Sweet New Google's Find My Device Network وارد شد

همه نشانه های هفته گذشته به آن اشاره کرد شبکه جدید Find My Device گوگل بالاخره امروز راه اندازی شد و این واقعا اتفاق افتاده است. Find My Device اینجاست، دوستان اندروید!

شبکه جدید Find My Device که در ابتدا برنامه ریزی شده بود تابستان گذشته راه اندازی شود، می تواند دستگاه های آفلاین را پیدا کند، برچسب های بلوتوث را ردیابی کند، موارد را در نزدیکی مشخص کند و به خانواده ها اجازه دهد دستگاه های مشترک را با هم ردیابی کنند.

بیایید این را کوتاه نگه داریم و به سرعت هر یک از آن موارد را بررسی کنیم:

  • ردیابی دستگاه آفلاین: اگر دستگاه سازگاری دارید، حتی اگر آفلاین با باتری خالی باشد، همچنان می‌توانید مکان آن را پیدا کنید. پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو دارای سخت افزار “تخصصی” هستند که این امکان را می دهد. بنابراین اگر دستگاه شما به سرقت رفت و خاموش شد یا گم شد و باتری آن از بین رفت، این شبکه Find My Device جدید همچنان می تواند آن را پیدا کند. شعبده بازی.
  • پشتیبانی از تگ ردیاب بلوتوث: گوگل مدتی است که یک شبکه دستگاه یاب دارد، اما این نسخه جدید تگ های بلوتوث را به همراه دارد. این بدان معناست که می توانید برچسب های متصل به کلید خانه یا چمدان یا کیف پول خود را با برنامه Find My Device ردیابی کنید. برخی از ردیاب‌هایی که در حال حاضر پشتیبانی می‌شوند عبارتند از ردیاب‌های Chipolo و Pebblebee (در ماه می). ما تگ های دیگری از Eufy، Jio و Motorola را در اواخر امسال خواهیم دید.

Sweet New Google's Find My Device Network وارد شد

  • موارد نزدیک را پیدا کنید: شبکه جدید Find My Device می تواند به شما کمک کند مکان دقیق اقلام را نیز مشخص کنید، بنابراین می تواند به معنای یک فرآیند ردیابی باشد که به دستگاه گم شده متصل می شود و پس از نزدیک شدن به شما به روز رسانی وضعیت را می دهد تا زمانی که درست در کنار شما قرار گیرد. برای شروع این فرآیند، روی دکمه «یافتن نزدیک» در برنامه ضربه بزنید (آن را در بالای پست ببینید).
  • Nest می‌تواند به مکان یابی موارد کمک کند: اگر دستگاه‌های Google Nest در خانه خود دارید، شبکه جدید می‌تواند از این دستگاه‌ها برای کمک به یافتن موارد گمشده استفاده کند. اگر یک دستگاه گمشده اخیراً نزدیک یک دستگاه Nest بوده است، صفحه وضعیت آن می‌تواند به شما بگوید کدام دستگاه و در چه زمانی است. اگر هر چیزی، این می تواند به شما کمک کند در منطقه مناسب نگاه کنید.
  • اشتراک گذاری لوازم جانبی با خانواده و دوستان: و در نهایت، لوازم جانبی را می توان برای ردیابی با خانواده و دوستان به اشتراک گذاشت، به این معنی که کلید یا کنترل از راه دور یا چمدانی که ممکن است در مورد آنها به کمک نیاز داشته باشید.

شبکه جدید Find My Device روی دستگاه‌های دارای Android 9+ کار می‌کند و از امروز در ایالات متحده و کانادا عرضه شده است. به روز رسانی را از طریق Google Play دریافت کنید.

لینک گوگل پلی: Google Find My Device

// گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/08/googles-new-find-my-device-network-is-here/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *