Spark Mail دستیار ایمیل هوش مصنوعی «سبک نوشتن من» را دریافت می کند

خواندن امروز راه اندازی را اعلام کرد یک ویژگی هوش مصنوعی جدید “سبک نوشتن من” ایجاد شده برای برنامه ایمیل Spark.

Spark Mail دستیار ایمیل هوش مصنوعی «سبک نوشتن من» را دریافت می کند
Spark قبلاً گزینه ای برای استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن ایمیل در سبک های مختلف مانند رسمی، خنثی و دوستانه داشت، اما گزینه هوش مصنوعی به روز شده برای نوشتن ایمیل ها با صدای هر کاربر طراحی شده است. به گفته ردل، می‌تواند سبک، لحن و ویژگی‌های شخصیتی را «تا حدی» منعکس کند.

کاربران می توانند Spark AI را در تنظیمات Spark فعال کنند و از آنجا، برنامه سه نمونه از ایمیل های ارسالی اخیر را برای تجزیه و تحلیل سبک نوشتن انتخاب می کند. سپس این سبک برای ایمیل ها و پاسخ های تولید شده توسط هوش مصنوعی اعمال می شود.

متن تولید شده با هوش مصنوعی را می توان قبل از ارسال ویرایش و بررسی کرد و گزینه ای برای غیرفعال کردن این ویژگی برای کسانی که نمی خواهند از آن استفاده کنند وجود دارد. Spark پیشنهاد می کند که این ابزار برای روزنامه نگاران، تولیدکنندگان محتوا، محققان، دانشگاهیان و تیم های حرفه ای مفید است.

Readdle توصیه می‌کند برای دستیابی به بهترین نتایج، اعلان‌های ساده‌ای را به هوش مصنوعی ارائه دهید، مانند “یک ایمیل مقدماتی برای باب بنویسید و پیشنهاد کنید فردا ساعت ۱۰ صبح تماس برقرار کنید.”

ابزار هوش مصنوعی Spark از Microsoft Azure OpenAI به عنوان ارائه‌دهنده خدمات هوش مصنوعی خود استفاده می‌کند و می‌گوید که داده‌ها برای آموزش مدل استفاده نمی‌شوند و بیش از یک ماه ذخیره نمی‌شوند. Spark Premium برای استفاده از این ویژگی مورد نیاز است، به‌روزرسانی Premium 7.99 دلار در ماه یا ۵۹٫۹۹ دلار در سال قیمت دارد.

برچسب ها: هوش مصنوعی، جرقه


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/22/spark-mail-ai-writing-assistant/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *