Sonos در ماه ژوئن هدفون های ۴۴۹ دلاری را برای رقابت با AirPods Max اپل عرضه می کند.

Sonos که برای طیف وسیعی از بلندگوها و محصولات سینمای خانگی شناخته شده است، قرار است وارد بازار هدفون شوید در سال ۲۰۲۴ شایعات سال گذشته نشان داد که Sonos هدفون‌های خود را در آوریل ۲۰۲۴ عرضه خواهد کرد، اما امروز گزارش جدیدی از آن منتشر شده است بلومبرگ نشان می دهد که Sonos راه اندازی را به دلیل مشکل نرم افزاری به تاخیر انداخته است.


انتظار می‌رود این هدفون در نیمه اول ژوئن برای خرید در دسترس قرار گیرد و همزمان با رفع مشکل نرم‌افزاری، عرضه آن به تعویق افتاد. Sonos در حال حل مشکل نحوه اتصال هدفون به شبکه های Wi-Fi است.

Sonos در صدد است تا در این زمینه AirPods Max با هدفون Sonos که دارای برچسب قیمتی ۴۴۹ دلاری و طراحی روی گوش خواهد بود. این هدفون در رنگ‌های سیاه و سفید عرضه می‌شود و انتظار می‌رود که دارای ویژگی‌هایی مانند ناوبری کنترل صوتی و همگام‌سازی با بلندگوهای Sonos، نوارهای صوتی و ساب ووفر باشد.

هدفون AirPods Max اپل ۵۴۹ دلار قیمت دارد، اما خرده فروشان شخص ثالث اغلب آنها را با تخفیف در دسترس دارند. اپل ایرپاد مکس را از زمان عرضه در سال ۲۰۲۰ به روز نکرده است و تقریباً چهار سال از عمر آن می گذرد.

ما در سال جاری منتظر یک به‌روزرسانی هستیم، اما شایعات نشان می‌دهند که اپل برنامه‌ای برای ویژگی‌های جدید عمده ندارد. در عوض، AirPods Max دارای یک پورت USB-C، رنگ‌های جدید و چیزهای دیگر خواهد بود.

Sonos به خوبی در بازار اسپیکرها جا افتاده است و برای کسانی که از راه اندازی سینمای خانگی گران برایشان مهم نیست استفاده می شود، بنابراین هدفون Sonos می تواند فروش خوبی داشته باشد اگر Sonos صدایی با کیفیت بالا و سفارشی سازی عمیق تری نسبت به آنچه در اپل موجود است ارائه دهد. محصولات صوتی

پاتریک اسپنس، مدیرعامل Sonos در نوامبر ۲۰۲۳ تأیید کرد که Sonos قرار است وارد بازار جدیدی شود و گفت که پیشنهاد این شرکت “مشتریان را خوشحال می کند و درآمد فوری ایجاد می کند.” اسپنس گفت Sonos در سال ۲۰۲۴ بیش از ۱۰۰ میلیون دلار از محصولات جدید تولید خواهد کرد و این دستگاه جدید بخش بزرگی از درآمد را در نیمه دوم سال ۲۰۲۴ به خود اختصاص خواهد داد.

علاوه بر هدفون، Sonos همچنین قصد دارد از یک ستاپ باکس نیز برای رقابت با آن رونمایی کند اپل تی وی. این دستگاه می‌تواند در اواخر سال ۲۰۲۴ وارد بازار شود. اگر Sonos با هدفون موفقیت‌آمیز را ببیند، هدفون‌هایی که رقیب AirPods هستند در آینده می‌توانند عرضه شوند.

برچسب ها: سونوس


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/27/sonos-headphones-june-launch/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *