Vision Pro Personas و بهبود بینایی با visionOS 1.1

اپل به زودی اولین به روز رسانی نرم افزاری بزرگ را برای Vision Pro منتشر خواهد کرد نسخه جدید visionOS بهبودهایی را نه تنها برای Personas، بلکه در ویژگی EyeSight نیز به ارمغان خواهد آورد.

Vision Pro Personas و بهبود بینایی با visionOS 1.1
Personas و EyeSight افزوده‌های Vision Pro هستند که بسیاری از مردم از زمان عرضه این هدست به آن‌ها سرگرم شده‌اند. پرسوناها نمایش دیجیتالی از کاربر هستند که در تماس‌های ویدیویی نشان داده می‌شوند، در حالی که EyeSight از یک نمایشگر خارجی برای نشان دادن چشم‌های کاربر Vision Pro در صورت وجود افراد دیگر در اتاق استفاده می‌کند. هدف Personas و EyeSight این است که Vision Pro را به یک تجربه منزوی تبدیل کنند، اما هیچکدام به خوبی مورد استقبال قرار نگرفته اند.

مانند ما قبلا به اشتراک گذاشتیمرا visionOS نسخه بتا ۱٫۱ باعث می‌شود که Personas واقع‌بینانه‌تر به نظر برسند و یادداشت‌های انتشار اپل که با نامزد انتشار ‎visionOS‌ ۱٫۱ ارائه شده است، بینش بیشتری را ارائه می‌کند. بهبودهای خاصی در ظاهر مو و آرایش و نمایاندن گردن و دهان انجام شده است و این ترفندها تفاوت زیادی ایجاد می کند.

در کانال YouTube MacRumors مشترک شوید برای ویدیوهای بیشتر

به‌روزرسانی ظاهراً رندر چشم‌ها را برای EyeSight نیز بهبود می‌بخشد، چیزی که قبلاً در طول دوره آزمایش بتا مورد توجه قرار نگرفته بود. EyeSight از ویژگی Persona استفاده می کند تا چشمان فرد را به تصویر بکشد تا در صفحه نمایش خارجی نشان داده شود. احتمالاً ویژگی EyeSight اکنون در هدست ویژن پرو تا حدودی بهتر به نظر می رسد، اما از بین رفتن آن در رادار نشان می دهد که اپل هنوز کار بیشتری برای انجام دارد.

از دیگر ویژگی های جدید در به روز رسانی می توان به بهبود صفحه کلید مجازی و صفحه نمایش مجازی مک اشاره کرد.

VisionOS 1.1 به زودی در این هفته به طور رسمی منتشر خواهد شد.

جمع بندی های مرتبط: visionOS
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/04/visionos-1-1-eyesight-personas-improvement/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *