Suicide Squad: Kill the Justice League فصل اول The Joker در این ماه اضافه می شود

Suicide Squad: Kill the Justice League فصل اول محتوای پس از عرضه در تاریخ ۲۸ مارس آغاز می شود و جوکر را به عنوان یک شخصیت قابل بازی جدید معرفی می کند. علاوه بر این، نسخه با تاخیر Epic Games Store Suicide Squad اکنون قرار است در تاریخ ۲۶ مارس عرضه شود.

هنگامی که توسعه دهنده Rocksteady جزئیات برنامه های خود پس از راه اندازی برای جوخه انتحار در ماه ژانویه، تایید کرد که هر یک از چهار فصلی که در حال حاضر به آن متعهد شده است، یک شخصیت جدید DC قابل بازی (هر کدام از یک Elseworlds با واقعیت جایگزین) به همراه یک محیط قابل بازی جدید، فعالیت‌های جدید، سلاح‌ها و تجهیزات جدید، وسط فصل به ارمغان خواهد آورد. به روز رسانی، و “بیشتر”.

Elseworlds Joker در فصل ۱، به لطف گرز زیبا و چتر موشکی خود که به او اجازه می‌دهد به هوا پرتاب شود، رانده شود و روی ساختمان‌ها بچرخد تا دشمنان را از بین ببرد، قبلاً چند ابرو را برانگیخته است. مسیر. با این حال، اگر جذاب باشد، او در کنار محیط جدید خود می آید، دو قسمت جدید – شامل ماموریت ها، فعالیت ها و سنگرها – باس فایت های جدید و انواع دشمن، محتوای جدید Riddler، و سلاح ها و تجهیزات جدید با موضوع DC Villain.


Suicide Squad: Kill the Justice League فصل اول The Joker در این ماه اضافه می شودSuicide Squad: Kill the Justice League – Suicide Squad Insider Episode 3 “Introducing Elseworlds”


Rocksteady برنامه های فصل پس از عرضه خود را برای Suicide Squad در ژانویه به اشتراک گذاشت.

همه چیزهایی که در ۲۸ مارس در همه سیستم عامل ها راه اندازی می شود. علاوه بر این، ناشر برادران وارنر تایید شده نسخه با تاخیر Epic Games Store بازی Suicide Squad اکنون در تاریخ ۲۶ مارس منتشر خواهد شد. این دومین تاخیر خاص Epic برای Kill the Justice League پس از برادران وارنر است. تاریخ انتشار اصلاح شده ۵ مارس را برای نسخه Epic اعلام کرد در ماه دسامبر – تا حدودی با انتشار بازی در ۲ فوریه برای PS5، Xbox Series X/S و Steam فاصله زیادی دارد.

اینکه آیا هر یک از اینها تفاوت زیادی برای جوخه انتحار: کشتن لیگ عدالت خواهد داشت یا خیر، باید دید. رونمایی آن در سال گذشته، که به شدت بر روی خدمات زنده آن متمرکز بود، با استقبال کمتری از آن مواجه شد. تاخیر طولانی برای پیشرفت‌ها کار زیادی برای جلب نظر مردم انجام نداد – برادران وارنر اخیراً اعتراف کرد که این بازی از انتظارات خود “کم کرده است”..

کریس تاپسل از یوروگیمر در نقد خود به Suicide Squad: Kill the Justice League سه ستاره از پنج ستاره داده است در ماه فوریه، گفت: “استعداد Rocksteady در بازی به قدری مشهود است که تقریباً بر تصمیم وحشتناک تلاش و انجام آن غلبه می کند.”


منبع: https://www.eurogamer.net/suicide-squad-kill-the-justice-leagues-first-season-kicks-off-with-the-joker-this-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *