بازی Mortal Kombat 1 هفته آینده متقاطع می شود

Warner Bros Games اعلام کرده است که هفته آینده در قالب یک پچ به Mortal Kombat 1 اضافه خواهد شد، که همچنین زمانی است که Peacemaker جان سینا در دسترسی اولیه در دسترس خواهد بود.

Crossplay، یعنی منظورم Crossplay، از ۲۸ فوریه برای بازیکنان پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری X/S و رایانه‌های شخصی (فروشگاه Steam و Epic Games) در دسترس خواهد بود. بازیکنان از به شدت از نسخه Nintendo Switch Mortal Kombat 1 انتقاد شد مسابقات ۱v1 Kombat League و Casual، مسابقات خصوصی ۱v1 و آمار تابلوهای امتیازات را در سایر پلتفرم ها از دست خواهد داد.

در ۲۸ فوریه، Peacemaker برای کسانی که کمبت پک را خریداری کرده‌اند، در دسترس خواهد بود. Warner Bros. Games تریلر گیم پلی بازی Peacemaker را منتشر کرد که در آن شاهد استفاده او از کلاه ایمنی و توانایی هایش در مبارزه هستیم.


بازی Mortal Kombat 1 هفته آینده متقاطع می شودMortal Kombat 1 – Official Peacemaker Gameplay Trailer


Mortal Kombat 1 – Official Peacemaker Gameplay Trailer

این تریلر همچنین گیم‌پلی جانت کیج را نشان می‌دهد، “نسخه واقعیت جایگزین جانی کیج” که در ماه مارس به عنوان یک DLC Kameo Fighter اضافه خواهد شد.

Peacemaker از ۶ مارس برای همه بازیکنان در دسترس خواهد بود. در همان آخر هفته، از ۷ تا ۱۰ مارس، یک آخر هفته رایگان Mortal Kombat 1 برای رایانه‌های شخصی، PS5 و Xbox Series X/S همراه با چند اخطار برگزار می‌شود. در رایانه شخصی، آخر هفته رایگان فقط در Steam اجرا می شود. بازیکنان PS5 به یک نیاز دارند پلی استیشن پلاس اشتراک برای بازی آنلاین، در حالی که در ایکس باکس، آخر هفته رایگان فقط از طریق قابل دسترسی است Xbox Game Pass.


منبع: https://www.eurogamer.net/mortal-kombat-1-gets-crossplay-next-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *