را دریافت می‌کند، آن را از طریق یک نمونه اختصاصی از GPT OpenAI (نه در اینترنت عمومی یا قابل دسترسی برای اشخاص ثالث) اجرا می‌کند و داده‌ها را در جاسازی‌هایی دسته‌بندی می‌کند که می‌توانند نوع پرداخت‌ها را تعیین کنند. منظم و غیرعادی هستند. سپس Slope از این تعبیه‌ها و سایر تکنیک‌های مدیریت داده مبتنی بر قوانین استفاده می‌کند تا داده‌ها و پیشنهادات مرتبط را هم به مشتریان و هم به مشتریانشان ارائه دهد.

SlopeGPT هنگام تجزیه و تحلیل ریسک خریدار برای اعطای منابع مالی/اعتباری به آنها، می‌تواند به دنبال سرنخ‌هایی نیز باشد. «اگر فعالیت‌های غیرعادی وجود داشته باشد، یا شخصی تظاهر کند که یک تجارت متفاوت است، اگر اطلاعاتی را از کسب‌وکار دیگری دزدیده باشد…اگر عمداً بخواهد جریان نقدی قوی نشان دهد و سپس نقل و انتقالات ناگهانی انجام دهد، می‌توانیم لین موراتا گفت: بسیاری از این ناهنجاری ها برای جلوگیری از پرداخت ها.

Slope قدرت GPT را برای این منظور با تغذیه ۲٫۵ میلیون تراکنش بانکی خود در مدت ۱۸ ماه کشف کرد.

به گفته بنیانگذاران، این شرکت همچنین LLM اختصاصی خود را توسعه داده است – آموزش داده شده بر روی داده های عمومی – که حتی در شناسایی دقیق ریسک عملکرد بهتری دارد و به زودی منتشر خواهد شد.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/sam-altman-backed-slope-raises-30m-for-ai-powered-b2b-payments-platform/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *