Square Enix از فناوری هوش مصنوعی برای Foamstars استفاده کرده است

توسعه دهنده گفته است که تیم تیرانداز آینده اسکوئر انیکس، Foamstars، مقدار کمی از هنر هوش مصنوعی خواهد داشت.

صحبت کردن با VGCKosuke Okatani، تهیه‌کننده Foamstars گفت که تیم با برنامه هوش مصنوعی Midjourney – ابزار هوش مصنوعی شناخته شده‌ای که متن را به هنر تبدیل می‌کند – همکاری کرده‌اند، اما بیشتر بازی با دست ساخته شده است.

اوکاتانی گفت: “همه عناصر اصلی در Foamstars – گیم پلی اصلی و چیزهایی که بازی را لذت بخش می کنند – همه آنها با دست ساخته شده اند.”

FOAMSTARS | تریلر اعلامیه. در یوتیوب تماشا کنید

به گفته سازنده، کل کارهای تولید شده توسط هوش مصنوعی در Foamstars «حدود ۰٫۰۱ درصد یا حتی کمتر» از بازی را تشکیل می‌دهد، اوکاتانی اظهار داشت که اسکوئر انیکس می‌خواهد این فناوری را برای انتشار آینده خود «آزمایش» کند.

اسکوئر انیکس در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد که هوش مصنوعی در «ایجاد جلدهای آلبوم درون بازی برای موسیقی‌های موجود در موسیقی متن فیلم Foamstars» استفاده شده است. توسعه دهنده همچنین تکرار کرد که در حال آزمایش این فناوری است.

در این مورد، ما با Midjourney با استفاده از اعلان‌های ساده برای تولید تصاویر انتزاعی آزمایش کردیم. ما آنچه ایجاد شده بود را دوست داشتیم و از آن‌ها به‌عنوان کاور آلبوم نهایی که بازیکنان در بازی خواهند دید استفاده کردیم. بقیه چیزها کاملاً توسط تیم توسعه ما ایجاد شده است. . .


Square Enix از فناوری هوش مصنوعی برای Foamstars استفاده کرده است
اعتبار تصویر: اسکوئر انیکس

این خبر هفته‌ها پس از آن منتشر می‌شود که تاکاشی کیریو، مدیرعامل این شرکت گفت Square Enix در به کارگیری هوش مصنوعی تهاجمی خواهد بود در نامه سال نو سالانه خود

او نوشت: «هوش مصنوعی (AI) و پیامدهای بالقوه آن برای مدتی تا حد زیادی موضوع بحث دانشگاهی بود. با این حال، معرفی ChatGPT، که به هر کسی اجازه می‌دهد به راحتی نوشته یا ترجمه کند یا در گفتگوی مبتنی بر متن شرکت کند، باعث گسترش سریع هوش مصنوعی‌های مولد شد.

“من معتقدم که هوش مصنوعی مولد این پتانسیل را دارد که نه تنها آنچه را که ایجاد می کنیم، تغییر شکل دهد، بلکه فرآیندهایی را که توسط آن ها ایجاد می کنیم، از جمله برنامه نویسی را نیز تغییر دهد.”

اما در حالی که اسکوئر انیکس ممکن است مشتاق باشد، بسیاری از افراد هنوز در مورد هوش مصنوعی و پیامدهای آن در سراسر صنعت شک دارند. اخیراً، ند لوک، صداپیشه مایکل دی سانتا در Grand Theft Auto 5، یک شرکت web3 را به دلیل استفاده از صدای او به عنوان پایه یک چت ربات غیررسمی هوش مصنوعی فراخواند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Foamstars، Ed ما همه چیزهایی را که باید در مورد آنها بدانید ارائه کرده است سیزن پس و ورود به پلی استیشن پلاس در اینجا.


منبع: https://www.eurogamer.net/square-enix-dabbled-with-ai-technology-for-foamstars?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *