Take-Two استودیوی Borderlands Gearbox را با قیمت ۴۶۰ میلیون دلار از Embracer خریداری کرد

Embracer قراردادی برای فروش Gearbox Interactive به Take-Two به قیمت ۴۶۰ میلیون دلار منعقد کرده است.

وقتی این تراکنش کامل شد، Take-Two فرنچایز Borderlands و Tiny Tina's Wonderlands و همچنین Homeworld، Risk of Rain، Brothers in Arms و Duke Nukem را به دست خواهد آورد. انتظار می رود بسته شدن در سه ماهه اول سال مالی ۲۴/۲۵، پایان ژوئن ۲۰۲۴ نهایی شود.

پس از این، Embracer همچنان تعدادی از دارایی ها مانند Lost Boys را حفظ خواهد کرد گیربکس در سال ۲۰۲۲ خریداری شد.

پخش خبر: پشت سرفصل های GDC، یک حس امید محتاطانه وجود دارد.در یوتیوب تماشا کنید

دارایی های واگذار شده از این فروش عبارتند از:

  • نرم افزار جعبه دنده (فریسکو، تگزاس)
  • گیربکس مونترال
  • گیربکس استودیو کبک
  • فرنچایزهای Borderlands و Tiny Tina's Wonderlands و همچنین Homeworld، Risk of Rain، Brothers in Arms و Duke Nukem

رندی پیچفورد، بنیانگذار گیرباکس، امروز گفت: «پیوستن به نیروها با Take-Two Interactive/2K به Gearbox کمک می کند تا به سطح بعدی ما صعود کند. «Take-Two و ۲K بارها تعهد خود را به موتور ما برای تولید خلاقیت، شادی و سود نشان داده‌اند.

زمانی که به عنوان شریک در کنار هم کار می‌کردیم، میله‌ای را برای سرگرمی‌های تعاملی تعیین کردیم و با بازی‌های رکورددار به نتایج قابل توجهی دست یافتیم. [۲K published previous Borderlands games]. من به‌طور باورنکردنی در مورد آنچه که می‌توانیم انجام دهیم، هیجان‌زده هستم که به طور کامل به عنوان یک هم‌تراز هستیم.”

در یک نقل قول به اشتراک گذاشته شده با BusinessWireدیوید اسماعیلر، رئیس ۲K تایید کرد که Gearbox و ۲K به طور فعال روی قسمت بعدی سری Borderlands کار می کنند.

در همین حال، دارایی های حفظ شده Embracer از این معامله عبارتند از:

  • Gearbox Publishing San Francisco (که قبل از بسته شدن تغییر نام می‌داد، قبلاً Perfect World Entertainment نامیده می‌شد)، از جمله حقوق انتشار امتیاز Remnant، Hyper Light Breaker آینده و سایر بازی‌های معرفی‌نشده قابل توجه
  • Cryptic Studios، از جمله عناوین MMO Neverwinter Online و Star Trek Online.
  • Lost Boys Interactive
  • ابعاد ثبت شده

شرکت های حفظ شده در دوره آتی مورد استقبال و ادغام سایر بخش های گروه Embracer قرار خواهند گرفت. آغوشگر گفت: انتظار می رود همه شرکت ها در آینده با جریان نقدی مثبت مشارکت کنند.

آغوش در ابتدا گیربکس را به قیمت ۳۶۳ میلیون دلار خریداری کرد در سال ۲۰۲۱٫ اخبار فروش امروز استودیو – که داشت مدتها انتظار می رفت – بخشی از “برنامه جامع تجدید ساختار” Embracer است که از سال گذشته پس از آغاز شد سقوط یک “مشارکت استراتژیک بزرگ” ۲ میلیارد دلاری در ماه می.


منبع: https://www.eurogamer.net/take-two-acquires-borderlands-studio-gearbox-from-embracer-for-460m?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *