T-Mobile Still the Speed ​​King، Verizon Masters Reliability

RootMetrics یافته های خود را برای نیمه دوم سال ۲۰۲۳ منتشر کرده است. برای ارائه نسخه TL;DR، نکته مهم این است که هر یک از سه شرکت بزرگ (AT&T، T-Mobile و Verizon) در دسته بندی های مربوطه خود بسیار خوب عمل کردند. T-Mobile در تست های سرعت شکست خورد، Verizon امتیاز بالایی در قابلیت اطمینان کسب کرد و AT&T جوایز بسیاری را در تست عملکرد شبکه کسب کرد. اساساً این روزها می توان گفت که وجود ندارد بد حاملان سه بزرگ

با فرو رفتن عمیق تر در نتایج، سرعت دانلود متوسط ​​T-Mobile برابر با نان و کره است. RootMetrics T-Mobile را با میانگین سرعت ۲۵۰ مگابیت در ثانیه فهرست کرده است، ورایزون را با سرعت ۱۱۲ مگابیت بر ثانیه و AT&T را با سرعت ۱۰۹ مگابیت در ثانیه منفجر می کند. این اعداد بر اساس آزمایش ملی هستند، بنابراین در حالی که من شخصاً در شهر خود سرعت ۲۵۰ مگابیت بر ثانیه را ندارم، می دانم که برخی دیگر از مشتریان T-Mobile در آنجا زندگی خوبی را با سرعت های فوق العاده بالا دارند. ای اردک خوش شانس

T-Mobile Still the Speed ​​King، Verizon Masters Reliability

عملکرد در سطح ایالت جایی است که AT&T خیلی خوب عمل می کند و صدها جایزه RootMetrics را به دست آورده است. در مجموع، AT&T در مقایسه با ۲۲۹ جایزه Verizon و ۷۶ امتیاز پایین T-Mobile، ۲۴۹ جایزه گرفت. اپراتور یک جایزه واحد دریافت کرد که در آن Verizon 40 و T-Mobile 32 دریافت کردند. اگر AT&T بتواند آن دسته را پاک کند، RootMetrics نشان می دهد که آنها می توانند امتیازات بسیار بالاتری کسب کنند.

Verizon مدتهاست که پادشاه قابلیت اطمینان بوده و نیمه دوم سال ۲۰۲۳ چیزی را تغییر نداده است. این اپراتور ششمین جایزه متوالی خود را برای آزمایش با بالاترین قابلیت اطمینان ۵G از هر اپراتور دریافت کرد. علاوه بر این، Verizon سرعت دانلود متوسط ​​۵G خود را در ۱۱۲ منطقه از ۱۲۵ مترو افزایش داد، در حالی که دسترسی ۵G را در ۸۴ بازار افزایش داد. این به لطف Verizon است ادامه عرضه طیف C-Band.

این گزارش حاوی اطلاعات بینش بسیاری است و ما همیشه توصیه می کنیم آن را بررسی کنید، به خصوص اگر برای یک شرکت مخابراتی جدید خرید کرده اید. برای مطالعه بیشتر لینک زیر را دنبال کنید.

// RootMetrics


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/07/rootmetrics-everyones-a-winner-unless-you-only-care-about-speed/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *