Take-Two و ۲K به خاطر ارز درون بازی در مجموعه‌های ورزشی سالانه شکایت کردند

Take-Two Interactive و ۲K Games به دلیل حذف ارزهای خریداری شده درون بازی از حساب‌ها در صورت آفلاین شدن ویژگی‌های آنلاین بازی، با یک دعوی حقوقی دسته‌جمعی روبرو هستند.

این شکایت توسط JA، یک خردسال، و مادرش، به عنوان نماینده و دوست بعدی او، در ۱۷ نوامبر به دادگاه فدرال ناحیه شمالی کالیفرنیا تسلیم شد.

در دعوی حقوقی، امتیازهای ورزشی سالانه Take-Two و ۲K NBA 2K، WWE 2K، و PGA Tour 2K برای ارائه ارتقاهای درون بازی که به ارز درون بازی (مجازی) نیاز دارند نامگذاری شده اند. ارز مجازی را می توان با پول واقعی خریداری کرد.

اخبار: آیا بازسازی و ریمستر بازی های ویدیویی خیلی زیاد است؟در یوتیوب تماشا کنید

با این حال، هنگامی که ۲K سرور یکی از اقساط را بازنشسته می کند، هر ارز خریداری شده در آن بازی که هنوز استفاده نشده است، از حساب بازیکن حذف می شود و راهی برای انتقال آن به بازی دیگر وجود ندارد.

در دادخواست ادعا شده است که این به عنوان سرقت مدنی و تبدیل به حساب می آید، زیرا ارز با پول خریداری شده است و بنابراین Take-Two دیگر حق آن را ندارد. این شرکت‌ها همچنین به اقدامات تجاری ناعادلانه متهم می‌شوند، به این دلیل که ارز مجازی آن‌ها می‌تواند «به هوس بازی ۲K نابود شود» – چیزی که گفته می‌شود در زمان خرید توضیح داده نشده است.

این دعوا به دنبال محاکمه توسط هیئت منصفه و “تسکین عادلانه غیر پولی و پولی” برای هر کسی است که ارز درون بازی آنها توسط ۲K از حسابشان از ۱۷ نوامبر ۲۰۱۹ به بعد حذف شده است.

Eurogamer برای نظر دادن با ۲K تماس گرفته است.


منبع: https://www.eurogamer.net/take-two-and-2k-sued-over-in-game-currency-in-yearly-sports-series

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *