Spotify شروع به انتشار موزیک ویدیوها در بتا در ۱۱ کشور کرد

Spotify امروز اعلام کرد پشتیبانی از موزیک ویدیوها، ویژگی جدیدی که سرویس استریم آن را به عنوان “بتا” با کاتالوگ محدودی که در ۱۱ بازار موجود است، توصیف می کند.

Spotify شروع به انتشار موزیک ویدیوها در بتا در ۱۱ کشور کرد
نماهنگ‌های آهنگ‌های پشتیبانی‌شده در صفحه در حال پخش برای کاربران Spotify Premium در بریتانیا، آلمان، ایتالیا، هلند، لهستان، سوئد، برزیل، کلمبیا، فیلیپین، اندونزی و کنیا نمایش داده می‌شوند.

نماد “تغییر به ویدئو” در بالای عنوان آهنگ در آهنگ های موسیقی پشتیبانی شده ظاهر می شود. ضربه زدن آهنگ را از ابتدا با ویدیوی همراه در نمای Now Playing شروع می کند، که همچنین می تواند به جهت افقی چرخانده شود. آیفون و اندروید.

هنرمندان پشتیبانی شده عبارتند از Ed Sheeran، Doja Cat، Ice Spice، Aluna و Asake، و همچنین می‌توان به ویدیوها در تلویزیون‌های رومیزی یا هوشمند دسترسی داشت. اسپوفیتی گفت TechCrunch که کاتالوگ کامل موسیقی آن در نهایت شامل “هزاران” آهنگ خواهد بود.

پیش از این، محتوای ویدیویی در Spotify به پادکست‌های ویدیویی و کلیپ‌های موزیک ویدیوی تکراری کوتاه هنگام پخش آهنگ محدود می‌شد. اپل موزیک اکنون شش سال است که کاتالوگ موزیک ویدیوی خود را ارائه کرده است. این ویژگی با انتشار iOS 11.3 در مارس ۲۰۱۸ معرفی شد.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/13/spotify-begins-rolling-out-music-videos/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *