Starship Technologies 90 میلیون دلار برای عرضه درویدهای تحویل جمع آوری می کند

استارت‌آپ تحویل خودکار Starship Technologies امروز اعلام کرد که ۹۰ میلیون دلار برای ماموریت خود برای «واقعیت‌سازی داستان‌های علمی تخیلی» و عرضه ربات‌های خودران خود در خیابان‌های اروپا و ایالات متحده جمع‌آوری کرده است.

سناریوهای علمی تخیلی وجود دارد که در آن روبات‌ها به سازندگان خود می‌پردازند، آنها را شکار می‌کنند و شروع به بردگی یا انقراض بشریت می‌کنند. سپس R2-D2s و BB8 های این ژانر وجود دارد – کمک های دروید مدبر که به نحوی تقریباً به اندازه یک توله سگ پیکسار می توانند رشته های قلب ما را بکشند.

در حالی که شاید به‌اندازه‌ای همدلی‌کننده نباشد، اما تحویل Starship Technologies روبات ها قطعا بیشتر یادآور دومی هستند. آنها برای تحویل غذا، مواد غذایی، و بسته‌ها به صورت محلی طراحی شده‌اند و به بخش «آخرین مایل» و بر اساس تقاضای زنجیره تأمین تحویل خدمات ارائه می‌کنند. آنها همچنین می توانند موقعیت ها و موانع چالش برانگیز مانند برف و زمین های چالش برانگیز را طی کنند. از زمان معرفی آنها، این شرکت می گوید: “۹۹٪ خود مختارربات ها بیش از شش میلیون تحویل را تکمیل کرده اند.

تحویل خودکار از تالین به جهان

Starship Technologies در سال ۲۰۱۴ در استونی تاسیس شد. ربات های این شرکت اکنون در ۸۰ مکان مختلف در سراسر جهان از جمله بریتانیا، آلمان، دانمارک، استونی، فنلاند و ایالات متحده وجود دارند. این شرکت اخیرا با اسب تکشاخ سواری بولت همکاری کرد برای تحویل غذا به مشتریان در زادگاهش تالین، با برنامه ریزی برای راه اندازی هزاران واحد با هم در کشورهای دیگر.

Starship Technologies 90 میلیون دلار برای عرضه درویدهای تحویل جمع آوری می کند

<3 تکنولوژی اتحادیه اروپا

آخرین اخبار از صحنه فناوری اتحادیه اروپا، داستانی از بنیانگذار پیر خردمند ما، بوریس، و برخی هنرهای مشکوک هوش مصنوعی. هر هفته در صندوق ورودی شما رایگان است. ثبت نام کن!

اکنون به لطف مجموعه ای از بودجه جدید که توسط Plural و Iconical رهبری می شود، به دنبال گسترش بیشتر است. این شامل ارائه اولین راه حل شارژ بی سیم در نوع خود است که اخیراً در دانشگاه جورج میسون در ویرجینیا معرفی شده است و محصول تحویل به عنوان سرویس (DaaS) آن است که ربات های Starship را در زیرساخت تحویل شرکای خود ادغام می کند.

این ربات ها می توانند با شارژ کامل ۱۸ ساعت کار کنند. اعتبار: Starship Technologies

Starship توسط یکی از بنیانگذاران Skype Janus Friis و معمار اصلی آن Ahti Heinla، که همچنین مدیر عامل شرکت است، تاسیس شد. با این دور مالی اخیر، Starship Technologies اکنون در مجموع ۲۳۰ میلیون دلار جمع آوری کرده است.

Heinla تاکید می‌کند که ساخت شرکتی مانند Starship حداقل یک دهه طول می‌کشد تا فناوری را کامل کند، عملیات را ساده‌تر کند و هزینه‌ها را کاهش دهد تا پیشنهاد آن در مقیاس قابل دوام و پایدار باشد.

یکی از بنیانگذاران این استارتاپ با تاکید بر برنامه‌های کارآفرینانه استارت‌آپ، افزود: «اکنون ما آماده‌ایم تا با دنیا مقابله کنیم و با جاه‌طلبی‌ها، شرکتی بر دسته‌ای بسازیم که می‌تواند زندگی روزانه میلیون‌ها نفر را در هزاران مکان در سراسر جهان تغییر دهد». آینده.

به عبارت دیگر، در آینده ای نه چندان دور به دنبال یک ربات Starship در خیابانی نزدیک خود باشید. برخی از جلوه های صوتی R2-D2 را وارد کنید و ممکن است فقط به خاطر آن چیزهایی را سفارش دهیم که تحویل داده شوند. (از آنجایی که تحویل متوسط ​​فقط به اندازه جوشاندن یک کتری برای یک فنجان چای انرژی نیاز دارد.)


منبع: https://thenextweb.com/news/starlight-technologies-90m-funding-delivery-droids

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *