AirPods Pro تقریباً AirPods Extreme نامیده شد

طبق اطلاعات داخلی به دست آمده توسط اپل، در ماه‌های منتهی به معرفی ایرپاد پرو در اکتبر ۲۰۱۹ توسط اپل، این شرکت در نظر داشت نام هدفون بی‌سیم را به AirPods Extreme تغییر دهد. MacRumors.

AirPods Pro تقریباً AirPods Extreme نامیده شد
حداقل یکی از اعضای تیم رهبری اپل، نام AirPods Extreme را مطرح کرد، اما ما متوجه شدیم که پس از مخالفت بسیاری از کارمندان با این تغییر، این شرکت در نهایت تصمیم گرفت تا با نام تجاری AirPods Pro حرکت کند.

اپل در گذشته از نام تجاری “Extreme” برای روتر AirPort Extreme و کارت بی سیم متوقف شده خود برای Mac استفاده کرده است که اولین بار در سال ۲۰۰۳ منتشر شد.

در پایان، نام AirPods Pro با برند اپل برای چندین خط محصول سازگارتر است. علاوه بر AirPods، اپل هر دو نسخه معمولی و پرو آیفون، آی‌پد و مک را ارائه می‌کند و احتمالاً در آینده نسخه معمولی هدست اپل ویژن پرو نیز وجود خواهد داشت. با این وجود، اپل در طول سال‌ها از پسوندهای دیگری برای محصولات رده بالا استفاده کرده است، مانند AirPods Max و Apple Watch Ultra.

اپل نسل دوم AirPods Pro را در سپتامبر ۲۰۲۲ عرضه کرد و یک سال بعد این هدفون را با یک جعبه شارژ USB-C و چند ویژگی دیگر به روز کرد. شایعه شده است که نسل سوم AirPods Pro در سال ۲۰۲۵ عرضه می شود.

جمع بندی های مرتبط: AirPods Pro
راهنمای خریدار: AirPods Pro (اکنون بخرید)
انجمن های مرتبط: AirPods


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/22/airpods-pro-were-almost-named-airpods-extreme/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *