StatusPro 20 میلیون دلار برای ساخت یک امپراتوری بازی های ورزشی XR جمع آوری می کند

StatusPro 20 میلیون دلار برای ساخت یک امپراتوری بازی های ورزشی XR جمع آوری می کند


StatusPro 20 میلیون دلار کمک مالی از آن جمع آوری کرده است Google Ventures و دیگران برای ساختن امپراتوری بازی های ورزشی XR خود.

مستقر در نیویورک و میامی StatusPro می‌خواهد بازی‌های ورزشی را به عرصه واقعیت مجازی ببرد و عناوین NFL Pro Era و NFL Pro Era II را برای پلتفرم‌هایی مانند Meta Quest 3، PlayStation VR 2، Pico و Steam Store عرضه کرده است. NFL Pro Era از یک میلیون کاربر گذشته است.

در گوگل ثبت نام کنید

لیست برندگان Lightspeed و GamesBeat Game Changers به ​​برج نزدک راه یافتند.

Google Ventures دور سرمایه گذاری را رهبری کرد و موقعیت StatusPro را به عنوان یک بازیکن برجسته در فضای XR مستحکم کرد. StatusPro که توسط بازیکنان سابق فوتبال تروی جونز و اندرو “هاوک” هاوکینز تأسیس شده است، بر روی استفاده از داده های بازیکنان در زمان واقعی برای ایجاد تجربیات XR معتبر تمرکز دارد. StatusPro همچنین یکی از فینالیست های لیست GamesBeat/Lightspeed Game Changers از شرکت های برتر بازی بود. من با هر دو بنیانگذار در یک مصاحبه صحبت کردم.

جونز که مدیرعامل است، گفت: «ما واقعاً در مورد اعتبار پشتیبانی GV StatusPro و ادعای خود و وضعیت خود به عنوان رهبر در این فضا و ورزش و XR هیجان‌زده هستیم. “ما در حال تعریف ورزش های اول شخص هستیم که قرار است روشی را گسترش دهد که طرفداران ورزش از ورزش مورد علاقه خود استفاده می کنند. StatusPro خود را نشان می دهد که در این فضا پیشرو هستیم.”

رویداد GB

فراخوان اجلاس GamesBeat برای سخنرانان

ما بسیار هیجان زده هستیم که فراخوان خود را برای سخنرانان به رویداد شاخص خود، GamesBeat Summit 2024 که در لس آنجلس میزبانی شد، باز کنیم، جایی که موضوع «تاب آوری و سازگاری» را بررسی خواهیم کرد.

برای صحبت در اینجا درخواست دهید

هاوکینز اضافه کرد: “توانایی متقاعد کردن گوگل به فضا و StatusPro. ما در حال ساختن یک تیم هستیم. چشم انداز آنچه را که باور داریم امکان پذیر است را گرد هم می آوریم و فناوری XR را به همه جا نزدیکتر می کنیم.”

هاوکینز همچنین گفت: “ما به دنبال ساخت اولین محصول خود بودیم و موفقیت همراه با آن بود. من فکر می کنم که ما دید درستی داریم. من فکر می کنم همانطور که کارهایی را که تاکنون انجام داده ایم به خوبی تنظیم می کنیم، فقط تمرکز لیزری بیشتری خواهد داشت. و ما می‌دانیم که ما متخصصان واقعی هستیم و این برخلاف هر تجربه بازی دیگری است و مقایسه یک به یک را ندارد. این یک پیشنهاد بسیار منحصر به فرد است. ما فقط برای اتفاقات آینده هیجان‌زده هستیم.”

بودجه سری A StatusPro را به عناوین ورزشی جدید سوق می دهد و در عین حال ویژگی ها و فناوری موجود را بهبود می بخشد. این دور شامل بودجه اضافی از غول فن آوری ورزشی مشهور دریم اسپورت هند، مالکان وایکینگ های مینه سوتا مارک و زیگی ویلفز وایز ونچرز، JDS Sports، و سرمایه گذاری فارغ التحصیلان، با مشارکت سرمایه گذاران موجود از جمله لبرون جیمز، دریک، ماوریک کارتر، خیابان اصلی است. مشاوران، گروه ورزشی هاسلم و غیره.

ریشه ها

بنیانگذاران StatusPro، اندرو “هاک” هاوکینز (سمت چپ) و تروی جونز.

NFL Pro Era که در سال ۲۰۲۲ راه اندازی شد و اولین امتیاز بازی شبیه سازی واقعیت مجازی دارای مجوز NFL و NFLPA را در جهان معرفی کرد. تجربه همه جانبه به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا به جای مدافع تیم NFL مورد علاقه خود قدم بگذارند و طرفداران را به بازی نزدیک‌تر کند.

جونز گفت: “ما خیلی چیزها را یاد گرفته ایم. ما دو تکرار از NFL Pro را از آخرین دور تامین مالی خود” سه سال پیش راه اندازی کرده ایم.

جونز گفت: “این فقط پایه گذاری ورزش و چیزی بود که ما آن را ورزش اول شخص می نامیم.” “ما در حال ساختن هواپیما در هوا هستیم. بنابراین در حالی که موفقیت های زیادی داشته ایم، آموخته های زیادی به دست آمده است. و یک دور سری A ما را در موقعیتی قرار می دهد که بتوانیم مقیاس کنیم تا بتوانیم برخی از آنها را تکرار و اعمال کنیم. چشم انداز ما برای دوران NFL Pro و StatusPro به عنوان یک کل، از این یادگیری ها است.

این فرنچایز موفقیت چشمگیری داشته است، با بیش از یک میلیون کاربر و میانگین زمان پخش ۴۱ دقیقه، که میانگین صنعت را دو برابر کرده است. و همه آن تا کنون با یک تیم ۳۲ نفره ساخته شده است.

جونز گفت: “مهم نیست واقعیت مجازی باشد یا محاسبات فضایی، چشم انداز ما در StatusPRO این است که ورزش های اول شخص را تعریف کنیم و تجربیاتی ارائه کنیم که واقعاً احساسات، رقابت و حس اجتماعی ناشی از یک ورزشکار حرفه ای را در بر می گیرد.” “سرمایه گذاری GV، Dream، و همه سندیکاهای دیگر در این دور، فرصت استفاده از فناوری نوظهور را برای نوآوری در نحوه تعامل طرفداران با ورزش های مورد علاقه خود و تعریف شکل جدیدی از تعامل که طرفداران فعلی و آینده را به ورزش نزدیک تر می کند، تایید می کند. بازی.”

سایر سرمایه‌گذاری‌های جدید قابل توجه از گروه متنوعی از ورزشکاران، سرگرمی‌ها، شرکت‌ها و رهبران صنعت از جمله مایلز گرت، دیوید گراتمن، بابی واگنر، جف استیبل، پیتر دلگروسو، کامرون جردن، کایوان تیبودو، کریستال هایسلت، دیوال الیس، تیتل‌تاون تک، بلک انجام شد. گروه فرشته، صندوق میراث خانوادگی لایف لاین، سرمایه‌گذاران فناوری سان، آندره گینز از استودیوهای سینمایی، و برادران فولر از ۶۴۰۸ ونچرز و دیگران.

MG Siegler، شریک سرمایه گذاری در GV، در گفت: “StatusPro در حال ساختن نسل بعدی سرگرمی های ورزشی و بازی از طریق واقعیت مجازی پیشرفته است. رویکرد منحصر به فرد مبتنی بر فناوری و مشارکت های معنادار این شرکت منجر به رشد قوی اولیه و کشش محصول شده است.” بیانیه. تروی جونز و اندرو هاوکینز در مدت زمان کوتاهی تیمی چشمگیر ساخته اند و سابقه اجرا دارند و ما خوشحالیم که از StatusPRO حمایت می کنیم زیرا آنها صنعت بازی های VR را به جلو می برند.

نسخه دو

گیم پلی NFL Pro Era II.

اکتبر گذشته، این فرنچایز که NFL MVP و All Pro QB Lamar Jackson را به عنوان ورزشکار پوشش خود معرفی کرد، شاهد تحولی بود که ویژگی‌های جدیدی مانند گیم‌پلی چند نفره سر به سر را معرفی کرد تا بازیکنان بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند، ارتباط برقرار کنند و با یکدیگر رقابت کنند. دنیای مجازی

جونز گفت: “همانطور که ما گسترش می‌دهیم، طرفداران ورزش می‌توانند بیایند و تجربه‌ای کسب کنند. ما می‌خواهیم به تمرین در NFL Pro Era ادامه دهیم و از آموخته‌های کلیدی برای گسترش محصول و استفاده از فناوری برای آنچه که هست و قابلیت‌های آن استفاده کنیم، استفاده کنیم.” “و همانطور که در مورد ورزش های دیگر فکر می کنیم، به ارزیابی آن فرصت ها ادامه می دهیم تا بهترین محصول را به بازار ارائه دهیم که واقعاً آنچه را که می خواهیم انجام دهیم تجسم می کند. ما می خواهیم احساسات، هیجان و اشتیاق ناشی از انجام این ورزش را به تصویر بکشیم. و دیدن آن از منظر اول شخص.»

لامار جکسون ورزشکار پوشش NFL Pro Era II بود.

پیش‌بینی می‌شود بازار جهانی بازی‌های واقعیت مجازی شاهد رشد قابل‌توجهی باشد، با افزایش پیش‌بینی‌شده از ۷٫۹۲ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۱ به ۵۳٫۴۴ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۸، در CAGR 31.4%.

StatusPro پس از دو سال پایه گذاری در صنعت بازی های ورزشی و ایجاد یک سبک جدید، ورزش های اول شخص، از سرمایه اضافی برای گسترش توسعه به عناوین ورزشی جدید استفاده خواهد کرد و در عین حال به بهبود حالت ها و ویژگی های خود و بهبود بیشتر برش خود ادامه می دهد. تکنولوژی لبه

هاوکینز گفت: «به‌عنوان یک ورزشکار حرفه‌ای سابق، کار با تیم اختصاصی از افرادی که همگی در ورزش شرکت کرده‌اند و سال‌ها در سطح بالایی در صنعت کسب‌وکار ورزشی کار کرده‌اند، ما درک می‌کنیم که برای رقابت و برنده شدن چه چیزی لازم است.» “ما معتقدیم واقعیت مجازی پاسخی نوآورانه است که به طرفداران در سراسر جهان کمک می کند حرفه ای بودن را ببینند و تجربه کنند. این فقط شروعی برای StatusPRO است و راه را برای ورود ما به بخش های بیشتری از VR ورزشی هموار می کند و درها را برای ما باز می کند. برای کشف سایر راه ها و تیم های ورزشی حرفه ای.”

جاده پیش رو

StatusPro می خواهد وارد بازی های ورزشی XR بیشتری شود.

جونز در پاسخ به این سوال که آیا این شرکت هر سال یک بازی فوتبال جدید خواهد داشت، گفت: “همانطور که قبلا اشاره کردم، ما در حال ساخت یک هواپیما در هوا هستیم. اکنون دو محصول داریم و در حال یادگیری در مورد مصرف کنندگان هستیم و در حال ساختن هواپیما هستیم. یادگیری در مورد بازار واقعیت مجازی. همانطور که همه ما می‌بینیم، فرصت‌ها و بازیکنان جدید بیشتری وارد این فضا می‌شوند که در نهایت مردم را به پلتفرم می‌کشاند. مدل کسب‌وکار ما به چیزی منجر می‌شود که به کاربرانمان اجازه می‌دهد داشته باشند بهترین تجربه در هوای NFL Pro.

جونز گفت: «این بدان معناست که ما هر روز همه چیز و همه چیز را ارزیابی می کنیم. با گذشت زمان، شما همچنان به اطلاعات جدیدی در مورد اینکه ما فکر می‌کنیم باید محصولات خود را در جایگاهی قرار دهیم به دست می‌آورید. اما می‌توانم بگویم که ما در حال استفاده از اطلاعات و همکاری نزدیک با پلتفرم‌ها هستیم که چگونه می‌توانیم بهترین ها را به مصرف کنندگان خود ارائه دهیم. تجربه.”

هاوکینز گفت ما باید در طول زمان انتظار ورزش های بیشتری را داشته باشیم.

هاوکینز گفت: «ما با فوتبال شروع کردیم زیرا در آنجا متخصص بودیم. “اما ما می خواهیم تجربه ورزشکاران را به بسکتبال، بیسبال، تنیس، گلف، و کریکت بیاوریم. ما می خواهیم شرکتی باشیم که وقتی می خواهید این ورزش را از منظر اول شخص تجربه کنید.”

هاوکینز گفت که این شرکت روی بازاریابی کار خواهد کرد تا افراد بیشتری از واقعیت مجازی لذت ببرند و در پلتفرم های جدید ورزش کنند. StatusPro در ماه های آینده اطلاعات بیشتری در مورد نقشه راه فاش خواهد کرد.

جونز گفت: “ما در زمان واقعی در مورد آن صحبت می کنیم. هدف ما مدرن کردن و جذابیت برای مخاطبان جوان تر و مخاطبان فعلی است.”

رشد در دوران رکود بازی

آنها گفتند که پویایی اقتصاد کلان در حال حاضر بر همه افراد تأثیر می گذارد، خواه شرکت های بازی یا صندوق های سرمایه گذاری VC و نحوه بررسی دقیق آنها.

جونز گفت: «ما نسبت به آن بی حس نیستیم. “ما باید در نحوه خرج کردن منابع مسئول باشیم. ما در حال توسعه طرحی هستیم که به ما امکان توسعه را می دهد، اما باید کارآمد باشیم. همانطور که شاهد اخراج سایر شرکت های بازی هستیم، باید گوش خود را در این زمینه حفظ کنیم. زمین و مطمئن شوید که ما آگاه هستیم.”

خوبی واقعیت مجازی این است که یک دسته رو به رشد است و عناوین هیجان انگیز زیادی وارد بازار می شوند. جونز گفت: همیشه یک سوال در مورد اینکه آیا VR قرار است وارد شود یا خیر وجود داشته است.

هاوکینز در مورد رقابت میان هدست‌های جدید در میان شرکت‌هایی مانند متا، اپل و احتمالاً شرکت‌هایی مانند گوگل و سامسونگ گفت: “این برای ما خوب است. می‌توانید برگ‌های چای را بخوانید و خرده‌های سوخاری این فضا را دنبال کنید. آنها انتظار دارند که این اتفاق بیفتد. آینده. خیلی خوب است که در طبقه همکف آن باشید. اما قبل از اینکه این یک چیز روزمره باشد، کارهای بیشتری برای انجام دادن داریم. ما کاملاً معتقدیم که آن روز فرا می رسد و می خواهیم برای آن آماده باشیم.”

جونز گفت که این شرکت وقتی صحبت از پلتفرم‌ها به میان می‌آید، متعصب خواهد بود.

جونز گفت: “هدف ما خدمت به مصرف کنندگان است.” “ما بر اساس جایی که کاربران هستند اولویت بندی می کنیم. می خواهیم مطمئن شویم که اگر روی یک پلتفرم جدید راه اندازی کنیم، به ما امکان می دهد محصول را به گونه ای به نمایش بگذاریم که مصرف کنندگان را راضی نگه دارد.”

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/statuspro-raises-20m-to-build-an-xr-sports-gaming-empire/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *