Solium Infernum راه اندازی می شود، زیرا توسعه دهنده با آینده نامشخصی روبرو است

احیای بازی استراتژیک کلاسیک Solium Infernum اکنون در Steam در دسترس است، زیرا توسعه دهنده آن League of Geeks همچنان با آینده نامشخصی روبرو است.

این نسخه جدید Solium Infernum – جایی که شما قصد دارید تا با هدایت دسیسه های سیاسی، استراتژی نظامی و خیانت، تاج و تخت جهنمی جهنم را به دست آورید – دارای یک کمپین تک نفره کاملاً جدید و چند نفره ناهمزمان، همراه با تجدید بصری است.

اما در پشت صحنه، به نظر می رسد که سرنوشت توسعه دهنده آن نامشخص است. League of Geeks، که قبلاً پشت بازی استراتژی آرملو قرار داشت، در ماه دسامبر با اخراج مواجه شد و حدود نیمی از تیم ۷۰ نفره خود را ترک کردند.


Solium Infernum راه اندازی می شود، زیرا توسعه دهنده با آینده نامشخصی روبرو استتنها در جهنم – تریلر رسمی راه اندازی


تریلر پرتاب Hell Only.

بیشتر این اخراج‌ها بر روی تیمی متمرکز بود که در League of Geeks روی Jumplight Odyssey کار می‌کرد، یک سیم‌کارت مدیریت سرکش با دسترسی زودهنگام، که توسعه آن اکنون در “مکث نامحدود” است.

در یک به روز رسانی وبلاگ در آن زمان، مدیر استودیو League of Geeks، ترنت کوسترز، “موقعیت ویرانگری” را که شرکت اکنون در آن قرار گرفته است، توصیف کرد.

افزایش سریع هزینه‌های عملیات، بدتر شدن نرخ ارز AUD/USD، فروش ضعیف Early Access، و برداشت بی‌سابقه فرصت‌های تامین مالی در سراسر صنعت، ما را در موقعیتی قرار داده است که، همانطور که در حال حاضر وجود دارد، نمی‌توانیم هزینه را حفظ کنیم. از عملیات [on Jumplight Odyssey] تا انتشار نسخه ۱٫۰ که برای سه ماهه دوم سال ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده بود.

Solium Inferno اکنون از طریق در دسترس است بخار و در حال حاضر دارای میانگین کاربری “بسیار مثبت” است.


منبع: https://www.eurogamer.net/solium-infernum-launches-as-developer-faces-uncertain-future?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *