Steam به شما اطلاع می دهد که آیا بازی از DualSense یا DualShock از ماه اکتبر پشتیبانی می کند

دستکاری بی پایان Valve با Steam به زودی شاهد پشتیبانی از کنترلرهای DualSense و DualShock پلی استیشن خواهد بود که از قبل خریداری شده اند، سازگاری آنها از اکتبر امسال به وضوح در صفحات فروشگاه و کتابخانه فهرست می شود.

که طبق یک پست وبلاگ متمرکز بر توسعه دهنده در میان چیزهای دیگر، ۸۷ میلیون کاربر Steam که حداقل یک بار با استفاده از کنترلر یک بازی را انجام داده اند، نشان می دهد، حدود ۲۷ درصد از آن ها – نسبت به ۱۱ درصد در سال ۲۰۱۸ – از DualShock PS4 یا DualSense PS5 استفاده می کنند.

برای پاسخگویی به این کاربران، اکنون از توسعه دهندگان خواسته می شود تا پرسشنامه ای را تکمیل کنند که به طور خودکار سازگاری DualShock/Sense بازی را بر اساس پاسخ های داده شده ارزیابی می کند. بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که نتایج این سوالات به وضوح به عنوان راهنمای صفحه فروشگاه نشان داده شود.

پخش خبری یوروگیمر: جواهرات پنهان گیمزکام ۲۰۲۳٫در یوتیوب تماشا کنید

Valve در بلاگ اعلامی خود توضیح می دهد: زمانی که توسعه دهندگان بازی فرصتی برای بررسی پرسشنامه جدید پشتیبانی از کنترلر و ورود به پشتیبانی کنترلر به روز داشتند، ما شروع به نشان دادن این اطلاعات جدید به بازیکنان خواهیم کرد.

از اکتبر، به‌روزرسانی‌های Steam آیکون‌ها و پیام‌هایی را معرفی می‌کنند که به وضوح نشان می‌دهند که کنترلرهای DualShock و DualSense چه زمانی توسط یک بازی پشتیبانی می‌شوند و تا چه حد. همچنین پیدا کردن بازی‌های دارای پشتیبانی از کنترلر پلی‌استیشن هنگام مرور، دیدن زمانی که یک بازی در کتابخانه موجود شما پشتیبانی می‌کند، و اینکه چه زمانی یک بازی برای بازی به کنترلر نیاز دارد، آسان‌تر خواهد بود.

Valve تاریخ ورود این تغییرات را به اشتراک گذاشته است، اما می گوید به روز رسانی بعدی آن “به زودی” ارائه می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/steamll-let-you-know-if-a-game-supports-dualsense-or-dualshock-starting-next-month

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *