Spotify برای به اشتراک گذاری تجربیات موسیقی با دوستان، «جم» را معرفی می کند

این هفته Spotify راه جدیدی برای پارازیت آهنگ با دوستان معرفی کرد و بسیار به جا این ویژگی نامیده می شود مربا. با Jam، شما و دوستان خود در یک جلسه جمع می شوید و به همان موسیقی در زمان واقعی گوش می دهید.

هنگامی که در صف مشترک شما هستند، کاربران می توانند آهنگ های خود را اضافه کنند و پیشنهادات خودکار را از Spotify دریافت کنند. همانطور که Spotify توضیح می دهد، همه افراد در Jam می توانند آهنگ هایی را به صف اضافه کنند، ببینند چه کسی کدام آهنگ را اضافه کرده است و توصیه هایی دریافت کند. میزبان این قابلیت را دارد که تعیین کند چه کسی در Jam است، ترتیب آهنگ‌ها را تغییر دهد یا آهنگی را که با حال و هوای آن سازگار نیست حذف کند.

سه راه برای دعوت دوستان خود به جلسه جم:

  1. بلوتوث را روشن کنید، سپس روی گوشی‌های خود ضربه بزنید
  2. از دوستان خود بخواهید کد QR را در صفحه میزبان شما اسکن کنند
  3. برای ارسال پیوند از طریق رسانه های اجتماعی، پیامک، پیامک و موارد دیگر، روی “اشتراک گذاری” کلیک کنید

برای شروع استفاده از Jam، یک لیست پخش یا آهنگ را انتخاب کرده و با کلیک بر روی نماد بلندگو در پایین صفحه یا با زدن منوی سه نقطه در لیست پخش یا آهنگ مورد علاقه خود، دکمه “Start a Jam” را فشار دهید. برای شروع Jam باید یک کاربر Premium باشید، اما هر کسی (پرداخت یا بدون پرداخت) می‌تواند به یک Jam بپیوندد.

یاد آوردن صفحه گردان.fm? من آن وب سایت را دوست داشتم. شما بر اساس ژانرهای موسیقی وارد اتاق‌ها می‌شوید و می‌توانید یک دی‌جی در اتاق باشید و برای افراد تصادفی موسیقی پخش کنید و آنها می‌توانند به موسیقی رای مثبت یا منفی بدهند. این یک راه سرگرم کننده برای معرفی آهنگ های جدید بود. گوش دادن به موسیقی جدید با دوستان همیشه زمان خوبی است.

// Spotify


منبع: https://www.droid-life.com/2023/09/26/spotify-intros-jam-for-sharing-music-experiences-with-friends/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *